Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Fiza Pernah Jadi Isteri Saya, Tak Mungkin Saya Benci Dia" - Adam AF2

27-7-2017 03:33 PM|Oleh: Maly Rosli| Komen: 75

Nampak bahagia Fiza Abdul Halim sekarang ni sejak berkahwin dengan seorang juruterbang pada hujung tahun lalu. Dan perkara itu membuatkan bekas suaminya iaitu Adam AF2 akui dia turut tumpang gembira di atas kebahagiaan dikecapi Fiza bersama suaminya itu.


Foto: IG Fiza

"Sebenarnya selepas sahaja kami berpisah saya memang tidak henti-henti mendoakan kebahagiaannya.

"Apabila saya dapat tahu dia sudah berkahwin terus-terang saya rasa amat bersyukur dengan berita itu kerana akhirnya ada juga orang yang boleh menjaganya.


Foto: IG Adam AF2

"Saya berpeluang berkenalan dengan suaminya baru-baru ini selepas kami terserempak di kedai makan yang sama dan Fiza memperkenalkan saya dengannya.

"Saya lihat suaminya seorang yang baik dan saya yakin Aizat dapat menjaganya dengan baik," katanya kepada Astro Gempak.



Dalam masa sama, Adam menjelaskan hubungannya dengan Fiza kini baik-baik sahaja dan dia tak pernah simpan perasaan benci terhadap bekas isterinya itu.

"Alhamdulilah hubungan kami sangat baik dan tiada apa-apa masalah.

"Dia merupakan wanita yang pernah menjadi isteri saya dan tak mungkin saya mahu membencinya.

"Saya sentiasa mendoakan yang baik-baik sahaja untuknya," katanya lagi.


Foto: IG Fiza

Adam Fiza mendirikan rumah tangga pada September 2013 dan dua kali bercerai pada tahun 2014 dan 2015.

Baguslah tak ada benci-membenci. Semoga hubungan antara mereka semakin jernih dan bahagia dengan hidup masing-masing. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
21
Marah
21
Terkejut
29
Sedih
13
Lawak
20
Bosan
15
Komen: 75
Komen

Previous : Abil Stres Dengan Pendatang Baru Tapi Amy Kata Lain, Anda?

Next       : Bikin Panas Pula, Single Terbaharu Ayda Jebat Macam Simbol Illuminati?

Komen Terbaru

Quote stania83 4-9-2017 01:46 PM
Fiza jadi bini no 2 ke camne

Lain-lain Komen

Quote jointhecurse 27-7-2017 03:39 PM
jawapan balas fiza plak cmna? bkn penah baca adam utng dia ke?
Quote mieymiey 27-7-2017 03:50 PM
Sesuci murni jer statement Adam.
Kita tunggu statement dari Fiza pulekkkk.
Quote M.Rose 27-7-2017 03:52 PM
Lahai sayu baca. Sian kat kau adam.
Quote samasam90 27-7-2017 04:06 PM
Ne kalau pijak semut, tak mati ne.
Quote manehnya 27-7-2017 04:11 PM
untong piza... dapat rasa semua
Quote chaotic_soul 27-7-2017 04:15 PM
elok dia ni..bodoh adam tu..
Quote L_Z 27-7-2017 04:18 PM
Huntong fiza...3bebird dah dpt rasa....
Quote princessmiang 27-7-2017 04:23 PM
Princess jeles dengan kak fiza, ringan jodoh beliau. princess dah beberapa kali kandas dalam percintaan
Quote taji2906 27-7-2017 04:25 PM
gambar pakai cap tu mcm norman hakim plak laki si fiza ni..
Quote cmf_blingblings 27-7-2017 04:28 PM
Tu, baca, amin. Macam tulah baru lelaki dihormati, tak berdendam dan mendoakan yg terbaik. Mencintai tak semestinya memiliki
Quote miemiecha 27-7-2017 04:33 PM
tahniah aadaaammm move on n x membenci
Quote ibuaq 27-7-2017 04:37 PM
L_Z replied at 27-7-2017 04:18 PM
Huntong fiza...3bebird dah dpt rasa....

Ini win
Quote putput 27-7-2017 04:38 PM
sapa tau dia nangis dalam bilik sbb tak dpt pertahankan fiza
Quote pencintaABC 27-7-2017 04:41 PM
Bukan fiza merempan ckp Adam ada utang dia kan tak bayar?
Quote sukacactus 27-7-2017 04:44 PM
Utang dah bayar belum?
Quote syidasaleh 27-7-2017 04:44 PM
gituhh.untung la bekas somi mendoakan.bekas no satu ada doa tak?ibu kepada anak2 kan ni
Quote newyork 27-7-2017 04:47 PM
Adam la tak pandai jaga, 2 kali dah kawin.. melepass
Quote NekNgah 27-7-2017 04:58 PM
Bagus lah macam tu, Alhamdulillah.
Quote brown_pupil 27-7-2017 05:01 PM
Ntah2 dlm hati si Adam.. " Lega tak yah bayar hutang... "

Lihat semua komen(75)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.123397s Gzip On
To Top