Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

"Selangor Ni Gila Ke Apa?"- Tengku Adnan Mahu Selangor Dirampas Semula

14-8-2017 12:23 PM |Dilihat:3076| Komen: 48

sumber: www.ekeleh.com

Lepas bangunkan, senang-senang nak bagi kepada pembangkang? Kita punya lah reserve berbilion-bilion." 

Selangor ni gila ke apa?

Demikian kekesalan yang diluahkan oleh Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor ketika merasmikan Mesyuarat Perwakilan Umno Bahagian Petaling Jaya Utara. 

Memetik laporan Malaysian Review, Tengku Adnan yang juga Setiausaha Agung BN berkata, rakyat perlu menyedari bahawa pembangunan dan kemajuan pesat negara hari ini adalah hasil perancangan jelas kerajaan pimpinan BN dan ianya tidak boleh diserahkan kepada pembangkang begitu sahaja.

"Saya cuma bagi tahu apa yang saya rasa, saya mahu rakyat negeri itu kembali ke pangkal jalan bagi perikatan itu merampas balik negeri paling kaya itu."

Tegas beliau penyokong BN perlu bekerja keras sekiranya parti itu mahu kembali memerintah Selangor setelah 2 penggal kecundang kepada pakatan pembangkang.- CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
4
Bosan
1
Komen: 48
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Nokiaman 17-8-2017 08:49 PM
Sudah sudahlaaa pukimak oii

Lain-lain Komen

Quote missinpiece 14-8-2017 12:03 PM
Haku ingatkan telenovela Indonesia kul 3 petang2 tu je ade watak2 yg hidup in denial
Quote Penglipurtales 14-8-2017 12:10 PM
Ku nan, kau kutuk lg org selangor benci dgn kau. Org titiwangsa pun x suka kau. Org 4B pun x suka kau sbb kau usik harta dorg kat keramat.
Quote woddy 14-8-2017 12:12 PM
uiooooo.....hang saper....hospital kat tg karang pun x nmpk tiang...ahhaahah

by the way...ko pembangkang di selangor, sila sedar diri...
Quote kentel 14-8-2017 12:19 PM
hahaha...diam la jabba....dahla bodoh, macai...

Quote CARI-LTS 14-8-2017 12:23 PM

sumber: www.ekeleh.com



Lepas bangunkan, senang-senang nak bagi kepada pembangkang? Kita punya lah reserve berbilion-bilion."

Selangor ni gila ke apa?


Demikian kekesalan yang diluahkan oleh Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor ketika merasmikan Mesyuarat Perwakilan Umno Bahagian Petaling Jaya Utara.


Memetik laporan Malaysian Review, Tengku Adnan yang juga Setiausaha Agung BN berkata, rakyat perlu menyedari bahawa pembangunan dan kemajuan pesat negara hari ini adalah hasil perancangan jelas kerajaan pimpinan BN dan ianya tidak boleh diserahkan kepada pembangkang begitu sahaja.

"Saya cuma bagi tahu apa yang saya rasa, saya mahu rakyat negeri itu kembali ke pangkal jalan bagi perikatan itu merampas balik negeri paling kaya itu."


Tegas beliau penyokong BN perlu bekerja keras sekiranya parti itu mahu kembali memerintah Selangor setelah 2 penggal kecundang kepada pakatan pembangkang.- CARI
Quote zidane_ziege 14-8-2017 12:28 PM
maaf le..kami x lalu dh nk tgk seluar ko tanggal kalo ko menang lagi..elok la ko kalah..terkepit elok seluar ko..
Quote azimodin 14-8-2017 12:52 PM
Betulla la kata netizen, syarat wajib nak jadi orang kuat umno mstilah bongok
Quote taji2906 14-8-2017 12:56 PM
zidane_ziege replied at 14-8-2017 12:28 PM
maaf le..kami x lalu dh nk tgk seluar ko tanggal kalo ko menang lagi..elok la ko kalah..terkepit elo ...

dia siap ikat seluar dia dgn tali guni, tali rafia lagi.. takmo tragedi spender calit koko nampak lagi..
Quote palmolive 14-8-2017 01:40 PM
saper patut pulang ke pangkal jalan nie..
tak baca laporan audit ker
Quote xy_daen 14-8-2017 01:44 PM
Tak bongok tak UMNGOK la..
Quote ultra78 14-8-2017 01:48 PM
Orang Selangor ni masih pakai cawat kot

Quote Mary_jane 14-8-2017 02:00 PM
Jaga seluar sendiri lah, jangan terlondeh.
Quote harrypoter 14-8-2017 02:10 PM
setuju dgn Ku Nan
Quote ciwi1166 14-8-2017 02:19 PM
tau pon menggelupur selangor tak join BN...kahkahkah
Quote SecretLuv 14-8-2017 02:33 PM
Tak ingin aku nak vote BN.
Quote bangcak 14-8-2017 02:38 PM
Sebab itu saya kata kita kena rampas Selangor balik.
Kita nak rakyat Selangor balik ke pangkal jalan


sendiri yg jahanamkan selangor, rakyat plak disuruh balik kepangkal jalan.
.....gila ke hapa?
Quote chinta89 14-8-2017 02:42 PM
kentel replied at 14-8-2017 12:19 PM
hahaha...diam la jabba....dahla bodoh, macai...

weiii tersembut biskut dalam mulut haku tgk gmbr ni!
Quote PenjualAPAD 14-8-2017 04:54 PM
Reserve tu penting baq hang, hangpa semua nak melingkup dia peduli ape {:teatime
Quote nisako 14-8-2017 05:08 PM
bodoh n bangang...................................

Lihat semua komen(48)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.084899s Gzip On
To Top