Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Gelagat Gadis India Nyanyi Lagu Dangdut , Nak Pilih Perawan Atau 'Rada'?

Oleh : Myra Rozi
14-7-2017 10:59 AM |Dilihat:4443| Komen: 38
Lagu-lagu dangdut memang menghiburkan sungguh, terus rasa nak berjoget kalau terdengar. Betul tak? mengaku sahajalah!

Walapun ramai orang Melayu biasanya segan mahu mengakui yang mereka menyukai irama ini, namun lain pula dengan dua orang gadis India yang menjadi tular di media sosial baru-baru ini.

Dalam rakaman video berdurasi dua minit itu, kedua-duanya menyanyikan lagu Indonesia, Perawan atau Janda dendangan asal penyanyi Cita Citata.


Mencuit hati! Ramai yang mengatakan aksi mereka berdua amat menghiburkan, lagi-lagi bila lirik 'janda' di dalam lagu tersebut digantikan dengan 'rada'.

Tidak dapat dipastikan sama ada mereka salah menyebutnya atau mungkin salah seorang gadis tersebut memang bernama 'Rada.'

Ramai netizen setuju mereka mempunyai suara yang agak bagus dan memuji usaha mereka untuk menghafal lirik lagu tersebut.

"Yang belakang tu kot yang namanya Rada. Mungkin nak cari jodoh?
"Comel betul, goyang-goyang badan macam tu"
"Fuh, rare ni. Jarang India layan goyang dangdut."

Macam mana, ada sesiapa boleh lawan aksi dua gadis ini tak? -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 38
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote SuamikuHosmen 20-7-2017 08:53 AM
Nice one huhu

Lain-lain Komen

Quote shiedafaizal 14-7-2017 11:14 AM
hahaha comel ja nyanyi
Quote Artemesiaa 14-7-2017 11:35 AM
Boleh ler mesti sebab selalu dengar kawan2 dengar lagu ni
Quote Ayda89 14-7-2017 11:41 AM
Cer try anak2 melayu pulak nyanyi lagu tamil kihkihki
Quote intan_smsb 14-7-2017 11:50 AM
aritu dengar kat radio lagu aiman tino versi korean
Quote kiambang 14-7-2017 11:55 AM
Bagus la ... nyanyi pelbagai bahasa ...
Quote nisako 14-7-2017 11:55 AM
comey je tgk ...........
Quote miznora 14-7-2017 02:07 PM
terhibur jgk aku dgr rada hahahaha
Quote whadda 14-7-2017 02:20 PM
comei cara nyanyian.. gedik gedik badan gitu
Quote saviour_09 14-7-2017 03:02 PM
cantik jugak minachi2 ni
maybe yg belakang tu nama radha kot
Quote -electrifying- 14-7-2017 03:15 PM
hahahaha cecomel je
Quote neurelle 14-7-2017 03:25 PM
Naissss girl
Quote gigahertz 14-7-2017 04:25 PM
Ayda89 replied at 14-7-2017 03:41 AM
Cer try anak2 melayu pulak nyanyi lagu tamil kihkihki

hindustan beb hindustan.
Quote WajibulGhunah 14-7-2017 04:37 PM
Cuba minachi2 ni try lagu leman pulak
Nk tnngk gakkk enn
Dgn feeeling ke langit
Quote gigahertz 14-7-2017 05:16 PM
Artemesiaa replied at 14-7-2017 03:35 AM
Boleh ler mesti sebab selalu dengar kawan2 dengar lagu ni

DNa ada persamaan kalau tak salah.
Quote Artemesiaa 14-7-2017 05:27 PM
gigahertz replied at 14-7-2017 05:16 PM
DNa ada persamaan kalau tak salah.

Citer pasal DNA mungkin tak sama sebab satu india satu lagi sunda geng jawa le juga tu kiranya tu.  Tapi zaman sekarang ni tak ada yang peliknya makin ramai bangsa didunia ni suka je menyanyikan lagu2 dari perlbagai bahasa tak kira dia berbangsa apa.
Quote gigahertz 14-7-2017 05:34 PM
Artemesiaa replied at 14-7-2017 09:27 AM
Citer pasal DNA mungkin tak sama sebab satu india satu lagi sunda geng jawa le juga tu kiranya tu. ...

ye la tapi asalnya sebelum Islam datang agama hindu sudah ada dulu.
Quote Artemesiaa 14-7-2017 05:52 PM
gigahertz replied at 14-7-2017 05:34 PM
ye la tapi asalnya sebelum Islam datang agama hindu sudah ada dulu.

Kita asal Malaysia ni pun apa kurangnya lagi pun DNA tak da kena mengena dengan agama
Quote mariane 14-7-2017 05:54 PM
Hahaha radha radha, terhibur aku petang-petang nie.
Quote aleesyasofia 14-7-2017 06:14 PM
hahaha.. terhibur dibuatnya

Lihat semua komen(38)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.068749s Gzip On
To Top