Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Dah Ada Hashtag Alofa, Mampu Ke Gandingan Alif Dan Neelofa Jadi Fenomena?

14-7-2017 01:07 PM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 10175| Komen: 314

Selepas Lofattah, Fattzura, sekarang kita ada #Alofa untuk gandingan antara Alif Satar dan Neelofa.

Menurut Alif, dia tidak kisah langsung apabila peminat mula menyatukan nama mereka berdua dan menganggapnya sebagai cara untuk mempromosikan drama baru mereka.

Kedua-dua pelakon hebat ini bergandingan bersama dalam drama Red Velvet dan Alif mengakui yang dia amat teruja untuk bergandingan dengan Neelofa.

Foto: IG Alif Satar
"Itu adalah hak peminat kerana saya tidak boleh menghentikan mereka daripada melakukannya. Lagi pun itu hanyalah sekadar hashtag dan ia tidak ada membawa maksud apa-apa pun.

"Sekurang-kurangnya dengan adanya hashtag itu akan memudahkan orang ramai untuk bercakap mengenai drama tersebut," katanya kepada Astro Gempak.

Tambahnya lagi ia bukan satu isu dan kalau dilihat dari sudut positif, ia akan memberi banyak kebaikan terhadap drama tersebut.

Foto: IG Neelofa
Mana peminat Alif Satar dan Neelofa, angkat tangan sikit! -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 314
Komen

Previous : Penyanyi Korea Nyanyikan Semula Lagu Aiman Tino, Dah Dengar Ke Belum?

Next       : Tayang Imej Baru, Rambut Naruto Akim Ahmad Dikecam Teruk

Komen Terbaru

Quote ReginaGeorge 20-7-2017 06:17 PM
Whatever lofa..euw still euw

Lain-lain Komen

Quote Aneem 14-7-2017 01:13 PM
#alifsatar je
Quote mice_cheese 14-7-2017 01:18 PM
Asal boleh..nama hajah dimana2
Quote K_Lily 14-7-2017 01:18 PM
neelofa kat atas nampak matured sangat
Quote kiah_mai_pulak 14-7-2017 01:20 PM
#satarhajbir
Quote akies 14-7-2017 01:26 PM
Tolongla. Tak sesuai ada hastag.
Laki org kot
Quote suzy_2912 14-7-2017 01:28 PM
Lofa lg? Penuh satu pages pasal gossip lofa
Quote fazamania 14-7-2017 01:28 PM
#hajbirlaparhashtag
Quote evlinne 14-7-2017 01:30 PM
Muka tua mcm mokcik dia kena dumped tu
Quote ZORRO5555 14-7-2017 01:30 PM
:zz:zz:zz:zz:zz:zz:zz:zz
Quote yayaachan 14-7-2017 01:30 PM
Puiii. Takde makna.
Quote evlinne 14-7-2017 01:30 PM
Ye ye je tuduh fans yg create hashtag. Tah2 idea dri ko sdiri, ko yg feed orang suruh buatkan.
Quote fadz84 14-7-2017 01:32 PM
Lofa ni kena makeup bg sesuai ngan umur sket.. dh nmpk terlebih usia plk makeup cmtu..
Quote princess_mia 14-7-2017 01:36 PM
thread lofa lagi. kesian lofa. japg ada lagi la tu haters xpuas hati..
Quote SepatUngu 14-7-2017 01:37 PM
ayoomaaaaaaaaa
Quote NekNgah 14-7-2017 01:42 PM
Buang masa aje...
Quote ItisDD 14-7-2017 02:02 PM
Lofa dimana2, merata rata...

Sana sini situ

Kiri kanan atas bawah

Ermmmm....
Quote MissVixen 14-7-2017 02:03 PM
Kenapa nak berhastag. Geli betul. Dah la dia laki orang. Bengap agaknye peminat yang buat hashtag ni.
Quote Aduradura 14-7-2017 02:09 PM
lol, ni je ke berita terkini utk wanita forbes

Kesiannye
Quote princess_mia 14-7-2017 02:11 PM
Aduradura replied at 14-7-2017 02:09 PM
lol, ni je ke berita terkini utk wanita forbes

Kesiannye

kesian sebab?

Lihat semua komen(314)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058658s Gzip On
To Top