Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Lucu! Dua Minggu Bernikah, Siti Saleha Seakan Terlupa Dia Sudah Ada Suami

12-8-2017 05:33 PM|Oleh: Adib Za | Dilihat: 9904| Komen: 118

Melucukan bila pelakon Siti Saleha yang baru sahaja mendirikan rumah tangga baru-baru ini seakan tidak menyedari dirinya sudah pun berkahwin.

Malay Mail Online melaporkan suami Siti Saleha, Ahmad Lutfi Azhar berkata isterinya itu seakan terlupa pula majlis perkahwinan dan pelamin yang sudah dibuat untuk mereka.

“Dia asyik terlupa yang ini perkahwinan kami dan ini pelamin kami. 

“Sebabnya kami selalu pergi ke majlis perkahwinan kawan. 

“Kali ini kami pula yang duduk di situ,” katanya. 

Manakala menurut Siti Saleha, dia sendiri berasa tidak normal sebenarnya. Bagaimana tu?

“Dia rasa normal tetapi saya rasa tidak normal sebenarnya. 

Foto: Malay Mail
“Kehidupan sebenar berbeza apabila kami kini tinggal bersama. Ia menarik. 

“Berkahwin buat kami rasa tenang dan indah. Kami masih baru. 

“Sudah tentu perlahan-lahan kami akan selesakan diri,” ujarnya. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
9
Marah
3
Terkejut
7
Sedih
1
Lawak
6
Bosan
6
Komen: 118
Komen

Previous : Peminat Teruja Kemunculan Single Sulung Saharul Ridzwan

Next       : Jangan Jadi Sampah Dan Pelacur Dalam Industri Ini - Que Haidar

Komen Terbaru

Quote ninalee 2-9-2017 08:33 PM
lostfaith replied at 16-8-2017 02:34 PM
Not even diplomat. Duk oversea sebab ayah kerja ngan syarikat international. Bukan somebody sgt pu ...

Wow. Adakah kita kerja kat tempat yang sama 😂😂😂

Lain-lain Komen

Quote EvieWanKenobi 12-8-2017 05:41 PM
biasalah.. takde la lucu mana..
Quote imthegirl 12-8-2017 05:41 PM
Ape benda la cerita
Lupa pelamin la, Lupa majlis la, lupa dah nikah. Kejap normal kejap tak normal
Quote CikE 12-8-2017 05:52 PM
Apa2 aje la..jgn lupa diri udah..hehe..semoga bahagia la saleha ye..
Quote pinkypetal 12-8-2017 05:57 PM
Tak kelakar tak kelakar
Quote LadyDiddy 12-8-2017 05:57 PM
Jelaskan 3 isi penting artikel di atas.

10 markah
Quote Incanto 12-8-2017 06:01 PM
LadyDiddy replied at 12-8-2017 05:57 PM
Jelaskan 3 isi penting artikel di atas.

10 markah

Soalan KBAT sgt

Tapi aku suka tgk kapel ni
Wpun laki dia tak hensem mcm laki ummi nazeera tp comel n suka senyum
Spiking omputeh sedap patulah sally berkenan
Quote LadyDiddy 12-8-2017 06:09 PM
Incanto replied at 12-8-2017 06:01 PM
Soalan KBAT sgt

Tapi aku suka tgk kapel ni

KBAT kan? Haha. Iols baca ulang2 tetap tak paham apa yang nak disampaikan.

Laki dia keje apa uols? Dengarnya pegawai kerajaan eh? Pangkat tinggi ke? Iols pun suka gak tengok deme berdua ni
Quote Incanto 12-8-2017 06:12 PM
LadyDiddy replied at 12-8-2017 06:09 PM
KBAT kan? Haha. Iols baca ulang2 tetap tak paham apa yang nak disampaikan.

Laki dia keje apa u ...

A'ah..pegawai perhubungan dgn kementerian apa ntah
Quote simatakucing 12-8-2017 06:15 PM
Hahah lucunye lucunye
Quote nisako 12-8-2017 06:41 PM
ala normal le.......
Quote shernazz 12-8-2017 06:45 PM
lain rang..lain rase...
hihi
Quote kikiharris 12-8-2017 06:49 PM
ok la tu,ada sket kelainan
kalau tak mesti cerita masak apa utk suami
Quote mh17 12-8-2017 06:54 PM
Jgn lupe muke laki dah la leha
Quote namr 12-8-2017 07:26 PM
Mengada la engko ni
Quote ubiwankelubi 12-8-2017 07:32 PM
ha ha ha aku ketawaaaaaa
Quote bambimbom 12-8-2017 07:35 PM
Itu hari Samihah kuar statement tak percaya dah ade laki.. ni Saleha plak tak caya pelamin tu utk diri sendiri... Adeh!!! Tepuk dahi!!
Quote fatinz 12-8-2017 07:36 PM
Owh lucunyaaa
Quote nakkomenjugak 12-8-2017 07:46 PM
Alololooooo kelakarrrrnyaaaa... Sampai berguling2 gelak ni haa...  *krikkrik*
Quote sakurazura 12-8-2017 07:47 PM
lucu apakah?

Lihat semua komen(118)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.059820s Gzip On
To Top