Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Trendy! Pizza Pouch Jadikan Pizza Sebagai Fesyen Dan Mudah 'Ngap' Di Mana Sahaja

11-7-2017 12:08 PM|Oleh: Adib Za | Dilihat: 1479| Komen: 19


Jika sesetengah orang berasa segan ingin membawa bekalan makanan ke tempat kerja, sekolah dan sebagainya. 

Namun, berbeza pula dengan golongan peminat pizza. Mereka sanggup membeli rantai yang dipanggil portable pizza pouch agar boleh membawa makanan kegemaran mereka itu ke mana-mana. 

Memang pelik tapi agak menarik sebenarnya. Sebuah beg yang mempunyai 'ziplock' dipasang pada leher pengguna. Di dalamnya, anda boleh meletakkan sekeping pizza bersaiz sederhana.

Bukan itu sahaja, ia dikatakan sebagai aksesori yang tepat untuk pelbagai jenis acara. 


"Memang sedih, pizza selalu tiada bila anda memerlukannya. Jadi buat persediaan ini.

"Simpan dan bawalah sekeping pizza dalam beg ini. Ia juga mempunyai zip-lock yang memudahkan ia disimpan rapi. Setiasa segar dan sedia," begitulah penerangan dalam satu jualan online di laman Stupidiotic. 

Malu ingin memakainya? Katanya jika anda memakai rantai pizza ini, sudah tentu anda bakal menjadi perhatian ramai. 

Malah dari segi fesyen, anda tidak kalah bergaya. Hebat, kan? Ia boleh didapati dengan harga USD8 atau kira-kira RM32 sahaja di laman Stupidiotic. - CARI 



Foto: Carian internet

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 19
Komen

Previous : Ini Caranya Nak Elak Cili Jadi Benyek Walaupun Simpan Berbulan-Bulan

Next       : Kerap Menghadap Komputer? Elakkan Keretakan Pada Retina Dengan Cara Ini

Komen Terbaru

Quote talapia 17-7-2017 10:24 AM
pastu 3 jam kemudian baru nak makan? pizza dah boleh baling ke dinding keras liatnya. huhu...

Lain-lain Komen

Quote Ayda89 11-7-2017 12:16 PM
Hahahha, idok la nak ikut!
Quote manjalara_01 11-7-2017 12:25 PM
baik buat smartphone pouch..eheheh...xde la tercicir ke hilang kat mana2 or terlupa simpan kat mana..
Quote indenial 11-7-2017 12:34 PM
Pizza sejuk is a no no no.
Quote qistiena 11-7-2017 12:50 PM
tak kuase teman nak pakai..
Quote missDollie 11-7-2017 01:26 PM
Hahahaha..habis genius dah lettew rekaan gitu.. koser
Quote gerbera.memopad 11-7-2017 02:26 PM
Tak chantek. Sekian
Quote RatuDunia94 11-7-2017 02:27 PM
Walopun model kacak yg menggayakan nya ttp nampak hodoh..
Quote mirandanicky1 11-7-2017 02:56 PM
Kurang cerdik punya rekaan.
Quote chinta89 11-7-2017 03:32 PM
x menarik pun?
Quote Artemesiaa 11-7-2017 04:21 PM
Sekarang pizza dah mudah didapati dimana2 tak perlu nak buat macam tu dah
Quote WajibulGhunah 11-7-2017 05:51 PM
Lebih sanggup aku berlapar atau kempunan dri pki bnde tu
Quote Burong_Hantuk 12-7-2017 05:43 AM
tak minat.ciptaan burok
Quote neurelle 12-7-2017 08:36 AM
Kalo botol air aku boleh terima lagi.. ni pizaa kuikuikui
Quote nisako 14-7-2017 08:54 AM
aduh mcm ni pun ade jual??? hahaaa
Quote emelia1509 15-7-2017 04:08 AM
x kebulur piza..so takde kepentingan..


Quote redapple10 15-7-2017 07:43 PM
nope i passs
Quote redapple10 15-7-2017 07:44 PM
nmpk pelahap pulak kalo pompuan gantung makanan kat leher kuikukui
Quote xtahumenahu 15-7-2017 08:45 PM
Kena cipta pouch utk makanan ruji ummah iaitu nasik baru laku kottt
Quote talapia 17-7-2017 10:24 AM
pastu 3 jam kemudian baru nak makan? pizza dah boleh baling ke dinding keras liatnya. huhu...

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.058535s Gzip On
    To Top