Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Rakaman CCTV Lelaki Onani Dalam Kedai Buku, "Pancut" Atas Belakang Wanita

26-7-2017 12:53 PM |Dilihat:8055| Komen: 99

Alahai, semakin hari semakin banyak berlaku kes-kes pelik dan langsung tak tercapai dek akal. Bukanlah pertama kali kita dihebohkan dengan kes gangguan seksual tapi kali ini lebih menyeramkan dan cukup jijik. 

Menerusi rakaman video yang dikongsikan oleh ٸ Pocketimes, aksi seorang lelaki sedang beronani di dalam sebuah kedai buku yang terletak di Solaris Dutamas terakam oleh kamera litar tertutup (CCTV). Bukan sahaja beronani, malah seorang wanita yang berada di dalam kedai buku itu turut menjadi "mangsa" lelaki miang ini.

Menurut Sinchew, seorang wanita sedang duduk di ruang membaca kanak-kanak sementara menunggu suaminya menyelesaikan urusan di pusat beli-belah tersebut. Pada ketika itulah lelaki gila seks tersebut secara tiba-tiba merasa teransang dan ghairah melihat wanita berumur 40 tahun itu lalu mengambil keputusan nekad untuk beronani.

Menerusi rakaman CCTV, lelaki yang memakai T-shirt berwarna hitam itu pada mulanya dilihat berdiri di belakang rak buku sambil beronani dan memandang wanita tersebut yang ketika itu sedang khusyuk membaca buku.

Melihat mangsa sedang fokus membaca, lelaki itu menghampirinya dan menyambung semula beronani sambil menutup kemaluannya menggunakan buku.

Selepas beberapa saat, lelaki itu kemudian memancutkan air mani di belakang badan mangsa sebelum berlalu pergi.

Kredit video - ٸ Pocketimes

Mangsa kemudian merasa tidak selesa di bahagian belakang badannya dan selepas diperiksa, wanita itu terkejut besar apabila mendapati cecair yang melekat di bajunya itu adalah air mani.

Lalu, mangsa segera menghubungi suaminya yang merupakan seorang peguam berpangkat Dato. Untuk memberi peringatan kepada orang ramai, suaminya mengambil keputusan untuk menceritakan tentang insiden itu di media sosial.

"Dia panik dan menangis, kerana tidak menyangka ada orang akan lakukan perkara sebegitu di kedai buku!" kata suaminya.

"Saya mempunyai seorang anak dan saya tidak mahu insiden sebegitu berlaku kepadanya atau sesiapa yang lain" tambahnya lagi.

Diharapkan semua wanita lebih berhati-hati kerana pelaku ini masih bebas di luar sana. Agak-agaknya, apakah penyebab utama semakin "membiak" lelaki gila seks seperti ini? - CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 99
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ultra78 17-9-2017 07:59 AM
spiderman80 replied at 26-7-2017 12:57 PM
Inilah keistimewaan memiliki totey bersaiz 2B.
Tiada sesiapa yang akan perasan kalau kita mengeluar ...

Totey tak bersunat mmg senang beronani kan? Main tarik foreskin aje dan tak perlukan pelincir.

Lain-lain Komen

Quote spiderman80 26-7-2017 12:57 PM
Inilah keistimewaan memiliki totey bersaiz 2B.
Tiada sesiapa yang akan perasan kalau kita mengeluarkan totey untuk melakukan benda terkutuk seperti ini.
Cuba kalau totey bersaiz Congo. Mesti lelaki tu akan menghadapi masalah untuk mengeluarkan totey daripada zip seluarnya sebab zip pasti akan tersangkut.
Quote torsotiger 26-7-2017 12:58 PM
dia stim tngk minah tu pakai hotpants ke?
Quote ifanonline 26-7-2017 01:01 PM
apek tak bersunat ni memiliki mental yg kurang sihat...penyakit yg sama mcm org curik bra dan panties di ampaian...it is a form of sexual perversion...nasib baik tak di rogol nya amoi tu
Quote putehkundor 26-7-2017 01:01 PM
spiderman80 replied at 26-7-2017 12:57 PM
Inilah keistimewaan memiliki totey bersaiz 2B.
Tiada sesiapa yang akan perasan kalau kita mengeluar ...

Pompuan tu panik Dan menangis mungkin sbb terkejut tgk saiz penis jantan tu yg comel kot, bukan sebab fobia
Quote wajevo 26-7-2017 01:04 PM
Area Solaris dutamas ni supposly kawasan educated katanya. Tak mungkin kot
Quote kucen_miang 26-7-2017 01:05 PM
spiderman80 replied at 26-7-2017 12:57 PM
Inilah keistimewaan memiliki totey bersaiz 2B.
Tiada sesiapa yang akan perasan kalau kita mengeluar ...

sengal punya momod
Quote spiderman80 26-7-2017 01:06 PM
putehkundor replied at 26-7-2017 01:01 PM
Pompuan tu panik Dan menangis mungkin sbb terkejut tgk saiz penis jantan tu yg comel kot, bukan se ...

Mesti amoi tu tersengih-sengih melihat kecomelan totey lelaki tu.
Quote munchkin 26-7-2017 01:07 PM
Eh jap mph ke?
Quote aHoi83 26-7-2017 01:10 PM
Ayoo jijik ok perangai ko. Melayu ape nak heran kan
Quote otai_g 26-7-2017 01:12 PM
Umat xin jiang punya pasal. Onani merata2.
Quote matchstick 26-7-2017 01:13 PM
Gila lah. Ingt di china td.
Quote jofizo 26-7-2017 01:13 PM
ppuan tu plak mcm xde prasaan jer....
Quote matchstick 26-7-2017 01:15 PM
Khusyuk nya amoi membaca..xde bunyi pelik ke masa pervert tu duk belakang dia.
Quote gede-bab 26-7-2017 01:17 PM
suka onani..esok  kawen sekejap dah pancut...tu yang bini cari jantan congo...
Quote dodolgemok 26-7-2017 01:18 PM
spiderman80 replied at 26-7-2017 01:06 PM
Mesti amoi tu tersengih-sengih melihat kecomelan totey lelaki tu.

Dia menangis la sis, menangis sbb kecik sgat tote manakala pancutan pula berjarak dekat meleleh2 jatuh. Sadis!  
Quote sukacactus 26-7-2017 01:19 PM
Urggghh! This is sick!
Ntah2 mangsa tu nnt balik terus buang baju dlm tong sampah...jijik amat!
Quote Artemesiaa 26-7-2017 01:24 PM
Sebab tu kena sentiasa alert bila ada di tempat awam nak2 kawasan membeli belah macam ni.  Zaman sekarang ramai yang mental ada je yang cuba ambil kesempatan kalau terleka.
Quote jetrofa 26-7-2017 01:26 PM
saiz 2b sngt... nmpk tngn ja..
Quote CrowneGlory 26-7-2017 01:29 PM
apek mendunia dgn gila seks...dr rogol pokok, rogol batang paip dapur sampaila melancap kat kedai buku... apa masalah apek2 ni... sengkek sgt nk langgan pelacur

Lihat semua komen(99)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.057421s Gzip On
To Top