Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Digergaji Tanpa Sengaja, Zakar Lelaki Cedera Parah

7-9-2017 11:32 AM |Dilihat:1039| Komen: 10
Ngeri! Zakar seorang lelaki terpotong dalam satu kemalangan industri yang berlaku di Kampung Moreton Valence berhampiran Gloucester.

Menurut laporan The Sun, mangsa mengalami kecederaan serius di bahagian pangkal peha dan terpaksa menjalani pembedahan selama lapan jam di  Hospital Southmead.

Seorang sumber yang juga merupakan saudaranya berkata yang zakar lelaki berkenaan mengalami pendarahan teruk selepas digergaji tanpa sengaja.

Foto: PA Wire
Sementara itu, pihak polis menyatakan, "Kami dihubungi oleh perkhidmatan ambulans kira-kira pukul 4.30 petang Isnin berhubung kejadian di Moreton Valence yang mana seorang lelaki telah mengalami kecederaan serius.

"Pegawai-pegawai telah dihantar dan kejadian itu dianggap sebagai tidak mencurigakan. Eksekutif Kesihatan dan Keselamatan telah dimaklumkan dan akan menjalankan siasatan." 

Jurucakap Eksekutif Kesihatan dan Keselamatan juga telah mengesahkan mereka sedang melakukan penyiasatan.

"Kami masih berbincang dengan pihak polis untuk menentukan sama ada HSE akan terlibat dalam kes ini."-CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
2
Komen: 10
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote slavehunter 7-9-2017 07:50 PM
Selamatkan zakar lelaki itu!

Lain-lain Komen

Quote balakkampung 7-9-2017 11:41 AM
kesian...bertabah lah la kau ...
Quote devilito2 7-9-2017 12:10 PM
adui la....


Quote putehkundor 7-9-2017 12:12 PM
Ngeri Dan ngilunya rasa, macam I punya pulak yg terpotong....
Quote moonbug 7-9-2017 12:27 PM
Mcm mana boleh ter gergaji tu. Ngerinya
Quote Muntz 7-9-2017 12:46 PM
Kesiannya. Camner nak cikcap pastu nanti.
Quote cocorex 7-9-2017 12:52 PM
nk cuba buat magic tp xjd kah sampai terpotong?
Quote ciwi1166 7-9-2017 01:24 PM
kalau tindakan cepat bubuh konek dalam kotak ais pergi hospital. boleh sambung balik.

aku tngk dalam movie je la pon.

Hahahaha
Quote EvieWanKenobi 7-9-2017 05:10 PM
Kesiannya.. takziah la..
Quote tripleid 7-9-2017 05:39 PM
eeii baca pun dah ngilu.bertabahlah
Quote slavehunter 7-9-2017 07:50 PM
Selamatkan zakar lelaki itu!

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.083827s Gzip On
To Top