Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tangan Penumpang Menjalar, Raba Alat Sulit Pemandu Uber

13-8-2017 08:33 AM |Dilihat:6467| Komen: 125
“Dia sentuh alat sulit saya dan saya memarahinya, “apa yang kamu buat?”, namun dia hanya tersenyum."

Itulah yang dikatakan oleh pemandu e-hailing, Syed Rosli Syed Harman yang terkena pengalaman diraba penumpang ketika membawa perkhidmatan Uber.

Malay Mail Online melaporkan kejadian tersebut berlaku ketika mangsa mengambil penumpang tersebut di Jalan Klang Lama menuju ke sebuah kondominium di Sri Petaling.

Siapa sangka ketika dalam perjalanan, tangan penumpang itu dikatakan menjalar dan menyentuh kemaluannya. 

"Tetapi saya tidak memanjangkan hal itu kerana berasa bimbang jika beliau menyimpan senjata. 

"Saya terus memandu dan membawanya hingga sampai ke destinasi dan kemudian membuat laporan kepada Uber.”

Dia yang memiliki rakaman video kamera, kemudiannya membuat laporan polis di balai polis Sri Petaling. 

Syed Rosli yang merupakan pemandu Uber sejak 2013 juga merupakan pengerusi Persatuan Pemandu Uber, Grab dan Zeppon. - CARI 

Tangan Penumpang Menjalar, Raba Alat Sulit Pemandu Uber


Apa Reaksi Anda...

Bagus
12
Marah
4
Terkejut
7
Sedih
8
Lawak
6
Bosan
4
Komen: 125
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote cHimo 26-8-2017 10:39 AM
Tengok dah mula berani geng2 kunyit...

Lain-lain Komen

Quote nobito 13-8-2017 08:36 AM
Ada lagi ke yg kena raba?

Abang ni menangis tak?
Quote ashcroft86 13-8-2017 08:41 AM
Heshe taste bear yachh. Makin berani gayes skrang, semua nk try.
Quote kucen_miang 13-8-2017 08:41 AM
fonen cuba nasib
Quote sukacactus 13-8-2017 08:48 AM
Brother bear pun kena ye
Tgh imagine kot sekali dia siku pervert tu br ada akal
Quote finesse 13-8-2017 08:51 AM
ashcroft86 replied at 13-8-2017 08:41 AM
Heshe taste bear yachh. Makin berani gayes skrang, semua nk try.


Bang Ashraf x nak cuba ke??
Quote mommymonster82 13-8-2017 08:53 AM
Nauzubillah...

Teringat pulak kisah nabi luth..
Mmg masa dorg tahu ada lelaki hensem datang rumah nabi luth terus berpusu2 datang..

Hikmah larangan Allah tu ginilah..sebab lelaki bila dah tak de malu..macam2 boleh jadi... Lelaki pon dah xselamat sekrng..
Quote mommymonster82 13-8-2017 08:56 AM
Para Malaikat telah sampai di Negeri Sadum dengan menyamar sebagai lelaki muda yang mempunyai paras rupa yang tampan dan badan yang tegap dan sasa tubuhnya. Dalam perjalanan mereka hendak memasuki kota, mereka berselisih dengan anak gadis Nabi Luth yang  sedang mengambil air dari sebuah perigi. Lelaki muda (malaikat) bertanya kepada anak nabi Luth kalau-kalau mereka diterima ke rumah sebagai tetamu. Anak gadis Nabi Luth tidak berani memberi keputusan sebelum ia beruding terlebih dahulu dengan ayahnya.

            Mendengar khabar berita anak perempuannya, Nabi Luth merasa bingung, apakah yang harus yang dilakukan dengan permintaan tetamu tersebut kerana mereka akan menjadi mangsa kelakuan kaumnya yang akan melakukan perbuatan yang terkutuk itu. Ini kerana tetamu tersebut mempunyai paras yang tampan dan kacak akan mengundang risiko gangguan kepadanya dan kepada tetamu dari kaumnya yang tergila-gila untuk melakukan hubungan seks sejenis dengan anak muda yang mempunyai tubuh bagus dan paras wajah elok.

            Nabi Luth memutuskan untuk menerima lelaki-lelaki muda itu sebagai tetamu di rumahnya. Nabi Luth hanya pasrah kepada Allah dan  berlindung kepadanya sekiranya terdapat segala rintangan yang akan datang. Lalu pergilah ia sendiri menjemput tetamu yang sedang menanti di pinggir kota dan diajaklah mereka bersama-sama ke rumah. Ketika itu, kota Sadum sudah diliputi kegelapan dan manusia sudah nyenyak tidur di rumah masing-masing.

            Nabi Luth telah pun berpesan kepada isteri dan kedua puterinya agar merahsiakan kedatangan anak-anak lelaki muda itu. Jangan sampai terdengar dan diketahui oleh kaumnya. Namun, kedegilan isteri Nabi Luth, yang juga sehaluan dan sependirian dengan penduduk Sadum, telah membocorkan berita kedatangan tetamu Luth kepada mereka. Berita kedatangan tetamu Luth tersebar kerana isteri Nabi Luth memberitahu kepada kaumnya. Oleh yang demikian datanglah beramai-ramai lelaki-lelaki Sadom, yang buta seks ini, ke rumah Nabi Luth, berhajat untuk memuaskan nafsu seksual mereka, setelah lama tidak mendapat anak muda. Berteriaklah mereka memanggil Luth untuk lepas anak-anak muda itu, agar diberi kepada mereka untuk memuaskan nafsu.

            Mendengar teriakan mereka, Nabi Luth tidak membuka pintu bagi mereka dan berseru agar mereka kembali ke rumah masing-masing dan jangan mengganggu tetamu yang datangnya dari jauh yang sepatutnya dihormati dan dimuliakan. .Mereka diberi nasihat agar meninggalkan perbuatan kebiasaan mereka yang keji itu kerana perbuatan mereka yang bertentangan dengan fitrah manusia dan sunnatullah di mana Allah telah menciptakan manusia berpasangan antara lelaki dan perempuan untuk menjaga kelangsungan perkembangan umat manusia sebagai makhluk yang termulia di atas bumi. Nabi Luth berseru agar mereka kembali kepada isteri-isteri mereka dan meninggalkan perbuatan maksiat dan kemungkaran yang tidak senonoh, sebelum mereka dilanda azab dan seksaan Allah.

            Seruan dan nasihat-nasihat Nabi Luth tidak dihiraukan dan dipedulikan ,mereka bahkan mendesak akan menolak pintu rumahnya dengan paksa dan kekerasan jika pintu tidak di buka dengan sukarela. Merasa dirinya sudah tidak berdaya untuk menahan arus orang-orang lelaki kaumnya itu yang akan memaksakan kehendaknya dengan kekerasan berkatalah Nabi Luth secara terus terang kepada para tamunya:" Sesungguhnya aku tidak berdaya lagi menahan orang-orang itu menyerbu ke dalam .Aku tidak memiliki kekuatan fizikal yang dapat menolak kekerasan mereka. Mendengar kata-kata Nabi Luth, lantas tetamunya yang merupakan malaikat Allah itu memberitahu hal yang sebenar. Mereka sebenarnya adalah malaikat-malaikat Allah  yang menyamar sebagai manusia yang diutus oleh Allah untuk menurunkan azab dan seksaan atas umatnya kerana  kemungkaran dan kemaksiatan mereka.



Bermula Azab Allah

            Malaikat-malaikat itu menyuruh Nabi Luth membuka pintu rumahnya seluas mungkin agar dapat memberi kesempatan bagi kaumnya itu masuk. Namun sebaik sahaja pintu dibuka dan mereka masuk, tiba-tiba gelaplah pandangan mereka dan tidak dapat melihat sesuatu kerana mata mereka menjadi buta. Lalu, diusap-usap dan digosok-gosok mata mereka, ternyata mereka sudah menjadi buta.

            Kaum Nabi Luth yang telah menjadi buta menjerit-jerit dan berlanggar antara satu sama lain. Lantas Malaikat memerintahkan  kepada Nabi Luth agar meninggalkan segera negeri itu bersama keluarganya kecuali isterinya, kerana masanya telah tiba bagi azab Allah yang akan ditimpakan pada malam itu juga. Para malaikat berpesan kepada Nabi Luth dan keluarganya agar perjalanan ke luar kota jangan seorang pun dari mereka menoleh ke belakang.
Quote ashcroft86 13-8-2017 08:58 AM
finesse replied at 13-8-2017 08:51 AM
Bang Ashraf x nak cuba ke??

Memang tak lah dik fin oi, walau se cando mane pon, lain la klu driver tu start dulu. Gittewwwww.
Quote lasagnaklcc 13-8-2017 09:12 AM
Beraninya dia... buatnya kena cepuk dgn brader tu...
Quote dubuk 13-8-2017 09:15 AM
dia tak nak bayar tambang ke dapat naik free
Quote Changa 13-8-2017 09:49 AM
Edited by Changa at 13-8-2017 09:53 AM

Ada tak pic abang bear itu, ini taste acik @putehkundor iya
Quote Jeniechan 13-8-2017 09:52 AM
Berani betul gayah2 skrg ek.i is jijik
Quote ice_sky92 13-8-2017 09:54 AM
Chubby pun kau bernafsu dik...
Quote Pink_Purple 13-8-2017 09:57 AM
jahat la                  
Quote ultra78 13-8-2017 10:12 AM
Minat lelaki chubby la tu..
Quote tagas 13-8-2017 10:18 AM
Eh sial punye gay pondan haramjadah puak
kerak neraka jahanam  

kena kat aku mmg mkn teghajang



Quote adiyon84 13-8-2017 10:18 AM
Haha..desperate giler mamat ni.

Aku dulu pernah ada pengalaman masa zaman muda2 remaja dulu tahun 2000-an. Tengah tunggu bas dari rumah nak ke stesen bas Ipoh, tiba2 kereta berenti pakcik ni nak bagi tumpang. Nampak alim baik je. Aku pun naik je la.

Sembang punya sembang,  last2 dia tarik tangan aku bagi pegang dia punya. Gila jijik aku rasa. Aku tarik tangan aku, siap aku bagi warning lagi. Pakcik tu boleh senyum je. Sama pulak macam penumpang Grab ni. Hmm.. alhamdulillah diriku tak dicabul.

Selamat sampai ke stesen bas, cepat2 aku turun.
Quote MyNameIsIris 13-8-2017 10:44 AM
Goshhh... i risau betul adik i. Kang kena rape kang
Quote Ferr_Remy 13-8-2017 10:45 AM
Sedeyhhh la taste mamat kunyit ni

Lihat semua komen(125)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.087852s Gzip On
To Top