Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Dulu Rogol Anak, Sekarang Cucu Juga Jadi Mangsa

7-9-2017 02:54 PM |Dilihat:3064| Komen: 70
Manusia jenis apa agaknya, dulu rogol anak perempuan sendiri samapai masuk penjara, sekarang cucu pula jadi mangsa.

Suspek berusia 53 tahun itu dilaporkan merogol cucunya yang baru berumur 7 tahun selepas keluar dari penjara Ogos tahun lepas di sebuah rumah panjang di Sungai Durin, Sibu.

Menurut Sarawak Voice, suspek turut bersekongkol dengan anak lelakinya yang berusia 25 tahun untuk merogol mangsa.

Foto: Harian Metro
Segalanya terbongkar apabila mangsa mendedahkan perbuatan sumbang mahram tersebut kepada ibunya.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Sarawak Datuk Dev Kumar berkata, Mangsa mendakwa kes berlaku beberapa kali sejak tahun lalu ketika tinggal bersama datuknya di rumah panjang itu, manakala ibunya pula tinggal di Mukah.

Kedua-dua suspek ditahan sepasukan anggota dari Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Daerah Sibu, semalam.

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 70
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote stania83 8-9-2017 02:22 PM
Mcm mcm kes rumah panjang. Betul kes mcm ni biasa di rumah panjang

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 7-9-2017 03:00 PM
Eh bodoh lah...............
Quote quzpid 7-9-2017 03:01 PM
keji perangai...dah keluar penjara, still tak insaf.....siannya budak tu..
Quote mieymiey 7-9-2017 03:08 PM
Jantan lahanat macamni selayaknya dibiarkan mereput dalam penjara, tak payah dikeluarkan lagi.
Quote awanearisu 7-9-2017 03:08 PM
biarlah kena maksimum kali ni. hakim jangan kesian dah
Quote sehirkedi 7-9-2017 03:19 PM
Tak guna!! Kasi finish saje spesis camni.. Tak guna ada kat muka bumi ni!
Quote nadihazza 7-9-2017 03:21 PM
bukan manusia..tapi binatang!!!
Quote Artemesiaa 7-9-2017 03:22 PM
Sebab tu jenis ni elok bagi makan dek rimau je dah lepas pun susah nak insafkan diri
Quote bangcak 7-9-2017 03:30 PM
lepas selesai 25 taon penjara nati mungkin kene tangkap balik.
tajuk berita
"moyang durjana ditangkap merogol cicit selepas seminggu dibebaskan"

Quote Pink_Purple 7-9-2017 03:31 PM
lebih rendah dari binatang..

mcm nak sepak2 jer muka..

tersekat nafas dengar citer mcm ni
Quote rosa_canina 7-9-2017 03:32 PM
hauknye perangai  

kena sebat dlm jel takde rasa apa2 ke??

takleh nk hadam cite mcm ni  
Quote MYviHaZz 7-9-2017 03:33 PM
Celaka betul la ko atuk tua kutuk, yang mak pun biar anak duduk dengan atuk yang ada sejarah merogol dah kenapa
Quote Maideen. 7-9-2017 03:36 PM
Manusia jenis apakah  berumur 53 yang toteynya boleh tegang dengan budak pompuan kecil berumur 7 tahun?

Nota: Untuk mengelakan ada dikalangan forumners yang akan rasa terhina, perlu rasanya dinyatakan bahawa komen Maideen diatas hanya ditujukan kepada orang yang menjadi subjek thread ini sahaja.

Ianya tiada kena mengenakan dengan manusia lain berumur lima pulohan yang toteynya juga tegang melihat budak kecik sekitar umur 6-7 tahun yang lain, samada masih hidop atau sudah mati.

Di harapkan penerangan diatas dapat mengelakkan forumners dari rasa terhina....

Wallahualam.
Quote lexania 7-9-2017 03:38 PM
Sorry nak carut. Tpi jantan ni memang jahanam sial. Babi pun malu nak disamakan dgn dia ni.
Quote irwansuhadi 7-9-2017 03:47 PM
ape perangai la si tua ni?
Quote sepiITUindah 7-9-2017 03:48 PM
orang macam ni patut dikasi jer
Quote intan_smsb 7-9-2017 03:53 PM
gila punye atuk
Quote cmf_blingblings 7-9-2017 03:59 PM
hukuman dia potong belalai tu jah...baru dia sedar
Quote luvemedaa 7-9-2017 04:03 PM
Nafsu jenis apa yg org cmni
Quote reeny 7-9-2017 04:07 PM
manusia mcm nie jgn bagi hidup dgn masyarakat... tk berguna satu sen pun..perangai keji sgt!!

Lihat semua komen(70)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.088095s Gzip On
To Top