Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Close

Ramai Muslim Masih Keliru Hukum Pelihara Anjing, Betul Ke?

13-7-2017 07:23 PM |Dilihat:2511| Komen: 9



               Artikel Oleh Vincent Loo | Video Oleh Tan Zhen Sheng | Suntingan Visual Oleh Kelly Choong Ching Mun l 


Apabila disebut sahaja anjing, maka bermacam-macam persepsi akan timbul.  Ada yang fobia melihat anjing, ada pula yang begitu mesra dengan anjing. 

Menurut pensyarah kanan Universiti Putra Malaysia (UPM), Ustaz Dr. Mohammad Nizam Abdul Kadir, anjing adalah haiwan yang mempunyai hukum dan tafsirannya di dalam Islam.- CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
3
Terkejut
5
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 9
Komen

Komen Terbaru

Quote stargazer20 16-7-2017 04:17 PM
Tengok  sapa penulis artikel ini?

Lain-lain Komen

Quote putehkundor 13-7-2017 07:24 PM
Hanjeng situ sana sini
Quote albedah 13-7-2017 07:29 PM
Kalu anjing pun diorg kata nk pelihara. Lepas ni percaya la diorg nk peluk ba.bi pigmi plak.  Comel gak tu. Renek jeee
Quote Andyscenes 13-7-2017 08:23 PM
Aku rela pelihara babi okja
Quote Skuau 13-7-2017 08:32 PM
Andyscenes replied at 13-7-2017 08:23 PM
Aku rela pelihara babi okja

Boleh jual kt cina bak kut teh kn.....
Quote lkick2113 14-7-2017 07:43 AM
Bagus lah kita basmi pentaklit buta.. Lepas ni biar ummah gunakan akal. So biar pariah agama tak boleh cari makan
Quote Simunggu 14-7-2017 07:53 AM
ini lah akibatnya...emak, bapa tak pg sekolah agama...anak pun tak pg sekolah agama...hidup mcm org kapir, pagan...
Quote Andyscenes 14-7-2017 07:57 AM
Skuau replied at 13-7-2017 08:32 PM
Boleh jual kt cina bak kut teh kn.....

Babi pangang pun boleh. untuk kau, aku bg free je, mkn la babi byk2
Quote Simunggu 14-7-2017 07:58 AM
syiah semua benda Islam tak buat mereka suka buat sbbnya mereka ini memang yahudi yg mau merosakkan Islam dari dalam....

so kalau nampak org syiah pegang/ peluk/ cium anjing jangan heran...mereka bukan Islam,,
Quote stargazer20 16-7-2017 04:17 PM
Tengok  sapa penulis artikel ini?

Lihat semua komen(9)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.048411s Gzip On
To Top