Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Mira Tergamam Lelaki Bawa Motosikal Tunjuk Kemaluan

22-7-2017 06:40 PM |Dilihat:2828| Komen: 41

Seorang gadis dikenali dengan nama Mira, 19 mendakwa diganggu secara seksual oleh seorang penunggang motosikal lelaki di Seksyen 7 Shah Alam kelmarin.

Memetik laporan Harian Metro, penunggang motosikal tersebut menunjukkan kemaluannya kepada Mira ketika dia sedang menunggu rakannya di perhentian bas dekat Masjid Ar-Rayyan.

Katanya, dia dihampiri suspek yang memakai penutup mulut dan menunggang motosikal Yamaha LC.

Dia kemudian memanggil saya dengan panggilan adik lalu membuka zip dan menunjukkan serta mengusap kemaluannya sebelum saya melarikan diri ke dalam masjid, katanya.

Tidak terhenti setakat itu, seorang lagi gadis dikenali dengan nama Suraya, 21 juga mendakwa diganggu lelaki dipercayai orang yang sama di hentian bas pusat komersial Seksyen 7.

Saya bernasib baik ketika itu sebuah teksi berhenti sebelum dia bergegas memecut motosikalnya, katanya.

Dalam pada itu, difahamkan suspek telah menggunakan nombor pendaftaran motosikal yang palsu. - CARI 

Foto: Carian internet

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
3
Komen: 41
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote mieymiey 24-7-2017 10:43 AM
Hahahahaha. Lahanatnya komen memasing

Lain-lain Komen

Quote cmf_premierleag 22-7-2017 07:23 PM
Dik mira, patutnya dik mira kasik je penendang jurus padu kat koneko mamat tu
Biar dia rasa kesakitan yaaamats
Quote namr 22-7-2017 07:32 PM
Ko lastik je dik..tak pun baling batu
Quote jetrofa 22-7-2017 08:00 PM
...sementara itu seorang fonen yg hanya mahu d kenali sebagai zaleha gomez, memberitahu beliau terkejut namun merasa sungguh bertuah  dapat melihat ceknek iteww
Quote minguk 22-7-2017 08:16 PM
Hehhh dr zaman i belajar sana wujudnya species ni.. Bahaya btl..
Quote ice_sky92 22-7-2017 08:22 PM
Selalunya yang flasher ni konek 2b kan?
Quote Changa 22-7-2017 08:24 PM
tunjuk tak kopek adik kat heshe sebagai balas dendam dek.
orang sebegini kita kena lawan balik macam yang heshe buat or kita buat bodoh jah.
itu jah perlu di lakukan
Quote samasam90 22-7-2017 08:50 PM
Kesian mira. Terkejut hendaknya.

Lainkali dek mira siap2 bawa batu di tangan. Bawa iron bangle ke, kan. Bila ada flasher 2b ne, harus dilemparkan sahaja bangle ittew ke ciknek heshe. Baru chuolls berlari ke masjid sambil fefeling menangis ketakutan.
Quote samasam90 22-7-2017 08:52 PM
Changa replied at 22-7-2017 12:24 PM
tunjuk tak kopek adik kat heshe sebagai balas dendam dek.
orang sebegini kita kena lawan balik maca ...

Bolehla acah2 betulkan spek, sambil tanya pelaku kalau dia lesbo sebab tak nampak penampakan batang di situ
Quote beautifulliar 22-7-2017 09:00 PM
samasam90 replied at 22-7-2017 08:50 PM
Kesian mira. Terkejut hendaknya.

Lainkali dek mira siap2 bawa batu di tangan. Bawa iron bangle ...



Meols byk kali yach kena ngn situasi hanat camni..time duk kt parking ngn kawan nk idupkn kete tetiba kt dpn tu ha elok senyum2 duk berjuntai2.

Time dpn time square kl tu pn pernah.dedulu terkejut la sekarang meols hanatkan gelakkn je siap ckp nape itam tau plk cecepat nk katup zip suar.deme2 spesis babik ni sbnrnya kita tkut lg deme suka.
Quote batmana 22-7-2017 09:02 PM
ptutnya pelan2 snap muke dia
viralkn

mau dia pindah zimbabwe mlm tu
Quote RatuDunia94 22-7-2017 09:10 PM
Kalo ye pon nk tayang kemaluan g la tayang kat Tumblrina..
Quote samasam90 22-7-2017 09:19 PM
beautifulliar replied at 22-7-2017 01:00 PM
Meols byk kali yach kena ngn situasi hanat camni..time duk kt parking ngn kawan nk idup ...

Selayaknye la kan dihina.

Mohon dek mira take note
Quote samasam90 22-7-2017 09:20 PM
RatuDunia94 replied at 22-7-2017 01:10 PM
Kalo ye pon nk tayang kemaluan g la tayang kat Tumblrina..

Confidence level low, sis. Harus takut dicaci maki para cikgu2, banker2, penghuni alam tumblrina.
Quote beautifulliar 22-7-2017 09:21 PM
samasam90 replied at 22-7-2017 09:19 PM
Selayaknye la kan dihina.

Mohon dek mira take note

Hitam berkerak pn gigih nak show off kt public yach..dah la saiz jarum peniti memang selayaknya dihina
Quote RatuDunia94 22-7-2017 09:41 PM
samasam90 replied at 22-7-2017 09:20 PM
Confidence level low, sis. Harus takut dicaci maki para cikgu2, banker2, penghuni alam tumblrina.

Alah.. Iols tgok berlambak ciknek2 x cukup sifat mendonia kat situ.. Byk je demand.. Cuma supply je kurang..

P/s: iols cuma jln2 cr motivational quotes kt tumblrina cuma tercrossss gambar2 ciknek..
Quote mjla 22-7-2017 09:46 PM
Betuah ko dikk
Satu lam sribu DPT peluang ni
Quote Decaffeinated 22-7-2017 09:50 PM
jetrofa replied at 22-7-2017 08:00 PM
...sementara itu seorang fonen yg hanya mahu d kenali sebagai zaleha gomez, memberitahu beliau terke ...

berani dia tunjuk kat fonen sekali fonen tu tunjuk asset sheols yang lebih nalla silap2 dia lak yang trauma....


Quote Buritan 22-7-2017 10:36 PM
Decaffeinated replied at 22-7-2017 09:50 PM
berani dia tunjuk kat fonen sekali fonen tu tunjuk asset sheols yang lebih nalla silap2 dia lak ya ...

Nalla ke.. ntah ntah kecut tak naik.naik..  
Quote samasam90 22-7-2017 11:37 PM
RatuDunia94 replied at 22-7-2017 01:41 PM
Alah.. Iols tgok berlambak ciknek2 x cukup sifat mendonia kat situ.. Byk je demand.. Cuma supply j ...

Ye ke chuolls sekadar mencari motivational quotes.

Pelik benau quotes nye sampai terkeluar ciknek itam.

Lihat semua komen(41)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.095389s Gzip On
To Top