Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Jejaka Di Luar Sana Cair Tengok Ronaldinho Kelate, Siapa Gadis Ini Sebenarnya?

25-7-2017 04:14 PM |Dilihat:4802| Komen: 38
Kebelakangan ini ramai betul wanita yang menjadi tular di media sosial, contohnya macam baru-baru ini ada gadis yang dikenali sebagai Hawa Rizwana dikatakan mirip sekali macam Neelofa.

Terbaru, netizen kecoh lagi disebabkan seorang wanita dari Kelantan ini, bukan hanya disebabkan kecomelan wajahnya tapi disebabkan dia bergiat aktif dalam sukan bola sepak.

Foto: Facebook
Dikenali sebagai Nur Syahindah Mohamad Kamal, gadis ini sebenarnya berdarah campuran Melayu dan Cina dan kini mewakili pasukan bola sepak wanita Sri Sador Glow Glowing FC.

Bila gambarnya tersebar di media sosial, mulalah jejaka di luar sana pasang angan-angan nak memperisterikannya. Alasannya, satu dalam sejuta kerana sangat jarang wanita cantik seperti ini terjun dalam bidang yang biasanya didominasi oleh kaum lelaki.

Foto: Facebook
Bukan hanya cantik, apa yang lebih mencairkan hati adalah dia tidak melanggar batasnya sebagai seorang Islam dan sentiasa memakai pakaian yang menutup aurat walaupun ketika bermain bola.

Pakej dah lengkap begini, semestinya tawaran untuk menjadi model datang tak henti-henti tapi menurut sumber mStar Online, gadis ini menolak mentah-mentah tawaran tersebut.

Foto: Facebook
Macam biasalah, bila ramai yang memuji, tak kurang juga yang mengutuk kerana ramai yang memperlekehkan kebolehannya beraksi di padang.

"Kalau orang lain skill hebat tapi muka pecah... tak ada pula nak viral."
"Baguslah memuja-muja kecantikan wanita..dunia nak kiamat"
"Alahai, tak payah nak acah-acah pandai bola sangatlah."

Apa pun semoga terus berjaya dalam bidang yang diceburi. Macam mana, ada yang cair ke tengok Ronaldinho Kelate ni? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
Komen: 38
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote diss69 5-9-2017 04:55 PM
comeyynya...

Lain-lain Komen

Quote harrypoter 25-7-2017 04:20 PM
tak cairpun... keras je
Quote idakamaruddin 25-7-2017 04:44 PM
xde la cantik..comel tu ye la

tp kalau touch up mmg bole la jd ig femes tu
Quote alesandra 25-7-2017 04:51 PM
Edited by alesandra at 25-7-2017 04:52 PM

ronaldinho??kejinya...
Quote miemiecha 25-7-2017 05:18 PM
errr... err.. mmg cun
Quote chaotic_soul 25-7-2017 05:27 PM
sedap mata memandang.
Quote CiliPadiSedap 25-7-2017 06:00 PM
Akak lagi cantik
Quote jiji85 25-7-2017 06:07 PM
biasa jerrr...langsungf xda menarik ku tgk ppn ni..
Quote ReginaGeorge 25-7-2017 06:08 PM
Comel apa..
Quote Penglipurtales 25-7-2017 06:40 PM
Biase je pun
Quote diss69 25-7-2017 08:21 PM
comeyy nya...
Quote insulin 25-7-2017 08:28 PM
RonalTino ni.....
Quote siputsedut 25-7-2017 08:39 PM
Bend it like beckham versi kelatey la ni
Quote Skuau 25-7-2017 08:51 PM
Syukur..ada gk pompuan main bola...biasa tgk tomboi jer yg main.
Quote zehra2 25-7-2017 09:18 PM
Nama club glow glowing.. satu kapal dgn dato vida ke..
Quote nishikido 25-7-2017 09:37 PM
Comel..nak kata lawa blom lagi sbb muka budak2 lagi tapi mmg kiut..
Quote NadineNajmie 25-7-2017 09:37 PM
Comel macam ctdk
Quote DaisyD 25-7-2017 11:05 PM
Bila perempuan main bola je acah acah pandai ke? Duhhh!
Quote mjla 25-7-2017 11:23 PM
Kecik je bola
Quote evlinne 26-7-2017 12:27 AM
Muka tipikal mek kelate pasir mah. Wey bukan ke dlu dah ada artikel dia? Ni keluar lagi. Takde berita lain ke

Lihat semua komen(38)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.080529s Gzip On
To Top