Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Betul Ke Ustaz Rock Ini Yang Fasha Sandha Rindu-Rindukan Tu?

8-8-2017 11:58 AM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 17852| Komen: 259

Ingat lagi tak sebelum ini Fasha Sandha mengakui yang dirinya sedang mengenali hati budi seorang jejaka tapi belum bersedia nak mendedahkan siapakah gerangannya?

Perkenalan mereka berdua dah sampai tahap berani meluahkan rasa rindu katanya.

Teka-teki misteri itu mungkin dah terjawab kerana baru-baru ini pelakon tersebut muncul bersama seorang lelaki kacak di majlis resepsi perkahwinan Ummi Nazeera.

Foto: IG Fasha Sandha
"Jauh datang dari Pantai Timur untuk saya. Sangat menghargainya. Terima kasih," tulis Fasha di kapsyen gambar Instagramnya.

Lagi menarik, lelaki tersebut pun sama memuat naik gambar bersama Fasha di laman Instagramnya.

Disebabkan itu, mulalah rata-rata peminat mengucapkan tahniah dan mendoakan yang baik-baik buat pasangan ini.

Menurut sumber Astro Gempak, jejaka itu dikenali sebagai Mukhlis Rosdi dan merupakan seorang pengasas produk kecantikan, usahawan terkenal dan duta mengaji.com.

Foto: IG Fasha Sandha
Doa yang baik-baik, semoga Fasha jumpa kebahagiaan yang dicari selama ini. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 259
Komen

Previous : Sah, Engku Emran Bakal Nikahi Laudya Cynthia Bella September Depan

Next       : "Jangan Tegakkan Benang Basah,"-Aliff Aziz Kata Penjelasan Afifah Mengarut

Komen Terbaru

Quote maisakurada 16-8-2017 06:12 PM
lawa pulak fasha dlm gambar ni..

Lain-lain Komen

Quote epysha 8-8-2017 12:01 PM
Boleh la baiki keturunan..helok la sikit rupe dr yg dolu2..
Quote taji2906 8-8-2017 12:02 PM
ngantuk..
Quote matchstick 8-8-2017 12:06 PM
Ustaz ke...jaman skrg ramai guna agama nk lariskan produk
Quote wookiehoney 8-8-2017 12:14 PM
muka heols ada imbas NEd

Quote MH3709 8-8-2017 12:18 PM
ustaz taik kuchennggg
Quote Minami2013 8-8-2017 12:20 PM
Thread dah ade kot.... berapa byk nak buka?
Quote che_yatt 8-8-2017 12:22 PM
Wow!!!duta mengaji ka? sama2 buat apps jommengaji ngn Caprice ni....
Quote samasam90 8-8-2017 12:24 PM
kosserrrrr reputsssssssssssss

btw, iras bungned. tapi yg ne lawa sikit.
Quote MatDeghem 8-8-2017 12:25 PM
epysha replied at 8-8-2017 12:01 PM
Boleh la baiki keturunan..helok la sikit rupe dr yg dolu2..

yang ini ka?

nora danish jejai.png




Quote CrowneGlory 8-8-2017 12:25 PM
mcm rupa shinchan laki liyana jasmay jah...

cecepat la kawin...kurang skit menggeletis mak jan sorg ni
Quote abgsallehsado 8-8-2017 12:27 PM
adoi takde org lain ker...
Quote kuzaime 8-8-2017 12:27 PM
Nape mata aku nmpk laki tu iras2 laki si nd??
Quote taksukapeanut 8-8-2017 12:29 PM
sesuai sangat.. iols approve!!
eh.. hahaha

lagi meroyan la ex pasah..
Quote chinatsu 8-8-2017 12:30 PM
ustat k-pop ke ustat hip hop ni..
seluar senteng..
Quote babynina30 8-8-2017 12:32 PM
Tah. Senteng btol seluornya.
Ustad pebenda ni
Quote mieymiey 8-8-2017 12:33 PM
Ada iras Ned.
Tapi tak heran la kan, taste FS dengan ND kan sama.
Quote jointhecurse 8-8-2017 12:34 PM
ustaz ke?? huntung ler
Quote LostStar 8-8-2017 12:41 PM
ustaz hipsterssss mungkin..
Quote jerukkedondong 8-8-2017 12:41 PM
Ustaz ? Duta mengaji.com?
Bagus nya...untonglahh..
Nnti  boleh bertarannum tugeder geder..
Cepat2 lah mnikah....
wish u all d best FS...


p/s  eh..pkai wig ke tu..kan ke wambot pasha pendek cam jantan



Lihat semua komen(259)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.064757s Gzip On
To Top