Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Makin Rapat, Betul Ke Engku Emran Serius Nak Kahwin Dengan Laudya Cynthia Bella ?

11-7-2017 04:29 PM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 22713| Komen: 258

Hubungan antara Engku Emran dan pelakon Indonesia Laudya Cynthia Bella yang sebelum ini menjadi teka-teki ramai mungkin akan terjawab tidak lama lagi.

Pasangan ini dikatakan semakin rapat apabila Bella memuat naik gambar Engku Emran dengan kapsyen, "Kesayangan."

Engku Emran yang juga merupakan bekas suami kepada pelakon Erra Fazira itu dilihat bergambar di sebelahnya dan turut disertai dengan Nora Danish dan Nedim Nazri.

Foto: IG Laudya Cynthia Bella
Malah dalam perkongsian gambarnya juga baru-baru ini, aktres filem Surga Yang Tak Dirindukan itu berkongsi kenyataan yang membawa maksud tentang cinta.

"Cinta sejati tidak akan berhenti dengan kematian. Jika diizinkan Allah, cinta itu akan kekal selamanya hingga ke syurga,” katanya.

Foto: IG Laudya Cynthia Bella
Peminat kedua-dua selebriti ini juga nampaknya merestui perhubungan tersebut dengan memberi komen-komen positif dan mendoakan agar hubungan mereka berdua akan berkekalan.

Namun sayang, kedua-duanya masih mengunci mulut dari memberi sebarang komen tentang dakwaan cinta tersebut.

Foto: IG Iamkumbre
Apa pun, sama-sama kita tunggu khabar baik dari mereka. CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 258
Komen

Previous : Halim Othman Akui Sedih, Tempatnya Kini Digantikan Dengan Shahrol Shiro

Next       : Nelydia Senrose Bercinta Dengan Bekas Suami Aktres Terkenal, Betul Ke?

Komen Terbaru

Quote BatikBirkin 1-8-2017 11:08 PM
ex ex heshe dan juga skandal2 beliau dulu memang la kalau bukan berstatus selebriti pun, berstatus anak orka. Good luck Lcb! Di harap jangan berharap yg ee itu setajir suami2 teman2 nya iaitu pria pria konglomerat indonesia seperti Maulana Indraguna Sutowo atau Anindra Ardiansyah Bakrie

Lain-lain Komen

Quote barto 11-7-2017 04:35 PM
Mmg kapel pun kan
Quote Ayda89 11-7-2017 04:37 PM
Sama kacak sama lawa
Quote kaklehot 11-7-2017 04:40 PM
hope emran berkemampuan utk support maintanence LCB kalo derang berjodohan nanti..
Quote mybodyshop 11-7-2017 04:42 PM
semoga ke jinjang pelamin
Quote manehnya 11-7-2017 04:42 PM
tahniah sama cantik sama padan
Quote coqsukun 11-7-2017 04:44 PM
Kalau Sama2 bujang apa salahnya. Jgn laki/bini orang sudehhh
Quote kakiah12 11-7-2017 04:44 PM
engku emran ni kaya ke? kalau brrduit mungkin la..
Quote LillyWong 11-7-2017 04:46 PM
tahniah sama cantik sama padan
Quote lotionmilo 11-7-2017 04:53 PM
kakiah12 replied at 11-7-2017 04:44 PM
engku emran ni kaya ke? kalau brrduit mungkin la..

Kaya lah kot. CEO
Quote neurelle 11-7-2017 04:53 PM
Perghhhh steady... taste x hingat...
Quote RatuDunia94 11-7-2017 04:58 PM
Tambah lg sorang indon jd rakyat malaysia..
Quote amiekz86 11-7-2017 05:07 PM
kan...sama segak sama lawa....tahniah la...klu betoi
Quote cmf_blingblings 11-7-2017 05:09 PM
Entahlah tapi aku rasa dia jenis yg malas kerja dan tak berduit
Quote wanitajelita 11-7-2017 05:09 PM
kaya ke EE? setakat CEO syarikat swasta... Chanel pun tak lepas nak beli... harapkan kad kredit je lah


Quote K_Lily 11-7-2017 05:10 PM
tahniahhhhh
Quote watie79 11-7-2017 05:14 PM
eh bukan gosip neh dah pernah ada ke ?? baru bangkit dari kuburan kah ??
Quote evlinne 11-7-2017 05:17 PM
Syukur LCB dapat yg berupa sikit lps kena dump
Quote evlinne 11-7-2017 05:18 PM
Gigi LCB ni semua diveneer ke? Cantik n putih betul gigi skrg banding dlu.
Quote pumpkingirl 11-7-2017 05:18 PM
kakiah12 replied at 11-7-2017 04:44 PM
engku emran ni kaya ke? kalau brrduit mungkin la..

Rasanya dia femes pun sbb dia ex erra..kalau tak sendu jela..dkt news indon mesti petik engu emran mantan suami erra pazira

Lihat semua komen(258)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.072650s Gzip On
To Top