Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Mia Ahmad Bengang Dituduh Suka Spot Check Suami

20-7-2017 11:05 AM|Oleh: Adib Za | Dilihat: 5818| Komen: 81

Kasihan juga dengan pelakon Mia Ahmad yang dikatakan tidak percaya dengan suaminya, sehingga melakukan 'spot check' di tempat kerjanya. 

Dilaporkan keduanya sememangnya tidak duduk bersama lantaran tuntutan kerja suaminya sebagai pemain JDT.

Mia bagaimanapun menganggap dakwaan tersebut sebagai satu tuduhan yang melampau dan juga fitnah, seperti yang dilaporkan Harian Metro. 

“Saya tidak tahu bagaimana kenyataan itu boleh timbul. 

“Saya tidak pernah mengeluarkan sebarang kenyataan yang mengatakan membuat kunjungan atau ‘spot check’ terhadap suami saya.

“Dakwaan blogger terbabit adalah satu tuduhan yang melampau dan fitnah,” katanya yang nyata kecewa. 


Katanya lagi, tuduhan tersebut turut membuatkan suaminya berasa kurang senang.

“Mujur suami percayakan saya kerana dia tahu saya tidak suka terlalu terbuka untuk berkongsi hal rumah tangga kepada umum.

“Kami juga lihat perkara ini sangat negatif dan boleh menjejaskan hubungan. Namun saya bersyukur kami saling mempercayai antara satu sama lain,” ujarnya lagi. - CARi

Foto: Malay Mail

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
3
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 81
Komen

Previous : Orang Membantah? Fattah Amin Peduli Apa

Next       : Meremang Bulu Roma Dengar Anak Hafaz Al Quran 28 Juzuk - Norman Hakim

Komen Terbaru

Quote fefeeling 16-8-2017 02:30 AM
bini dia, suka hati sheoll ler

Lain-lain Komen

Quote Rainrein 20-7-2017 11:09 AM
Kena cek selalu mia. Tetambah dok asing nih. Kang jadi macam quan ayu rodoh tuh. Nampak sayang bini tapi mata ngan tangan meliar jugekkk.
Quote lotionmilo 20-7-2017 11:11 AM
Apa masalah kalau dia nak spotcheck pon
Quote K_Lily 20-7-2017 11:12 AM
check jer la..suami sendiri kan..

org lain tu nyibuk saja..
Quote mommymonster82 20-7-2017 11:18 AM
Tiap2 buln ada je citer dorg
Quote babycc 20-7-2017 11:22 AM
Cite da berbulan apsal ulang lg??
Quote mixed 20-7-2017 11:26 AM
kena la chek kang jd cam
quan2minit dgn syukatetek
Quote samasam90 20-7-2017 11:43 AM
Eh suami dia ape...

Xmo xmo hokey, tetibe porumer tahu kemampuan suami atas katil. Nanti payah mia nak buat nick semata-mata nak hencap porumer
Quote Aduradura 20-7-2017 11:46 AM
laki iolls pun suke spotcheck ape cer! Kosser laaa..biarlaa klau mia suke spotcheck pun, laki dia, bukan laki chuolls punnnn
Quote deebiz14 20-7-2017 11:51 AM
Mia Ahmad who r yusss??!

Camni pun considered gosip ker? Biar la sheols spot chk lakik sendirik.
Quote nisako 20-7-2017 11:51 AM
biar le dia nak check pun... dah suami dia.............
Quote sant 20-7-2017 11:53 AM
dia ni gosip semua pasal laki je. ada produk lakonan yg boleh dibanggakan ke dik selain jd duta produk.
Quote prettyuglybabe 20-7-2017 11:53 AM
oo.. takde cerita masak masak eh??
Quote coco 20-7-2017 11:55 AM
mixed replied at 20-7-2017 11:26 AM
kena la chek kang jd cam
quan2minit dgn syukatetek

opssss apa kisah quan ?  laki ayu rodok ke?
Quote Ayda89 20-7-2017 11:55 AM
Blogger tu jelez kuts dia xde hubby nak di spot check kahkah
Quote CiliPadiSedap 20-7-2017 11:56 AM
suami dia muka cm boyan atau jawa , suami dia kerja pilot ke ? atau doctor?
Quote wookiehoney 20-7-2017 11:56 AM
Dah laki dia biarlah. Blogger tu menyebok je
Quote fynnkakiblock 20-7-2017 12:01 PM
Ape yg basah tu
Quote fynnkakiblock 20-7-2017 12:04 PM
mixed replied at 20-7-2017 11:26 AM
kena la chek kang jd cam
quan2minit dgn syukatetek

syukatetek ko bagi
Quote umbut 20-7-2017 12:18 PM
Suami dia ni lagi muda dari mia kan.. nasib kerjaya football player.. kalo tak, org ingat mat rempit @ mat despatch..

Lihat semua komen(81)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
1.335355s Gzip On
To Top