Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Bapa Durjana Didakwa, Rogol & Liwat Anak Kandung Selama 2 Tahun

10-8-2017 09:44 AM |Dilihat:17215| Komen: 621


sumber : Berita Harian

Sanggup bertindak merogol, meliwat dan melakukan penderaan seksual terhadap anak kandungnya sendiri yang baru berusia 15 tahun. 

Demikian perbuatan keji seorang lelaki yang bekerja sebagai agen unit amanah kini padah berdepan 631 tuduhan di Mahkamah Jenayah Seksual kelmarin.

Bagaimanapun bapa durjana itu mengaku tidak bersalah terhadap kesemua pertuduhan di hadapan Hakim, Yong Zarida Sazali.

Mangsa dipercayai didera secara seksual tiga kali sehari dan hampir setiap hari dalam tempoh dua tahun lalu.

Memetik laporan Astro Awani, Timbalan Pendakwa Raya, Nordalina Ali dan Aimi Syazwani Sarmin berkata perbuatan itu dilakukan secara rutin.

Kenyataan remaja itu diberikan berdasarkan ingatan dan ianya sudah jadi kebiasaan tanpa gagal. 

Lelaki berusia 36 tahun itu yang mempunyai hak pemeliharaan didakwa melakukan penganiayaan seks terhadap mangsa di lokasi sama antara 1 Januari hingga 21 Julai lepas.

Bagaimanapun untuk hari ini, pihak pendakwaan cuma sempat membacakan 182 daripada 631 pertuduhan berkenaan.

Pertuduhan selebihnya akan dibacakan esok di mahkamah khas jenayah seksual kanak-kanak.- CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
5
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 621
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote cmf_blingblings 17-8-2017 03:11 PM
ada sesetengah manusia lebih baik mati dari hidup

Lain-lain Komen

Quote shernazz 8-8-2017 11:27 PM
babi ni elok lah disodom drngan batang besi panas sampai kentut xberbunyi okeh.sialan
hari hari la anaknya kena rogol hatta dlm haid pun kan?
iskk
Quote eyansss 8-8-2017 11:32 PM
600 kali selama 2 tahun... maknanya  dirogol dan diliwat sekali hampir setiap hari...
Quote dani-rox 8-8-2017 11:38 PM
Sources who spoke to the NST after the suspect's arrest said the girl decided to reveal her ordeal to their mother when she learnt about her fathers intention to take her sisters, aged 9 and 11, to live with him


Kesiannya. utk mengelakkan adik2nya menerima nasib yg sama, barulah dia ada keberanian dan semangat utk mendedahkan perbuatan keji perogol (dia tak layak dipanggil ayah).
Quote Jeniechan 8-8-2017 11:40 PM
Kalau ada pistol aku tembak smpai mati pakcik ni.i is emo
Quote Lolalala 8-8-2017 11:42 PM
Kasih seorang kakak.... adik2 sila la hargai kakak tu. Trauma dan fobia dia nak hadapi hidup mendatang..
Quote mehmet 8-8-2017 11:47 PM
KASI NAMA TERUS LAH. INI SYAITAN.

Sure punya the Mother terduduk dapat tahu begini rupa anak sulung diperlakukan si Syaitan.
Quote ulamalu 8-8-2017 11:49 PM
599 kali liwat, 1kali rogol.  Mentang2 dah cerai x de bini, abis anak kau buat mcm bini.  Luar tabii lg.  Eh, syaitan sgt
Quote Maideen. 8-8-2017 11:49 PM
Anak dia tu tak sah taraf ka?

Kalau tak sah taraf pon kawen lah elok elok seperti yang di benerkan Allah SWT......

Wallahualam.
Quote jasynta 8-8-2017 11:50 PM
Sialan punya perangai
Quote jerukkedondong 9-8-2017 12:02 AM
Bapak segala babi ni...
Quote ntahhapehape 9-8-2017 12:03 AM
Berkali-kali baca berita ni..ingat kat negara lain..rupanya kat negara kita..MasyaAllah..memang celaka hang jantan..patut kena hukuman gantung sampai mati..
Quote raradhia 9-8-2017 12:07 AM
ibu tu tolong laa jgak check keadaan ank yg tinggal dgn bekas laki ko tu, yaa hampun!! stressnya dgr berita mcm ni. .

nafsu apa laa bapaknya ni lahabau btol!!
Quote albedah 9-8-2017 12:12 AM
Mangsa ni umur berapa?  Dh kalu penjara 3000 tahun..  Kasi mati aje la..
Quote ninnakarinna 9-8-2017 12:17 AM
Boleh tak nak terasa bersyukur sebab takde anak perempuan.. so buat masa ni takde risiko benda ni nak berlaku dlm idup
Quote aHoi83 9-8-2017 12:21 AM
Ko liwat n rogol anak ko tiap hari. Binatang ape ni !!! Dr penjara 3000 taun baik disebat 3000 sebatan tiap hari. Celaka punya org
Quote lasagnaklcc 9-8-2017 12:21 AM
Tak sangka berita ni dari malaysia...
Quote Abah_Kau.Mulhid 9-8-2017 12:29 AM
Maideen. replied at 8-8-2017 03:49 PM
Anak dia tu tak sah taraf ka?

Kalau tak sah taraf pon kawen lah elok elok seperti yang di bene ...

mesti dalam 2 tahun tu tiap2 hari dia berdoa pd tohan utk selamatkan dia..... harap dia jadi atheist  
Quote chazey 9-8-2017 12:36 AM
Daripada kerajaan jabatan agama Shahdan whatever shit sebok nak perangi ateis baik perangi jantan nohorom lahanat babi celaka bangsat perosak keturunan seperti ini!
Quote chazey 9-8-2017 12:38 AM
Maideen. replied at 8-8-2017 11:49 PM
Anak dia tu tak sah taraf ka?

Kalau tak sah taraf pon kawen lah elok elok seperti yang di bene ...

Baek punya sinder!

Lihat semua komen(621)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.090055s Gzip On
To Top