Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pelamin Tenggelam Dek Banjir, Perkahwinan Dibuat Di Rumah Jiran

12-8-2017 04:53 PM |Dilihat:2647| Komen: 34
Apakan daya, majlis perkahwinan dua beradik terpaksa diteruskan meskipun pelamin mereka ditenggelami banjir, semalam.

Sinar Harian melaporkan perkahwinan tersebut diteruskan selepas khemah dan pelamin yang dipasang di Kampung Sungai Putat, Batu Berendam ditenggelami air. 

Difahamkan perkahwinan Muhammad Al Azim Hamzah, 26 dan adiknya Nur Syafiqah, 21 tetap dilangsung di rumah jiran.

Manakala, majlis akad nikah dipindahkan ke Majid Kampung Sungai Putat malam tadi.

Kami terpaksa menyewa khemah lain untuk dipasang di lokasi yang lebih tinggi, kata Muhammad Al Azim Hamzah. 

Manakala pelamin pula yang dah habis basah, kami kena hubungi pemiliknya agar dapat pasang lain secara ringas di rumah jiran," katanya lagi. - CARI 

Add Image Caption Here




Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 34
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote maisakurada 16-8-2017 07:35 PM
alahai kesiannnn

Lain-lain Komen

Quote cap_ayam 12-8-2017 05:12 PM
Selamat pengantin baru, semoga kekal bahagia hingga ke syurga..
Quote Deidra 12-8-2017 05:15 PM
Duh nayanya
Quote naina 12-8-2017 05:18 PM
Kesiannya.. Xpela dugaan nak kawen. Sok2 moga bahagia dan murah rezeki uolsss
Quote Decaffeinated 12-8-2017 05:27 PM
janji bilik pengantin tak tenggelam kan dikk..... karam di darat xpe....

Quote mbhcsf 12-8-2017 05:27 PM
tak pe...yg penting akad...buat yg rukun tu dulu.
Quote cheergirlz 12-8-2017 05:51 PM
Allahu ,dugaan...semoga kekal till jannah....
Quote diss69 12-8-2017 06:13 PM
Ujian ke ambang perkahwinan...semoga mjlis di umh jiran berjalan lancar dan segalanya dipermudahkan..
Quote Rainrein 12-8-2017 06:24 PM
Xpela, dugaan nak mendirikan rumahtangga. Yang penting akad nikah nanti xde masalah. Tu lagi utama.
Quote nisako 12-8-2017 06:40 PM
sian.......
Quote EvieWanKenobi 12-8-2017 06:42 PM
takpelah.. sib baik ada pelamin back-up..
Quote jazaa100 12-8-2017 07:20 PM
Sikit he tu....

Ada yg kena bersanding sesorang lg sedih dikkk..
.
Quote PICes_Boy 12-8-2017 07:35 PM
Sabarlah..ada hikmah tu..selamat pengantin baru
Quote nobito 12-8-2017 07:41 PM
Batu Berendam tu tukar nama ke Pelamin Berendam
Quote nobito 12-8-2017 07:41 PM
Batu Berendam tu tukar nama ke Pelamin Berendam
Quote mujer_in_espejo 12-8-2017 07:50 PM
bila dah tua nti mesti ingat kisah ni jadi kenangan manis
Quote Pink_Purple 12-8-2017 07:56 PM
BAtu Berendam dah jadi Pelamin Berendam..

apa2 pun harap majis berjalan lancar
Quote raradhia 12-8-2017 08:03 PM
cantiknya pelamin mu ituuu
Quote dani-rox 12-8-2017 09:44 PM
jazaa100 replied at 12-8-2017 07:20 PM
Sikit he tu....

Ada yg kena bersanding sesorang lg sedih dikkk..

Ni bersanding sensorg sbb bakal suami/isteri kansel last minit ka, bersanding sorg2 sbb kawen dgn suami org yg juga jutawan... Yg gambar salah seorg tetamunya jd avi akak changa
Quote Madel 12-8-2017 10:13 PM
Aku pun ada jemputan kenduri kawin kat Segamat minggu depan..sepupu kawin..
Memandangkan dah setiap hari kat sini hujan..selebat2 hujan.malas betul aku nak pegi..dah la segamat tu mmg selalu banjir..buat nya tersangkut tengah jalan..naya je..tak berbaloi semata nak gi makan nasi minyak

Lihat semua komen(34)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.083820s Gzip On
To Top