Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Koyak Rabak, 'Seluar Setan' Menjadi Kesayangan Wanita Ini

17-7-2017 03:06 PM |Dilihat:3590| Komen: 43
Biasa kita akan lihat kanak-kanak tidak boleh berenggang dengan bantal atau selimut busuk. Orang dewasa juga tak terkecuali daripada memiliki perangai sebegini.

Begitu juga dengan wanita ini yang memiliki sehelai seluar sejak dari zaman sekolah lagi sehinggalah kini walaupun sudah berkahwin.



"Benda ni dari zaman sekolah lagi dan saya tetap bawa hingga ke zaman universiti.

"Saya sayang sangat seluar ni. Sehinggalah tahun 2013, saya berkahwin dan bawa seluar ni sekali," tulisnya.

Menerusi perkongsiannya itu melalui Facebook (FB) Kisah Rumah Tangga, wanita berkenaan akan memakai seluar berkenaan secara sembunyi-sembunyi ketika suaminya tiada di rumah.

Tapi yang 'parahnya', dia sangat menyayangi seluar berkenaan dan selesa memakainya walaupun sudah rabak seperti kain buruk.

Sayangnya, sembunyi punya sembunyi akhirnya suaminya terjumpa seluar itu dan menyangkakannya sehelai kain buruk. 'Rabak' hati wanita itu seluar kesayangannya dikatakan kain buruk. 



Bagaimanapun, suaminya masih belum mengetahui 'cerita sebenar' di sebalik kain buruk itu.

Sampailah suatu hari apabila rahsianya terbongkar. Kali ini disamakannya seluar itu dengan 'seluar setan' pula.



Tapi wanita itu bernasib baik memiliki suami yang memahami, dan dia pun terus memakai seluar berkenaan dengan penuh rasa bangga.

Rata-rata netizen 'tak dapat tahan' dari membahan wanita berkenaan dan 'perangai peliknya' itu.

"Hahahahahahaha. Aduh keluar air mata aku membaca. Kalau teman pon ingat kain buruk. Dah lah celah kangkang koyak besar. Tapi bila dah selesa memang sayang. Sedap je pakai, sejuk berangin.

"Kot ya pun.. Jahitlah yang rabak tu... Patutlah laki kau pun cakap seluar setan lagi elok," antara komen netizen.



Foto: FB Kisah Rumah Tangga

Korang ada lagi ke perangai macam ni? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
1
Terkejut
3
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 43
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote raradhia 20-7-2017 12:06 AM
nnt ada laa sbb2 penceraian gara2 seluar kepam, haha. .bontot menggerutu tak ni?

Lain-lain Komen

Quote Themilo 17-7-2017 03:20 PM
kepam nauzubillah dekkk..
Quote prettyuglybabe 17-7-2017 03:29 PM
dia tak boleh ke jahit yang koyak rabak tu?
aku pun ada jugak baju dengan seluar buruk-buruk..
tapi kalau dah koyak pandai la jahit bagi nampak senonoh..
dari biar berlubang macam apa..
Quote aciik 17-7-2017 03:29 PM
senang ler suami nak rogol wantu tido....sebab nampak seksi...
Quote helicornia 17-7-2017 03:33 PM
hal dalam kain pn nk citer kt orang? haish ikut suka la ko nk pkai suar koyak ke terbelah ke
Quote harrypoter 17-7-2017 03:35 PM
dah ler tgh2 koyak lak tu
Quote redapple10 17-7-2017 03:40 PM
Hahah aku pun ada suar kesayang.. tp still rupa suar.. ini dah dahsyat sgt la rupanya
Quote matchstick 17-7-2017 03:40 PM
besar nya pinggang...bila pakai ikat tepi dgn getah ke mmg pompuan tu gemok
Quote insulin 17-7-2017 03:53 PM
Seluar koyak pun nak cerita di internet.  
Quote Rainrein 17-7-2017 03:56 PM
Bende camni pun nak cite kat orang. Konon nak suh orang cakap laki sweet ke sanggup terima bini pakai suar kepam camtu.
Quote shiedafaizal 17-7-2017 03:59 PM
hahahah spender koyak rabak takdak ka
Quote lolita737 17-7-2017 04:21 PM
Rainrein replied at 17-7-2017 03:56 PM
Bende camni pun nak cite kat orang. Konon nak suh orang cakap laki sweet ke sanggup terima bini paka ...

biasa la tu..zaman sekarang semua benda org nak cerita..

tp kelakar jugak la cerita dia.
Quote Levespa 17-7-2017 04:24 PM
benda macam ni pun nak share.. attention seeker betul org sekarang
Quote aijinmisaki 17-7-2017 04:26 PM
Daripada seluar tu macam size XL je akak ni
Quote MRX 17-7-2017 04:26 PM
Ini pun nk gtaw satu donia.. Seburuk-buruk seluar buruk lagi perangai
Quote zawara 17-7-2017 04:40 PM
dulu ada baju tido kaler pink.. penah la selfie bagi kt bf, dia suka benor aku pakai baju tu.. lani dah koyak.. aku buang jela..  bleh plak dia meroyan xbg buang.. kejadahnya..   bkn baju tido seksi pon k
Quote greantea 17-7-2017 04:52 PM
cerita di internet dgn harapan menjadi tular dan dapat byk pujian
Quote mieymiey 17-7-2017 05:04 PM
Akak ni pun taknak kalah, nak jadi viral jugekkkkkk
Quote AmeliaFong 17-7-2017 05:18 PM
kepam nauzubillah dekkk..
Quote chaotic_soul 17-7-2017 05:23 PM
mesti bau pekung

Lihat semua komen(43)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.073753s Gzip On
To Top