Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Daler Yusuf Bergaduh Dengan Adik Di IG, Kenapa Pula Ni?

17-7-2017 11:45 AM|Oleh: Maly Rosli | Dilihat: 15997| Komen: 163

Isu panas pelakon dari Uzbekistan, Daler Yusof terpegang dada Nelydia Senrose baru-baru ini, secara tak langsung melonjakkan nama aktor berkenaan dalam dunia seni.


Foto: IG Daler Yusuf

Pun begitu, belum reda isu berkenaan, hero drama Encik Suami Mat Salih Celup sekali lagi terpalit kontroversi selepas menegur adiknya, Sherzod Yusuf di laman sosial Instagram (IG).

Sherzod, baru-baru ini memuat naik sebuah video 'prank' untuk melihat reaksi gadis Melayu apabila tangan mereka disentuh lelaki tidak dikenali.



Video itu mendapat perhatian netizen yang rata-rata berang dengan tindakannya menyentuh wanita bukan mahram dan memuat naik video berkenaan di media sosial.

Lebih menarik perhatian netizen, Daler turut muncul di ruangan komen untuk memberi teguran kepada adiknya itu, sekali gus menyebabkan berlaku sedikit perbalahan.




"Astaghfirullahalazim, bukan mahram tu. Jangan buat begitu lagi," tulisnya.

Komen Daler itu menerima kritikan Sherzod kerana disifatkan sebagai seorang yang 'hipokrit'.

"Wow, bila berlakon bersentuhan dengan wanita Melayu tu okey ke?" tulisnya.

Daler menjelaskan, dia mendapatkan izin daripada pelakon wanita terlebih dahulu sebelum bersentuhan dengannya selain menyifatkan tindakan Sherzod sebagai satu gangguan seksual serta boleh disaman.


Foto: IG Sherzod Yusuf

Biasalah tu, mana ada adik-beradik yang langsung tak berbalah kan. Apa pandangan pembaca berhubung isu ini? - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
4
Lawak
2
Bosan
6
Komen: 163
Komen

Previous : Ada Apa Dengan Ruhainies Dan Asyraf Aley? Ini Jawapannya

Next       : "Rezeki Allah" - Anak Baru 4 Bulan, Nadya Syahera Hamil Lagi

Komen Terbaru

Quote fatinz 24-7-2017 10:07 AM
Astagfirullahalazimm

Lain-lain Komen

Quote amiekz86 17-7-2017 09:47 AM
AWAT aku rasa adik dia lg rembes dr dia....
Quote umbut 17-7-2017 09:48 AM
Adik dia lagi wow... daler cam body gemuk lembik..
Quote lasagnaklcc 17-7-2017 09:50 AM
Daler ni muka nampak lembut je. Errrr I mean mcm muka laki lembut yg jambu. Features kelelakian tu kurg.
Quote terpaku 17-7-2017 09:52 AM
helokkkkkk... sudikah adik sherzod meminang meols??


#Sherzaku
Quote cmf_premierleag 17-7-2017 09:53 AM
Drama suamiku kaki celup tu aku tgk slang accent suami dia takde pun pelat kokesen... Elok je ckp melayu
Quote AbukRokok 17-7-2017 10:17 AM
akak jamin tiada hencapan
melting gitu...forgiveness
Quote misswa 17-7-2017 10:17 AM
Adik lagi rembes
Quote misswa 17-7-2017 10:18 AM
cmf_premierleag replied at 17-7-2017 09:53 AM
Drama suamiku kaki celup tu aku tgk slang accent suami dia takde pun pelat kokesen... Elok je ckp me ...

Tekak dah lali belacan weh mana mau acah2 keju lag8        
Quote evlinne 17-7-2017 10:18 AM
Ke daler nganjeng adik dia??
Quote evlinne 17-7-2017 10:19 AM
Adik beradik kan kdg gurau mcm bongok2 haha
Quote sofiazara 17-7-2017 10:27 AM
diorg ni org kelantan ke
Quote mzzenma 17-7-2017 10:29 AM
wow not bad wajah mereka..tapi lakonan kayu tak?
Quote suzy_2912 17-7-2017 10:32 AM
Adik beradik bergasak kat socmed .. btw mne nk tengok video yg dia prank tu... sape tau tolong share tq
Quote mms38 17-7-2017 10:32 AM
adik die hensem ouchhhh
Quote harkktuih 17-7-2017 10:32 AM
terpaku replied at 17-7-2017 09:52 AM
helokkkkkk... sudikah adik sherzod meminang meols??

motip semua uols nk tapau?
Quote masdiana-ana 17-7-2017 10:32 AM
mzzenma replied at 17-7-2017 10:29 AM
wow not bad wajah mereka..tapi lakonan kayu tak?

OK jer not bad untuk perlakon baru..
Quote kucen_miang 17-7-2017 10:34 AM
terpaku replied at 17-7-2017 09:52 AM
helokkkkkk... sudikah adik sherzod meminang meols??

birahnya akak. terpaku dibuatnya.
Quote MissVixen 17-7-2017 10:35 AM
Lakonan kayu balak. Cakap asal uk...tapi slang mcm us. Cakap melayu elok je. Mula2 je konon ada pelat. Harap muka je jambu. Sampah betul.
Plot semua drama lebih kurang.
Quote putehkundor 17-7-2017 10:36 AM
Ntah ntah adik sheols Tak selera pun dengan birah teww

Lihat semua komen(163)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.057203s Gzip On
To Top