Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Geram Dihalau, Lelaki Bakar Rumah Sewa Sehingga Musnah 60 Kediaman Lain

5-9-2017 06:39 PM |Dilihat:2254| Komen: 43


Gara-gara tidak berpuas hati dihalau kerana gagal melunas sewa rumah tertunggak selama tujuh bulan, seorang lelaki berusia 47 tahun bertindak membakar rumah sewanya sehingga memusnahkan 60 kediaman lain di Kampung Titingan di Tawau tengah, malam kelmarin.

Memetik laporan Berita Harian, Ketua polis daerah Tawau, ACP Fadil Marsus berkata, suspek yang merupakan seorang nelayan itu disyaki positif dadah jenis Methampetamin kini ditahan reman untuk siasatan lanjut.

Menurut penduduk yang dikenali sebagai Raja Nawir, mujur tindakan suspek disedari dan ditahan oleh penduduk pada kira-kira 3 pagi.

Lelaki itu kemudian membakar rumah terbabit namun tindakannya disedari oleh penduduk kampung sebelum dia ditahan dan diserahkan kepada polis, katanya.

Kejadian tersebut membabitkan kira-kira 300 penduduk yang kini tinggal sehelai sepinggang setelah banyak rumah di blok 6, 7 dan 8 musnah dijilat api pada jam 12.45 tengah malam.- CARI

sumber : Facebook Otok Geligo




Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
1
Terkejut
3
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 43
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote EvieWanKenobi 6-9-2017 04:42 PM
tak pasal2 orang yang tak berdosa jadi mangsa..

Lain-lain Komen

Quote Vokuro 5-9-2017 06:59 PM
Kimak nya perangai kau dek
Quote merrissa 5-9-2017 07:00 PM
bagus benar la perangai macam ni....harap manusia macam ni tak beranak pinak
Quote missinpiece 5-9-2017 07:06 PM
Adoila nape manusia mcm ni hidup lg di muka bumi nih
Quote alieyrina 5-9-2017 07:08 PM
Patut korg humban dia dlm api tu skali
Quote lil_sparky 5-9-2017 07:15 PM
Xpasal2 org lain pn jd mangsa..haihh
Quote lkick2113 5-9-2017 07:33 PM
Ni macam lodging mak minah ke? Teringat sarip dol bakar Rumah salmah
Quote R2D2 5-9-2017 07:35 PM
7 bulan tak byr sewa?
Puak-puak yg duduk PPR lagi lama tk byr tunggakan sampaikan DBKL pening kepala
Quote trakea 5-9-2017 07:57 PM
Kena pukul tak ?
Quote raradhia 5-9-2017 08:21 PM
budak ni ckp kerajaan yg bakar, kah kah kah. .
Quote nobito 5-9-2017 08:39 PM
Dah bodoh....menyusahkan orang pulak disebabkan otak bodoh kot tu.
Quote sukacactus 5-9-2017 08:52 PM
Kenyang le dia makan sumpah seranah org
Quote akusukaq 5-9-2017 09:12 PM
risiko sewakan rumah.rumah jahanam, sewa kelaut, hutang bank bertepok.ujung ujung tuan
rumah declare muflis.
Quote Pink_Purple 5-9-2017 09:28 PM
duduk free 7 bulan, pas2 bakar rumah,
knp xbakar diri sendiri
Quote Buritan 5-9-2017 09:42 PM
akusukaq replied at 5-9-2017 09:12 PM
risiko sewakan rumah.rumah jahanam, sewa kelaut, hutang bank bertepok.ujung ujung tuan
rumah declar ...

Rumah sewa buruk buruk.cukup.
Hari ni runtuh esok buat balik.. kalo leh buruknya mcm rumah mi dlm cerita do remi
Quote moonbug 5-9-2017 10:21 PM
Gila kentang punya org
Quote leena1234 5-9-2017 10:38 PM
Gilo punya orang bahh!!
Quote matchstick 6-9-2017 12:06 AM
Gila pnya org. Elok ko sewa bilik yg 2kaki lebar 7kaki panjang 7kaki dalam bak kata ajis dlm citer seniman bujang lapok tu.
Quote santubung 6-9-2017 12:47 AM
patutnya pakat2 campak dia ke dlm api tu sekali

laknat punya perangai
Quote LostStar 6-9-2017 01:43 AM
Kesian weh.. officemate aku kelam kabut balik kampung dia pagi tadi.. maknya tinggal sehelai sepinggang jek kat sana.. saba jek la..
attitude apakah itu.. {:question

Lihat semua komen(43)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.095257s Gzip On
To Top