Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Nenek 80 Tahun Gilakan Belaian, Cabul Remaja 13 Tahun Berulang Kali

17-7-2017 10:43 AM |Dilihat:4885| Komen: 75
Seorang nenek berusia 80 tahun didakwa mencabul seorang remaja lelaki yang baru berusia 13 tahun.

Kejadian berlaku di Palembang, Indonesia dan menurut laporan Liputan 6, ibu mangsa dikenali sebagai Rohana,33 meluahkan rasa kecewanya terhadap apa yang terjadi ke atas anaknya.

"Anak saya masih kecil, tapi sanggup dia lakukan sebegitu ke atasnya, saya tidak boleh terima. Saya berharap agar polis dapat bertindak dengan sewajarnya."

Mangsa dan ibu buat laporan polis, Foto: Liputan 6
Perbuatan jijik nenek tersebut yang kerap kali cuba mencabul remaja berkenaan membuatkan mangsa kini mengalami trauma yang dahsyat.

"Saya mengetahui kejadian itu selepas mendengar cerita daripada anak saya, dia dipaksa melakukan hubungan badan dengan nenek itu," tambah Rohana.

Kali terakhir mangsa dicabul adalah pada Khamis lalu, sekitar jam 10 malam di rumah nenek berkenaan di Jalan Gotong Royong, Kelurahan Demang Lebar Daun, Kecamatan IB I Palembang.

Keluarga mangsa sudah membuat laporan polis dan kini kes masih dalam penyiasatan. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 75
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote trisnalovezul 27-7-2017 10:46 AM
boyagombak replied at 17-7-2017 01:34 PM
Nek Trishnalovezul ka tu. Kalau betul jadlh spt pepatah, Like Nek Like grandaughter

haha maaf bkan aku..tpi wanita indonesia kalo berusia nafsu nya juga seiring..masih larat lagi..kerna itu laki malaysia memang mau cari wanita indonesia sebagai istri..

Lain-lain Komen

Quote EJALTI 17-7-2017 10:13 AM
Edited by EJALTI at 17-7-2017 02:22 AM

Kehkehkehkehkehkeh.....

'Mendunia' sesangat indon jongos kepam berkerak....
Terlebih makan jamu rapat kot...
Quote putehkundor 17-7-2017 10:14 AM
Birahnya sheols
Quote Ayda89 17-7-2017 10:21 AM
Wow nek. Hahahha. Dasyatnya
Quote tricomonas 17-7-2017 10:23 AM
musim nenek indon menggila sex ke?mesti dia dengki dengan nenek rohaya yg dapat batang budak secara sah tu..
Quote surwanis 17-7-2017 10:28 AM
nenek 80 kot...
jentik je patah riuk tulangnye
ape la ilmu nek ni pakai spi adek nih xleh melawan
Quote papadomku 17-7-2017 11:18 AM
gilalahhh.. nenek dah tua kerepot pun tak sedar diri
Quote nisako 17-7-2017 11:21 AM
wow......................... nenek lagi.......................
Quote the_killer 17-7-2017 11:25 AM
moderator tukar tajuk la
Quote redapple10 17-7-2017 11:56 AM
Alamak nek.. terpengaruh cita rakan sebaya ka.. x classy la
Quote redapple10 17-7-2017 11:56 AM
Mau x trauma.. stok nenek kebayan tu..
Quote shafik72 17-7-2017 12:03 PM
dikochok-2an gitew,budak ini pon ngilu-2an
Quote pantaitimor 17-7-2017 01:26 PM
80 pon masih dahsyat cemana umor 20 patot lh laki melayu ramai menggilai ke hotan minah indon
Quote pantaitimor 17-7-2017 01:27 PM
80 pon masih dahsyat cemana umor 20 patot lh laki melayu ramai menggilai ke hotan minah indon
Quote fifie_olin 17-7-2017 01:29 PM
sangap btg..sian ko nenek...
bdk tu nk plak layan..
kalo dh byk kali tu...bkn ke suka sama suka
Quote WajibulGhunah 17-7-2017 01:31 PM
EWwwwwwwwww
Dah knp nenek nenek di sana?
Quote boyagombak 17-7-2017 01:34 PM
Nek Trishnalovezul ka tu. Kalau betul jadlh spt pepatah, Like Nek Like grandaughter
Quote matamata 17-7-2017 01:34 PM
ini dasar respekla....sbb tu tak lawan....nak report kat org kampung nanti org tak percaya pulak...
Quote duri_durians 17-7-2017 01:36 PM
grooming dahsyat ni
Quote idakamaruddin 17-7-2017 01:45 PM
ni mesti pakai susuk kt pepet ni tu yg birah semacam je ni

Lihat semua komen(75)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.094604s Gzip On
To Top