Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

"Kau Pahal?"- Redza Minhat Marah Dengan Syamsul Yusof, Perang Dingin Ke?

3-8-2017 11:38 AM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 20481| Komen: 398

Tahniah kepada Syamsul Yusof kerana berjaya merangkul trofi Pengarah Terbaik di Festival Filem Asia Pasifik ke 57 menerusi filem filem Munafik yang berlangsung di Phnom Penh, Kemboja baru-baru ini.

Disebabakan itu pelakon dan juga pengarah ini menerima pujian ramai dan melalui laman Twitternya, Syamsul sempat berterima kasih kepada dua orang individu iaitu pelakon Redza Minhat dan seorang lagi lelaki yang dikenali sebagai Khairil Anuar.

Namun Reda Minhat membalas tweet tersebut dengan mengatakan , "Kau Pahal?"

Ada dakwaan yang mengatakan tujuan Syamsul menulis tweet tersebut sebagai sindiran terhadap mereka yang pernah mengkritik filemnya sebelum ini. Apa yang berlaku sebenarnya, perang dinginkah?


Sementara itu, Khairil Anuar pula tampil bersura dan rupa-rupanya mereka pernah mengkritik filem Syamsul sebelum ini iaitu Desolasi.

Macam-macam ragam, apa pun semoga salah faham antara mereka dapat diselesaikan dengan cara yang terabik nanti. -CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 397
Komen

Previous : Ketat Dan Londeh, Netizen Hentam Fesyen Pakaian Neelofa

Next       : Walau Ramai Bantah, Coffee Prince Tetap Milik Fattah Amin

Komen Terbaru

Quote Potpouri 19-8-2017 06:27 AM
cikanggun replied at 19-8-2017 12:02 AM
Dia pon berlakon ala2 kayu jgk.... ada hati nk mengata kayu kayan lain.... hahhaha... pdhal dengki ...

Dulu suka jgk tgk pisau cukur tp sbb fazura.. redza ni nsb baik berlakon dgn faz je.. hihi

Lain-lain Komen

Quote shalalat 3-8-2017 08:13 AM
Ok, meolls mmg tak nak lahar redza sbb dia hensem. Period
Quote jointhecurse 3-8-2017 08:16 AM
bagi ak munafik best tp desolasi ak rasa tah pa2
Quote Tapayana 3-8-2017 08:22 AM
shamsul ni tak rasa nak berhenti belakon ke ? iolls setuju je dgn apa khairil anuar tu ckp.

sah2 lakonan shamsul ni hauk. berlakon nak jadi hero pun hauk, jadi gangster apatah lagi.  bab mengarah mmg iolls rasa shamsul ni bagus tp lakonan sorry la. ucop haslam punya lakonan jauh lebih bagus.

mujur si sapik tu fokus pada directing je. sedar diri yg dia tak reti berlakon
Quote virgo19 3-8-2017 08:22 AM
aku minat syamsul ni, tapi kenapa la kuat sentap, khairil whoareyuss tu ok la jujur, kalau filem ok dia puji, kalau tak ok dia kritik. tapi mcm dia cakap la, kalau puji org tak perasan, kalau kutuk je baru perasan.
Quote p.timur3831 3-8-2017 08:28 AM
desolasi? bila kuar filem ni?
awat pelik sangat namanya?
Quote q@2a 3-8-2017 08:29 AM
Mcm ni pn ada ke...sj je tu nk bgth yg aku menang okay...ko hada
Quote Jajabeans 3-8-2017 08:40 AM
Shamsul ni blakon gangster ok aku suka tak kayu.. tpi kalau watak lain mcm kayu. Nyanyi rap pun cm over tpi nasib baik dpt lagu sedap. Just focus on direct jela bg i.
Quote vanillaninja 3-8-2017 08:52 AM
I sorang je ke yang tak berapa suka si Redza Minhat ni?
Quote missunguviolet 3-8-2017 08:58 AM
ok yg khairil tu phm la nape si SY sentap ngn dia..yg redza minhat tu knapa ttbe SY petik nama dia..
Quote bukan_ustazah 3-8-2017 08:59 AM
haiyoo macam ni pun ada
Quote zulka 3-8-2017 09:00 AM
lu poyo ar syamsul  
Quote aleesyasofia 3-8-2017 09:00 AM
btul la ape yg si khairil tue bgtau.. mmg desolasi tue hauk.. heols brlakon mmg kayu.. tp mgarah bgus..
Quote mokcikKSKB 3-8-2017 09:01 AM
Bagus ulasan khairil anuar tu.motip sol x puas hati ngan dia????sbb truth hurt letew
Quote Dekdee 3-8-2017 09:01 AM
vanillaninja replied at 3-8-2017 08:52 AM
I sorang je ke yang tak berapa suka si Redza Minhat ni?

i pn tk brape ska dia. ajet2 hebat. flop jugekk
Quote alieyrina 3-8-2017 09:02 AM
Napa munafik kuar dkt maya ka mustika..aku tgk 10 min dah tak boleh pi dgn cerita tu..
Quote akik 3-8-2017 09:03 AM
redza minhat is the real daddy. u can choke me anytime.
syamsul kaki sentap poyo!
Quote cmf_premierleag 3-8-2017 09:04 AM
vanillaninja replied at 3-8-2017 08:52 AM
I sorang je ke yang tak berapa suka si Redza Minhat ni?

Aku pun x suka. Bajet mcm bagus sbb konon keje bank negara
Mcm la bnm tu buat keje sangatttt
Quote bintangcinta 3-8-2017 09:05 AM
bagus jugak gado2 sesama retis laki ni... selalu asyik sesama retis pompuan... ada variety sikit... ok keep it up!
Quote separasedar 3-8-2017 09:06 AM
shalalat replied at 3-8-2017 08:13 AM
Ok, meolls mmg tak nak lahar redza sbb dia hensem. Period


Yup. Dia hensem Screenshot_2017-08-03-09-05-03-1.png

Lihat semua komen(398)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.050824s Gzip On
To Top