Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Sis Malu Kulit Leher Kering, Kusam? Boleh Cuba Cara Ini!

25-8-2017 01:36 PM|Oleh: Maly Rosli | Dilihat: 1222| Komen: 5

Kebanyakan wanita sememangnya mengutamakan penjagaan dan kecantikan kulit. Namun, seringkali mengabaikan penjagaan kulit pada bahagian leher.

Jika anda menyangka orang hanya akan melihat pada wajah sahaja, anda salah kerana bahagian leher turut perlu diberi perhatian agar kulit di bahagian ini tegang, lembut dan halus.


Foto: http://jadibersih.com

Tak mahulah nanti orang tengok muka sahaja yang cantik, tetapi kulit leher kusam, hitam dan kasar bersisik, kan?

Stylecraze.com berkongsi cara untuk mencerahkan kulit leher secara semula jadi. Jom usyar caranya!


Bahan:
1 biji limau nipis, diperah jusnya
1 sudu teh garam
Kapas 
Air hangat 


Foto: StyleCraze


Caranya:
1. Campur jus limau dan garam dalam mangkuk dan kacau rata
2. Celup kapas ke dalam campuran limau, oles pada kulit leher dan gosok dengan lembut secara menyeluruh
3. Biarkan selama 20 minit, kemudian bilas dengan air hangat sehingga bersih


Untuk mendapatkan hasil yang lebih ketara, amalkan tip ini sekali seminggu. Selain itu, jangan lupa sapu pelembab muka selepas melakukan perawatan ini bagi mengelakkan iritasi.


Foto: The Global Beauty Group

Cara yang mudah, tapi tak semua orang akan mendapatkan kesan yang sama kerana setiap tubuh memiliki tindak balas berbeza. Apapun, tak salah mencuba kan? Semoga bermanfaat buat anda. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 5
Komen

Previous : Epal Hijau, Mentega Kacang Untuk Kurus? Jangan Tak Percaya, Jom Cuba Cara Ini

Next       : 'Squiggly Lips' Dah Jadi Trend, Macam Ternak Cacing Kerawit Je Rupanya!

Komen Terbaru

Quote kjhyutf 2-9-2017 10:16 PM
🃏GAME MENU🃏
♠Crown♠
♥SCR888♥
♣LPE♣
♦SUNCITY♦
♠New Town♠
♥Joker♥
🚨24 Hours CUSTOMER SERVICES
🚨 💯% Trusted Company
🚨💯%Cash out
🚨Min top up 20
🆓Every deposit (10%~20%) free bonus
♠🎲♥🎲♦🎲♣🎲
📲customer servise contact
📞WhatsApp:0104218146
🆔Wechat :al-win888

Lain-lain Komen

Quote rainbow259 25-8-2017 03:00 PM
tq 4 the tips....
Quote salmon-suki 29-8-2017 10:41 PM
Ai pernah gne air limau ni sapu2 kt leher...tapi lps tu rase gatal2..kalau ltk kt kepala ok,rase sejuk je kepala,bersih kulit kepala..tp tmpt lain ai xley laa kot...
Quote nisako 30-8-2017 10:59 AM
sape yg dh cuba ? ok ke?
Quote JSADYFH 2-9-2017 10:24 AM
GT WinMax 66
⚡Lucky Palace🎰
⚡Crown👑
⚡Newtown💵
⚡SCR8⃣8⃣8⃣
⚡SunCity🌞
⚡Joker📢
-24 Service Tak Tidur!!!📢
-10% every deposit BONUS !!🎁
-Mininum Topup 10
💯%Trusted Company!!
BERANI MAIN BERANI CUCI !!💰
🔊Add Whatsapp : 017-2605626
🔊Add Wechat : winmax66

Customer Service
Whatsapp: 010-4218023
Wechat: Z01_cs
Quote kjhyutf 2-9-2017 10:16 PM
🃏GAME MENU🃏
♠Crown♠
♥SCR888♥
♣LPE♣
♦SUNCITY♦
♠New Town♠
♥Joker♥
🚨24 Hours CUSTOMER SERVICES
🚨 💯% Trusted Company
🚨💯%Cash out
🚨Min top up 20
🆓Every deposit (10%~20%) free bonus
♠🎲♥🎲♦🎲♣🎲
📲customer servise contact
📞WhatsApp:0104218146
🆔Wechat :al-win888

Lihat semua komen(5)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.052217s Gzip On
    To Top