Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Cuba Nak Lari, Pelacur Gigit Tangan Anggota Polis

31-7-2017 01:46 PM |Dilihat:1250| Komen: 23
Disebabkan ingin melepaskan diri daripada tahanan polis, sekumpulan wanita yang sedang menjalankan kegiatan pelacuran bertindak menggigit tangan anggota polis apabila menyerdari kehadiran pihak berkuasa.

sumber : www.hmetro.com.my

Bagaimanapun tindakan ganas kumpulan wanita itu terbabit menemui kegagalan dan berjaya ditahan di hotel berkenaan yang dipercayai menjadi markas kegiatan pelacuran dalam operasi pencegahan maksiat yang dijalankan pada jam 5.30 petang kelmarin.

Memetik laporan Harian Metro, seramai 22 orang wanita itu terdiri daripada warga Mongolia, Russia, Kazakhstan, Indonesia, Thailand dan Vietnam yang berusia di antara 19 hingga 32 tahun. 

Menurut Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Mohd Sukri Kaman, turut ditahan enam pelanggan yang berada di premis berkenaan bersama tga individu yang dipercayai penjaga premis. 

" Siasatan dibuat mengikut seksyen 372b Kanun Keseksaan 56 (1), Sekseyn 6 (1) (C) dan seksyen 39 (b) Akta Imigresen 1959/63."

Tambah Mohd Sukri Kaman, selain itu turut dikesan menjalankan aktiviti perjudian dalam talian di tingkat bawah premis berkenaan dalam serbuan kali ini. 

"Semua tahanan dan rampasan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi untuk tindakan lanjut dan aktiviti perjudian akan disiasat mengikut Seksyen 4B (a) Akta Rumah Judi Terbuka 1953. "- CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 23
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote MH3709 1-8-2017 03:33 PM
pelacur ni mesti si forumner sekor ni...apa ke nama tu...

Lain-lain Komen

Quote kentel 31-7-2017 01:49 PM
keluar belanda dari garudubur pun masih jadi babu jantan pemuas nafsu...cc @EJALTI @pyropura
Quote dubuk 31-7-2017 02:14 PM
woww Mongolia, Russia, Kazakhstan
Quote chinta89 31-7-2017 02:21 PM
Mongolia, Russia, Kazakhstan, Indonesia, Thailand dan Vietnam



cantik2 jua lah kalau russia, kazakhstan tuh
Quote KILL_NANCY 31-7-2017 02:48 PM
gigit dia balik.susah apa
Quote Bujat 31-7-2017 02:57 PM
S&M nya sundal rusia & kazakhstan main gigit2 plak{:cold
Quote saladin780 31-7-2017 03:13 PM
mau nya pelacur ada HIV ke apa..x pasal2 berjangkit kat polis
Quote gigahertz 31-7-2017 03:59 PM
KILL_NANCY replied at 31-7-2017 06:48 AM
gigit dia balik.susah apa

Org yg kena gigit tu mlm mesti angau.
Quote cmf_blingblings 31-7-2017 04:00 PM
jauhnya mai cari rezeki, agaknya mula-mula jd model kot pastu dah tak laku buat kerja lainlah nak hidup
Quote gigahertz 31-7-2017 04:01 PM
saladin780 replied at 31-7-2017 07:13 AM
mau nya pelacur ada HIV ke apa..x pasal2 berjangkit kat polis

Nanti mlm mlm ada sesuatu keluar dari perut polis tu....pstu bende tu merayap satu balai.  Kedengran bunyi tangisan......
Quote chaotic_soul 31-7-2017 04:06 PM
surh dia eskrem jgn gigit...
Quote vanillaninja 31-7-2017 04:21 PM
Rate si Russian ni confirm tinggi kan.
Quote WajibulGhunah 31-7-2017 04:31 PM
Polis tu kne buat ujian darah HiV
Quote budaktua 31-7-2017 04:32 PM
makcik yg pegang fon tu amek video ke..? polis ke tu..?

nak upload  & bg viral dlm fb..?
Quote hanakikan 31-7-2017 07:32 PM
berapa rate pelacur Russian ye kat sini. mesti mahal kan
Quote jazaa100 31-7-2017 08:41 PM
cmf_blingblings replied at 31-7-2017 04:00 PM
jauhnya mai cari rezeki, agaknya mula-mula jd model kot pastu dah tak laku buat kerja lainlah nak hi ...

Tak denya org dtg msia ni nk jadi model bling.....

Memang masuk sini nk berjualan....
Quote ShiningStars 31-7-2017 09:17 PM
Bahayanya..naya betul kalau terjangkit hiv hasil dari gigitan tu
Quote precious_chicas 31-7-2017 09:35 PM
abam polis kena love bite?
Quote Nham22 31-7-2017 09:40 PM
Aritu tgk rizalman punye life inspired.. die nak casting model2..tp model2 stock international..semue rambut perang...tinggi kurus2....ramai plak tu...oh malaysia
Quote pyropura 1-8-2017 02:09 AM
kentel replied at 31-7-2017 01:49 PM
keluar belanda dari garudubur pun masih jadi babu jantan pemuas nafsu...cc @EJALTI @pyropura

Ternyata hasil henjutan belandak malah dihenjut Malon yah ... @polytron

Lihat semua komen(23)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
2.039094s Gzip On
To Top