Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Ada Apa Dengan Ruhainies Dan Asyraf Aley? Ini Jawapannya

17-7-2017 10:29 AM|Oleh: Maly Rosli | Dilihat: 5783| Komen: 60

Sering kelihatan bersama, ada apa-apa ke dengan Ruhainies, 25, dan pelakon baharu Asyraf Aley, 23? 



Bukan sahaja selalu kelihatan bersama di majlis hiburan, mereka juga sering memuat naik gambar bersama di Instagram (IG). 



Serius nampak macam orang bercinta sahaja kan!

Jika ada peminat yang gembira dan mahukan mereka benar-benar menjalin hubungan, diharap anda tak patah hati dengan jawapan Ruhainies ini ya.

"Asyraf hanya kawan rapat tapi bukan kekasih saya. Saya kenal dia sudah lama tapi kami baru rapat selepas digandingkan sebagai pasangan hero dan heroin dalam drama Jejak Karmila.

"Saya ni seorang yang susah nak rapat dengan orang, saya kawan dengan dia sebab dia seorang yang baik," ujarnya kepada mStar Online.


Foto: IG Asyraf Aley

Tambah aktres itu lagi, dia masih belum memikirkan soal berumah tangga buat masa ini.

"Saya tiada calon lagi dan saya juga rasa keluarga susah nak lepaskan saya berkahwin awal. Mana tidaknya, saya sangat rapat dengan keluarga dan jika tidak bekerja saya hanya duduk di rumah sahaja.

"Kalau saya berkahwin sekalipun saya mungkin akan tinggal berdekatan dengan rumah ibu bapa supaya senang saya nak balik," ujarnya.

Kalau betul pun, apa salahnya kan? Nampak secocok dah tu. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 60
Komen

Previous : Indah Khabar Dari Rupa, Serina Redzuawan Tetap Failkan Cerai

Next       : Daler Yusuf Bergaduh Dengan Adik Di IG, Kenapa Pula Ni?

Komen Terbaru

Quote Rainsack 28-9-2017 06:37 AM
Wahhhhhhhhhhh

Lain-lain Komen

Quote Aduradura 17-7-2017 10:39 AM
Shit yewwwww hahaha
Quote putehkundor 17-7-2017 10:42 AM
Kenapa sheols suka buat mulut menyonyot gitu tatkala bergambar? Kalau beswafoto lagi la.....ewww
Quote kiah_mai_pulak 17-7-2017 10:45 AM
Susah nk rapat ??????? Kena peluk smpai ke pinggang ngn tok bu.Red senang pulak?????? Sedehhhhh lah ko kayu.. hempukk ngn kayu seketul tu baru tahu, :
Quote AbukRokok 17-7-2017 10:46 AM
saya kawan dengan dia sebab dia seorang yang baik



awak terlalu baik untuk saya ayat standard pompuan
Quote krukx 17-7-2017 10:59 AM
Motip banyak benor benang Ruhainies Kayu kat Bod Gossip arini? Dia ni dengan semua artis lelaki dia nak menempel
Quote noorhairiahma 17-7-2017 11:00 AM
putehkundor replied at 17-7-2017 10:42 AM
Kenapa sheols suka buat mulut menyonyot gitu tatkala bergambar? Kalau beswafoto lagi la.....ewww:lol ...

konon2 macam ND if pose macam tu

Quote edoraixora 17-7-2017 11:06 AM
playgirl ni, asik ngan jantan jer...berlainan pulak tu
Quote CikRoyanners 17-7-2017 11:10 AM
Apa jadik dgn azrel....di friendzone kan ke
Quote tomaz 17-7-2017 11:16 AM
AbukRokok replied at 17-7-2017 10:46 AM
awak terlalu baik untuk saya  ayat standard pompuan

Kah.. Ayat femes tuk meng' dump' seseorang  
Quote sepitsiput 17-7-2017 11:30 AM
propa kuat minah ni...mana forumer yg nmpk deols beromen sakan kt empire subang? meols speku mamat aley stok sedap2 heshe jah..nk kawen harus sambar orka kertu
Quote terpaku 17-7-2017 11:31 AM
sepitsiput replied at 17-7-2017 11:30 AM
propa kuat minah ni...mana forumer yg nmpk deols beromen sakan kt empire subang? meols speku mamat ...

apakah rohanis ini sejenis lufya luvya jua.. bayar untuk secebis artikel di porom cari
Quote ashcroft86 17-7-2017 11:38 AM
sepitsiput replied at 17-7-2017 11:30 AM
propa kuat minah ni...mana forumer yg nmpk deols beromen sakan kt empire subang? meols speku mamat ...

Sedapnya this birah dapat merasa asyraf aley. Tapi si serapeley ni memang seswai utk geli2 tokpit!
Quote Ferr_Remy 17-7-2017 11:40 AM
Kat tumblr ade ckp si Ashrafff ni dulu moneyboy kat tasik gayboy trulung di Malaysia? Chuols rasa?
Quote sepitsiput 17-7-2017 11:44 AM
terpaku replied at 17-7-2017 11:31 AM
apakah rohanis ini sejenis lufya luvya jua.. bayar untuk secebis artikel di porom cari

yer chuols.... cuba klik list thread yg cari.com ni buat...mmg balik2 muka tu jah... membayar utk digossip? murahan sgt
Quote Ayda89 17-7-2017 11:44 AM
tak pernah nampak pun Asyraf Aley ni berlakon
Quote sepitsiput 17-7-2017 11:45 AM
Ayda89 replied at 17-7-2017 11:44 AM
tak pernah nampak pun Asyraf Aley ni berlakon

x payah tgk...nnt fobia sbb kayu sgt  
Quote Ayda89 17-7-2017 11:53 AM
sepitsiput replied at 17-7-2017 11:45 AM
x payah tgk...nnt fobia sbb kayu sgt

Ouh mamat ni pernah berlakon dgn Mira Piljah meh sandar pada aku. Aaaaa betul terus fobia bila ingat, kejung sangat
Quote ashcroft86 17-7-2017 11:55 AM
Ferr_Remy replied at 17-7-2017 11:40 AM
Kat tumblr ade ckp si Ashrafff ni dulu moneyboy kat tasik gayboy trulung di Malaysia? Chuols rasa?

Wahhhh. Moneyboy terulung kekdahnya. Wahhhh. Brape la rate heshe skrang ni?
Quote putehkundor 17-7-2017 01:21 PM
sepitsiput replied at 17-7-2017 11:45 AM
x payah tgk...nnt fobia sbb kayu sgt

Jantan ni sesuai jadi model, Ada gaya Dan Rupa model. Tapi tinggi Tak tau la...
Yg penting Tak Padan langsung dgn minah mulut kemut ni...ewwww...

Lihat semua komen(60)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.064414s Gzip On
To Top