Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Dr Soo Wincci Ditemui Peluk & Duduk Atas Peha Aaron Aziz?

15-7-2017 10:43 AM | Dilihat: 12855| Komen: 103


sumber : Astro Gempak

Biar betul Dr. Soo Wincci ditemui memeluk dan duduk di atas peha Aaron Aziz di sebuah hotel di ibu kota? 

Jangan buat spekulasi yang bukan-bukan, sebenarnya semua itu hanyalah lakonan filem terbaru yang berjudul 'Kau Yang Satu' buat pelakon dan penyanyi jelita Dr. Soo Wincci bersama aktor berbadan sasa Aaron Aziz. 

Memetik laporan Astro Gempak, Dr. Soo Wincci mengakui apabila membaca skrip dan menyedari ada adegan mesra yang harus dialkukan bersama Aaron, dirinya mula rasa bimbang. 

Maka sebagai tanda hormat dan mengelakkan perkara yang tidak diingini, kata Wincci dia mengambil inisiatif meminta kebenaran isteri kepada aktor Aaron Aziz. Diyana Halik untuk melakonkan babak-babak mesra.

“Diyana sangat memahami dan tahu tugas saya sebagai seorang pelakon. Pada mulanya, saya rasa agak segan juga tetapi saya melakukan aksi tersebut atas dasar profesional dan tuntutan watak.”
 
Menjadi filem Melayu pertama lakonan Wincci, bekas Ratu Cantik Malaysia ini bersedia untuk menerima lagi watak sebegini kerana ingin mencabar dirinya.

Yang menariknya, percubaan julung kalinya buat Wincci membawa karakter antagonis dilaporkan mendapat pujian ramai selepas majlis tayangan perdana filem itu selesai.

“Saya memegang watak sebagai Isabella, seorang model yang mempunyai hubungan dengan Taufik iaitu lakonan Aaron."

“Saya berharap karakter seperti ini akan menyerlahkan lagi bakat saya dalam dunia perfileman. Saya juga bersedia untuk melakonkan watak pelbagai di masa akan datang,”  katanya lagi.

Selain Aaron dan Wincci, filem ini turut dilakonkan oleh Izara Aishah dan Hisyam Hamid. Filem adaptasi novel karya Nia Azalea juga turut menampilkan Amyra Rosli Wan Hanafi Su, Zaidi Omar dan Rosnah Johari dan ramai lagi.

Filem terbitan Astro Shaw dan Global Station Sdn Bhd ini bakal menemui penonton di pawagam seluruh tanah air bermula 27 Julai ini.- CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 103
Komen

Previous : Tayang Imej Baru, Rambut Naruto Akim Ahmad Dikecam Teruk

Next       : Minta Maaf Dalam Masa 24 Jam, Kalau Tidak Saya Saman- Rita Rudaini

Komen Terbaru

Quote MissQwerty 20-7-2017 10:22 PM
Aaron aziz adegan peluk2 gegor sikit je kat fb tu
Cuba kalau kalau fattah amin pegang tgn retis pompuan rasanya mau runtuh ig and fb tu hahahahaahaa

Lain-lain Komen

Quote siputsedut 15-7-2017 10:46 AM
Seriously board isu semasa?
Quote famri7 15-7-2017 11:01 AM
dr ahso vincci nih x nk buat postdoc ka? masih menyundal dlm cerita pprt jah gamaknys
Quote CiliPadiSedap 15-7-2017 11:16 AM
famri7 replied at 15-7-2017 11:01 AM
dr ahso vincci nih x nk buat postdoc ka? masih menyundal dlm cerita pprt jah gamaknys

dia dah habis housemanship kan? ke terbengkalai separuh jalan?  mcm pernah nampak muka dia ni kt demc shah alam

Quote nazrul90 15-7-2017 11:21 AM
CiliPadiSedap replied at 15-7-2017 11:16 AM
dia dah habis housemanship kan? ke terbengkalai separuh jalan?  mcm pernah nampak muka dia ni kt d ...

dia Dr PHD, bukan medical doctor.
Quote MyNameIsIris 15-7-2017 11:22 AM
CiliPadiSedap replied at 15-7-2017 11:16 AM
dia dah habis housemanship kan? ke terbengkalai separuh jalan?  mcm pernah nampak muka dia ni kt d ...

       .
Quote debab76 15-7-2017 11:26 AM
#pastisenak tak?
Quote eyesarrein 15-7-2017 11:27 AM
Scene soo wincci dgn ahyai ats katil lagi panas,mglahkn cter omputeh
Quote mirandanicky1 15-7-2017 11:33 AM
Bestnya duk atas riba aaron
Quote neurelle 15-7-2017 11:39 AM
Godaann.. untungla dpt aaron.. family man tu
Quote WajibulGhunah 15-7-2017 11:45 AM
Ada usik2 x part2 yg di target
Quote jerukkedondong 15-7-2017 12:09 PM
Ah so wincci.... u better watch out....
Quote CiliPadiSedap 15-7-2017 12:26 PM
nazrul90 replied at 15-7-2017 11:21 AM
dia Dr PHD, bukan medical doctor.

mati2 fikir postdoc tu housemanship
Quote susukambingbest 15-7-2017 12:32 PM
eyesarrein replied at 15-7-2017 11:27 AM
Scene soo wincci dgn ahyai ats katil lagi panas,mglahkn cter omputeh

Ni citer apa
Quote eyesarrein 15-7-2017 12:38 PM
susukambingbest replied at 15-7-2017 12:32 PM
Ni citer apa

Kau yg satu la..ke salah?
Quote susukambingbest 15-7-2017 12:40 PM
eyesarrein replied at 15-7-2017 12:38 PM
Kau yg satu la..ke salah?

Oo iol xlayan citer ni. Ok nti nk tgok
Quote SY_Mumi 15-7-2017 12:53 PM
Kalau artis pompuan lain minta izin, adakah diizinkan jugak oleh wifey aaron
Quote onexox97 15-7-2017 12:57 PM
novel ni dah didramakan rasanya
haleeda ex wife azman adnan heroin time tu
Quote onexox97 15-7-2017 12:57 PM
novel ni dah didramakan rasanya
haleeda ex wife azman adnan heroin time tu
Quote onexox97 15-7-2017 12:57 PM
novel ni dah didramakan rasanya
haleeda ex wife azman adnan heroin time tu

Lihat semua komen(103)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.073522s Gzip On
To Top