Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Keji! Rakam Anak Sedang Mandi, Bapa Durjana Dipenjara 4 Tahun

2-8-2017 11:15 AM |Dilihat:3463| Komen: 53

sumber : http://kualalumpurpost.net/

Perbuatan jijik seorang bapa yang tergamak merakam video anaknya yang berusia 21 tahun dalam bilik mandi mendapat pembalasan apabila dijatuhkan hukuman penjara selama empat tahun. 

Memetik laporan The Straits Timeslelaki warganegara Malaysia berusia 48 tahun itu mengaku bersalah di atas tuduhan merakam video anaknya yang sedang mandi di bilik air di kediaman mereka di Toh Yi Drive, pada Julai 2016. 

Menurut mangsa yang kini berusia 22 tahun, dia ternampak sebuah telefon bimbit berwarna hitam diikat pada paip di bawah besen ketika sedang mandi. 

Kemudian mangsa mengambil telefon itu dan menyedari telefon tersebut dalam mod merakam video. 

Mangsa kemudian memeriksa telefon itu dan ternampak beberapa video lain yang menampakkan wajah bapanya yang sedang memperbetulkan kedudukan telefon itu bagi mencari posisi yang terbaik. 

Tertuduh mengaku yang dia telah merakam video itu untuk tujuan peribadinya sahaja  sejak dua minggu yang lalu.

Malah dia mengaku masih menyimpan 20 klip video anak perempuannya yang sedang mandi di dalam telefonnya yang lain, tetapi telefon itu telah hilang dari simpanannya. 

Pada 5 April 2017 kira-kira jam 3.10 pagi, tertuduh dilaporkan cuba membunuh diri. Namun sempat dihalang sebelum ditahan oleh pihak berkuasa negara itu.- CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 53
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote chinta89 3-8-2017 11:08 AM
bapak sbg pelindung tp bapaknya dulu yg keji!

Lain-lain Komen

Quote syidasaleh 2-8-2017 11:19 AM
bapak gila.dah kenapa la gila sgt.pdn muka maduk penjara.harap lepas ni anak tu pindah dan putuskan hubungan terus
Quote Changa 2-8-2017 11:20 AM
oriental????
Quote vanillaninja 2-8-2017 11:31 AM
Eeei trauma la sheols, mau teringat2 apa yang bapak sheols buat sampai hujung nyawa.
Quote spiderman80 2-8-2017 11:36 AM
Apakah perasaan si ayah tersebut kalau ketika dia mandi dirakam oleh anak perempuannya?
Mesti akan merasa malu kan?
Quote ffbeauties 2-8-2017 11:38 AM
kenapa halang dia bunuh diri..
orang macam ni mati lagi bagus..
Quote bangcak 2-8-2017 11:39 AM
over protective kot?
Quote jue10 2-8-2017 11:40 AM
Xguna pny bapak!!!!!!!!! Arghhhh stress aku bc cite cmni.
Quote dubuk 2-8-2017 11:44 AM
lu tak ada malu ka
Quote aleesyasofia 2-8-2017 11:48 AM
durjana pnye bapak.. ptutnya pelindung bt anak ppuan.. nie bt taik plak..
Quote putehkundor 2-8-2017 11:50 AM
Janda ke bapak dia ni?

Mungkin sangap kot, pastu melancap sorang sorang.
Quote zulka 2-8-2017 11:50 AM
mana video nye..
Quote ice_sky92 2-8-2017 11:52 AM
Cash la......
Quote Artemesiaa 2-8-2017 12:00 PM
Orang mental je buat benda cam ni
Quote Bujat 2-8-2017 12:04 PM
Dpt la si bpk tengok cellmate mandi manda slama 4 tahun lps ni khuennn
Quote susukambingbest 2-8-2017 12:16 PM
Sial pnya jntan tua keparat. Nightmare anak kau. Mujur dia jmpa cepat fon tu. Mohon lps kluar pnjara situa tu bunuh diri skli lg ek
Quote insulin 2-8-2017 12:22 PM
Jahatnya uncle ni.
Quote trakea 2-8-2017 12:23 PM
Singaporno
Quote MsKathryn 2-8-2017 12:34 PM
Mesti anak dia x nk tgk ayah dia pasni...trauma
Quote niena90 2-8-2017 12:35 PM
Masa anak ko baby tak pernah mandikan ke? tak puas ke menatap mase dulu smpai besor pjg anak tu pegi amik gmbr dah kenapa?

Lihat semua komen(53)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.087788s Gzip On
To Top