Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Turun Berat Sampai 29 Kg, Tak Sangka Enot Sekarang Dah Langsing!

17-8-2017 12:57 PM|Oleh: Myra Roz | Dilihat: 12916| Komen: 150

Sekali pandang, macam tak percaya dia adalah orang sama, tapi memang betul sebab Enot sekarang dah kurus dan langsing!

Gambar-gambarnya yang tersebar kebelakangan ini menunjukkan penampilannya semakin cantik dan 'stylo'

Mengalami penurunan berat badan sebanyak 29 kg, Enot meminta peminat di luar sana supaya jangan membuat sebarang spekulasi dengan mengaitkan perubahan ini dengan masalah kesihatannya yang dialaminya sebelum ini.

Foto: IG Enot 
Bagi yang tak tahu, dulu pelakon yang terkenal dengan watak komedi ini pernah menderita penyakit misteri tapi kini sudah kembali sihat dan pulih sepenuhnya.

Enot juga mengatakan kejayaan dia berubah dari seorang yang gemuk kepada kurus adalah hasil dari mengamalkan suplemen yang dijualnya di Instagram. 

Tengok sendiri gambar-gambar terkini Enot. Memang mengagumkan.

Foto: IG Enot 
Kalau ada sesiapa yang teringin nak kurus, bolehlah cuba tiru cara Enot ini okay. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
7
Marah
4
Terkejut
2
Sedih
4
Lawak
3
Bosan
3
Komen: 150
Komen

Previous : Muat Naik Foto Berpelukan, Abby Gelar Norman Dan Suami Geng Kunyit?

Next       : Panas! Sindir Isteri Acah Suci, Hafiz Hamidun Nafi Ada Masalah Batin

Komen Terbaru

Quote MissVixen 9-10-2017 10:30 AM
Badan kurus tapi boobs masih besar. Bagus la macam ni. Nampak cantik. Tapi enot jangan pakai ketat2 sangat. Nampak kulit2 yang dah longgar lepas kurus.

Lain-lain Komen

Quote bawalputih 17-8-2017 12:59 PM
Da kurus, da boleh bergaya pakai macam2 ye enot. Tahniahla
Quote hyldia 17-8-2017 01:02 PM
wahhh!! enot dh kurus?suplemen apa yg dijual nya?sorry, ai ketinggalan kereta api
Quote sweetfasha 17-8-2017 01:03 PM
baguslah enot.. kurus sikit utk kesihatan
Quote fefeeling 17-8-2017 01:03 PM
not bad kak..
Quote fefeeling 17-8-2017 01:04 PM
boleh la acik kepam buat inspirasi utk kurus. ikut jgn x ikut?! lol
Quote pngky 17-8-2017 01:04 PM
hyldia replied at 17-8-2017 01:02 PM
wahhh!! enot dh kurus?suplemen apa yg dijual nya?sorry, ai ketinggalan kereta api

kalau tak silap saya, produk Lemonex. akak ada ternampak seller yg jual produk ni menggunakan gambar enot

Quote raradhia 17-8-2017 01:08 PM
bagus laa kalau dah kurus, ringan sikit bdn tu nak buat kerja =)
Quote Anaya84 17-8-2017 01:10 PM
wow.. dah kurus banyak.. tahniah enot..
Quote virgo19 17-8-2017 01:12 PM
wow dah cantik enot.. mcm hijabista
Quote EvieWanKenobi 17-8-2017 01:18 PM
Tahniah Enot.. nampak muda sikit..
Quote lonely_surina 17-8-2017 01:19 PM
nampak segar enot..
tahniah..
Quote insulin 17-8-2017 01:21 PM
Tahniah. Moga pakaian tidak terlalu ketat selepas berjaya kuruskan badan.
Quote drivethru 17-8-2017 01:32 PM
Wahh.....semakin cantik dan bergaya.

Jangan bela biawak hidup lagi lepas ni.
Quote liyamariska 17-8-2017 01:34 PM
nampak kurus sket si Enot nih...
Quote ItisDD 17-8-2017 01:36 PM
Tahniah dah berjaya kurangkan berat badan

Nak beribadah pun senang bila bdn dah sihat ni


#modsetazah
Quote sepitsiput 17-8-2017 01:42 PM
iras2 sekrah

entah2 enot ni anak siti salmah bachik jugek sbnrnya
Quote lonely_surina 17-8-2017 01:52 PM
sapa nak kurus mcm enot blh laa cari produk tu..
tp awas jgn jual2 di sini..
hanya kneepad saja boleh diniagakan..
hikss..
Quote harkktuih 17-8-2017 01:59 PM
sakit sheol masih ada lagi ke tak?
Quote diamondhoney 17-8-2017 02:01 PM
Bila dah kurus boleh lah menyeksi.. Gituuu

Lihat semua komen(150)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.064313s Gzip On
To Top