Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Nak Elak Sesak, Lelaki Sanggup Berenang Dua Jam Ke Tempat Kerja

30-7-2017 12:11 PM |Dilihat:2621| Komen: 48
Disebabkan tidak mahu berdepan dengan masalah kesesakan lalu lintas, seorang lelaki membuat keputusan untuk berenang ke tempat kerja.

Walaupun terdapat pelbagai kemudahan awam di Munich termasuk kereta api dan komuter, lelaki ini tetap memilih jalan alternatif lain.

Foto: BBC
David yang berusia 40 tahun pernah mencuba menunggang basikal ke tempat kerja sebelum ini.

Menurut laporan BBC, kini dia lebih suka berenang di Sungai Isar kerana sungai tersebut merentasi apartmentnya yang terletak di Baldeplatz.

David mengambil masa berenang kira-kira dua jam sebelum sampai tempat kerjanya di Kulturstrand. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
3
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 48
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote redapple10 1-8-2017 04:44 PM
Kalo aku kompom kurus or lemas.. itu jer

Lain-lain Komen

Quote Teemah88 30-7-2017 12:18 PM
Baguih LA..sahut seruan gomen zimbabwe
Quote Decaffeinated 30-7-2017 12:24 PM
pelbagai kemudahan awam di Munich termasuk kereta api dan komuter
kereta api dan komuter? Wartawan ni tau bahasa tak?....



Quote matchstick 30-7-2017 12:38 PM
Berenang 2 jam sehari pun tetap debab jugak. Bukan berenang boleh kuruskan badan ke
Quote aqissa 30-7-2017 12:42 PM
Mujurlah sungai x seperti sg klang....
Quote idril 30-7-2017 12:53 PM
wow berenang 2 jam? lama tu......
Quote insulin 30-7-2017 12:56 PM
Wow. Gigih berenang selama 2 jam. Memang cergas pakcik ni dibuatnya.
Quote hdon 30-7-2017 01:03 PM
Nasib baik sungai tu takde buaya
Quote barfi 30-7-2017 01:07 PM
{:yameteh haha macam2
Quote chinta89 30-7-2017 01:10 PM
kalau ke tempat kije, brpa jam ambik masa??
Quote namr 30-7-2017 01:15 PM
Sukati ko la pakcik
Quote DeeHanania 30-7-2017 01:31 PM
Xpe laa Abam,
Nak brenang ke ofis
Janji kojer yerdak{:hooray
Quote Changa 30-7-2017 01:33 PM
gems juga kau dek walaupun berenang berjam jam.
time summer jah la kau mampu berenang kan dek?
jangan nak propa kau berenang jua time winter ke tempat kerja sis
Quote sukacactus 30-7-2017 01:46 PM
Kalau suka, susah pun xpe
Nnt nak kena salin baju la dgn basahnya nnt
Tu tak masuk winter nya lg
Quote MsKathryn 30-7-2017 01:51 PM
Ok la tu kira bersenam... jimat duit.
Quote Mary_jane 30-7-2017 01:53 PM
Dan kerja nya apa? Pemancing ikan?
{:question
Quote ShiningStars 30-7-2017 01:54 PM
Gigih betul dia berenang..
Quote Mizkopi 30-7-2017 01:54 PM
Gigihnya heols.
Quote vanillaninja 30-7-2017 02:36 PM
Gigihnya heols. 2 jam tu.
Quote batmana 30-7-2017 02:41 PM
bukan 2jam ler
2km

dia pn baru berenang bbrapa bulan lepas
tu pun skali skala

manala bole tetibe kurus

https://www.youtube.com/watch?v=AKpgHkaW7lQ

Lihat semua komen(48)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.093765s Gzip On
To Top