Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Close

Semakin Hari Semakin Jahil, Buang Bayi Macam Buang Sampah!

31-7-2017 11:55 AM |Dilihat:1169| Komen: 5


Artikel Oleh Maly Rosli | Video Oleh Tan Zhen Sheng | Suntingan Visual Oleh Kelly Choong Ching Mun l

Belakangan ini, hampir setiap hari kita disajikan berita menyayat hati pembuangan bayi yang semakin meningkat di tanah air. Sungguh tidak berperikemanusiaan! 

Bukan sahaja kejam membuang bayi di merata tempat, malahan keadaan bayi ketika ditemui sangat menyedihkan. Apa dosa mereka diperlakukan sedemikian? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 5
Komen

Komen Terbaru

Quote siskepoh 8-8-2017 05:01 PM
Lain kali kalau xnk baby tu bagi sis yg tingin nak anak ni. buang je baby tu dpan rumah sis, jgn buang kat tong sampah!

Lain-lain Komen

Quote wanitajelita 31-7-2017 02:55 PM
Muka Nepal kacukan Indon ke?
Quote bc85 1-8-2017 02:50 PM
so sad, brainless people
Quote Atuk_kau_mulhid 1-8-2017 02:54 PM
makin banyak ceramah agama, makin byk kes pembuangan bayi......  

apa yg para fukahak ingin dusta kan?  
Quote yasinfi 3-8-2017 02:39 PM
asyik fikir pasal pembangunan..tak kisah pasal hal social...
Quote siskepoh 8-8-2017 05:01 PM
Lain kali kalau xnk baby tu bagi sis yg tingin nak anak ni. buang je baby tu dpan rumah sis, jgn buang kat tong sampah!

Lihat semua komen(5)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.078915s Gzip On
To Top