Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Penangan Lagu "Mati Hidup Semula", Lelaki Ini Berjaya Buat Anaknya Menangis

18-8-2017 05:54 PM |Dilihat:2951| Komen: 30


Gelagat seorang bapa mengusik anaknya yang sedang makan sehingga menangis telah mencuit hati netizen.

Rakaman video yang dikongsikan di laman Facebook Siakap Keli menunjukkan seorang budak lelaki berbaju merah sedang menjamu selera di meja makan. 

Dalam pada itu, bapanya pula menyanyikan lagu Jamal Abdillah berjudul Mati Hidup Semula bertujuan untuk mengusik anaknya yang sedang merajuk.

Mungkin disebabkan lirik lagu yang dinyanyikan oleh bapanya itu sangat menyentuh hatinya, budak lelaki itu yang pada mulanya hanya kelihatan sebak akhirnya menangis teresak-esak. 


Loading FB Video...
Kredit video - SiakapKeli

Rata-rata netizen yang menonton video ini "terhibur" namun menyifatkan tindakan lelaki itu sebagai "kejam" kerana tergamak mengusik anaknya yang sedang makan sehingga menangis.


Siapa ada pengalaman macam ini dan lagu apa yang boleh buat anda menangis kalau dengar waktu zaman kanak-kanak dulu? - CARI





Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
Komen: 30
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote clarizsa 21-8-2017 11:36 PM
Ntah apa2 kacau anak tgh makan. Nk ngusik pun tggu la budak tu selesai ngadap rezki dulu. Stupid meleis. Even my cats tgh makan pun i x suka org kaco. Inikan pulak anak. What a Dumbarse.

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 18-8-2017 06:05 PM
Berkepamnya umah ko bro...
Quote rocksteady 18-8-2017 06:12 PM

wa kecik2 dulu mesti nangis kalau bapak wa nyanyi lagu megadeth
Quote Amina_Mirza 18-8-2017 06:17 PM
Hahaha touching giler. Ayahnya pun tak agak2
Quote ultrax 18-8-2017 06:20 PM
aduss bapak..kesian kt anak tu
Quote pearl.silver 18-8-2017 06:24 PM
Budak tu baru lepas kena marah ngan bapak dia ke..yg touching sangat tu
Quote penmarker 18-8-2017 06:27 PM
RatuDunia94: Berkepamnya umah ko bro...


Dasyat ko ni..
Lain org tunjuk lain yg ko nak tgk..
Quote penmarker 18-8-2017 06:27 PM
Sedap gak suara bapaknya..
Quote jazaa100 18-8-2017 07:21 PM
He..he...cute sgt...

Tergelak aku tgok....
Quote Anewme 18-8-2017 07:36 PM
{:laugh terbaik la taktik bapak dia..
Quote tembikai 18-8-2017 08:37 PM
alahaaiiii...comelll adik nih. moga menjadi anak yg soleh..penyejuk hati mak dan ayah.
tapi ayahnyaaaa......huarghhhh...tak agak2 mengusik anak.
Quote tanganbercakap 18-8-2017 08:42 PM
Video mase raye ke ni dengan kuih raye atas meja..tu mesti mak nye sangkut baju bagi cepat kering nak pakai pegi beraye
Quote iminidin 18-8-2017 08:43 PM
cutenya..
mujur la suara bapaknya pun sedap..
Quote lil_sparky 18-8-2017 08:48 PM
Hahaaa. ..Lawak btl
Quote helicornia 18-8-2017 08:52 PM
rasanya ayah ni menasihat thru lagu..tu yg adik tu ala2 sebak n insaf..bukan bapak tu ngusik anak tu
Quote Penglipurtales 18-8-2017 08:55 PM
Anak sedih suara bapak sumbang. X dapat terima hakikat, tu bapak dia ke or jembalang haha
Quote ChildrenOfBodom 18-8-2017 08:58 PM
bapak bangang jenis bewak hidup kot
Quote MyNameIsIris 18-8-2017 09:15 PM
Anak tengah makan tu paknya oiii
Quote disasterPiece 18-8-2017 10:21 PM
Hahaha kesian bdk ni.. insaf terus
Quote sayawifenikmie 18-8-2017 11:25 PM
sayaa rasa .. anaaknya tengah merajuk / marah ngan ayah nya .... ayah nya paggil2 dia bolayan ... ayah nyanyi lagu sedih .. terus dia yg melelehhhh ..... saya punturut menangis tengok budak ni menangis dengan sedihnya ............

Lihat semua komen(30)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.052656s Gzip On
To Top