Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Elly Mazlein Ketawa Azmi Hatta Minta Dikurangkan Nafkah Anak

13-7-2017 10:25 AM|Oleh: Maly Rosli | Dilihat: 14322| Komen: 307

"Saya tidak boleh terima alasannya (Azmi) untuk meminta pengurangan bayaran nafkah anak kami itu kerana tidak mampu."

Tak masuk akal! Itulah yang dikatakan Elly Mazlein apabila bekas suami, Azmi Hatta meminta pengurangan nafkah anak dari RM1,500 kepada RM500 sebulan. Elly dan Azmi menghadiri majlis sulh yang berlangsung di Mahkamah Rendah Syariah Sepang, jam 2.30 petang semalam.



Memetik Harian Metro, Elly mendakwa bayaran nafkah anak sebanyak RM500 yang diminta pengarah drama itu tak cukup untuk menampung kos sara hidup anak mereka.

"Bayangkan bayaran untuk suntikan imunisasi anak saja sudah mencecah RM400 sebulan. Ia belum termasuk kos sara hidup lain seperti bil hospital ketika anak sakit, lampin pakai buang, insurans dan sebagainya.

"Sebenarnya, saya sudah tahu permainannya. Sebab itu saya hanya ketawa ketika majlis sulh selesai, hari ini," ujar Elly.


Foto: Utusan Online

Tambah penyanyi itu, dia percaya Azmi mampu membayar nafkah anak mereka seperti diputuskan mahkamah sebelum ini.

"Justeru, tiada kata sepakat dicapai pada majlis sulh petang tadi dan kes ini akan dibicarakan semula depan hakim pada 8 Ogos nanti," katanya.

Sementara itu, portal Utusan melaporkan alasan utama Azmi meminta pengurangan adalah untuk membiayai kos motosikal berkuasa tingginya.

“Alasan utamanya adalah disebabkan dia terpaksa menanggung kos bayaran motosikal berkuasa tinggi berjumlah RM1,150 sebulan," kata Elly.


Foto: IG Elly Mazlein

Tak penat ke Elly dan Azmi turun naik mahkamah? Semoga mereka cepat-cepat berbaik dan meneruskan kehidupan masing-masing dengan bahagia. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 294
Komen

Previous : Dah Tak Sabar Nak Tunggu, Single Sulung Datuk Vida Nak Keluar Sekejap Lagi

Next       : Adam Hamid Kritikal Diserang Jangkitan Kuman Dalam Paru-paru

Komen Terbaru

Quote Meiizu 18-7-2017 06:56 PM


ko memang berani cakap

Lain-lain Komen

Quote terpaku 13-7-2017 10:26 AM
kepamnya pic kaklina dekat pintu tu
Quote jeton 13-7-2017 10:32 AM
gigil tgan nak komen...

"motor lagi penting dari anak..apak spesies apakah ini....ish..menahan diri dari mencarut ni.....grrrr
Quote harrypoter 13-7-2017 10:39 AM
kawen ngan aku la elly
Quote anak_minang 13-7-2017 10:39 AM
#silaMeninggal
Quote ell768 13-7-2017 10:42 AM
dasar jantan keparat..nafkah anak pon x mampo nak bagi..
Quote Telolet 13-7-2017 10:43 AM
haritu beria heartbroken tak dapat raya dengan anak, alih2 nafkah nak bagi kurang sebab tak cukup duit nak bayar motor besar???
Quote lexania 13-7-2017 10:47 AM
Hrrrmm..azmi kau jagalah motorsikal kau tu sampai kau tua ya. Jaga elok2 cukupkan semua keperluan sbb bila kau dah nak mampus besok motor tulah yh akan tolong kau. Bila kau dlm kubur besok motor tu blh tlg doakan kau.
Quote AbukRokok 13-7-2017 10:49 AM
aku pun tertawa
Quote zuliana29 13-7-2017 10:50 AM
kelakar la azmi ni kan...

mcm elly jgk kelakarnya ehhee... suke betol tgk elly belakon. ade drama masa raya ngan kartina aziz ' riuh raya kak mah'
Quote chauky314 13-7-2017 10:52 AM
bengong punya laki.. penyumbang sperm je
Quote nipskacang 13-7-2017 10:53 AM
semoga motor kau mampu doakan kau bila kau dlm kubur kelak. dasar lelaki kuih ketayap ikan terubuk masin kamu
Quote manjalara_01 13-7-2017 10:53 AM
nak tumpang gelak skali bleh? ehehehe
Quote c_antique 13-7-2017 10:53 AM
kalau la motor besar tu blh bawa ke syurga tak mengapa lah...tapi kalau ke batu 2....mereput la kat neraka sebab berkira dengan nafkah anak
Quote faraway1 13-7-2017 10:54 AM
so ni heartbroken habislah ni,
sampai dah tak da hati lagi dah... terus nak kurangkan duit sara anak.
Quote lolita737 13-7-2017 10:54 AM
xkan jadi pengarah xmampu nak bayar nafkah anak rm1500? kalau keja biasa2 tu boleh terima la jugak..

Quote yussya 13-7-2017 10:54 AM
sampainya hati ex-husband dia!! anak kot! jaga2 kak faye
Quote julia5094 13-7-2017 10:55 AM
Mak ai..banyakknya mintak pengurangan..#akuturutketawa
Quote MyNameIsIris 13-7-2017 10:57 AM
pancut sperma pandai... sanggup 'sara' motor dari sara anak. jantan macam ni pun ada pompuan nak kan.. sah-sah lah basic agama pun FAILED!
Quote Jajabeans 13-7-2017 10:57 AM
Dasyat jgk kak lina ni.. abih dilondeh ex tu. Mcm rita jgk.

Lihat semua komen(307)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.057809s Gzip On
To Top