Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Ayu Damit Kini Bekerja Tetap Di Pejabat

10-7-2017 05:37 PM|Oleh: Adib ZA | Dilihat: 13938| Komen: 146


Lama betul tak melihat kelibat penyanyi Ayu Damit di mana-mana program hiburan di TV mahupun radio. 

Rupanya dia kini sudah mempunyai pekerjaan tetap, seperti yang dipaparkan menerusi portal Media Hiburan. 

"Ketika peluang dalam bidang seni kurang memberangsangkan, saya mendapat rezeki lain apabila ditawarkan untuk bekerja secara tetap di sebuah syarikat,” katanya. 

Namun begitu, Ayu berkata dia berasa bertuah kerana meskipun kini perlu duduk di pejabat, namun majikannya memberi kelonggaran untuk terus bergiat aktif dalam bidang nyanyian. 

“Alhamdulillah, saya menyifatkan diri sebagai bertuah kerana majikan saya sangat memahami dan tidak pernah menghalang saya untuk terus aktif menyanyi meskipun saya kini bertugas sepenuh masa di syarikatnya.

Foto: Media Hiburan 
“Jika saya mempunyai persembahan pentas, beliau turut memberi kelonggaran kepada saya untuk berbuat demikian tanpa sebarang syarat dan situasi itu membuatkan saya benar-benar menghargai kepercayaan yang diberikan olehnya,” katanya lagi. 

Apa yang penting, kini Ayu mengakui tidak perlu lagi berasa gusar jika kurang menerima tawaran persembahan kerana sudah mempunyai pekerjaan tetap. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 145
Komen

Previous : Ambil Ikan Merah 3 Keping Pun Dah RM40 - Chef Wan Terkejut Harga Ikan Mahal

Next       : Foto Anak Che Ta Pakai Bikini Dikecam, Netizen Risau Jadi Mangsa Pedofil

Komen Terbaru

Quote iznanaziz 17-7-2017 05:37 PM
tak yah nyanyi la....
dah keje tu lagi menjamin pendapatan

Lain-lain Komen

Quote kechikchomel 10-7-2017 05:42 PM
dia ke dulu yg tanam/supply cili?
Quote awoks 10-7-2017 05:48 PM
Muka dia kerja pejabat pun x sesuai.erkkkk
Quote coqsukun 10-7-2017 05:50 PM
Dulu kan projek tanam cili?
Quote babynina30 10-7-2017 05:50 PM
omputeh mst suka dia. Exotic
Quote irwansuhadi 10-7-2017 05:50 PM
ok la tu...sekurang2nya dia sedar realiti hidup sebagai anak seni
Quote Tukul.Besi 10-7-2017 05:55 PM
Sayang betul dulu2 dia buat hal masa menang sejuta.
Quote Changa 10-7-2017 05:59 PM
sheols dah cerai belum?
Quote hyie 10-7-2017 06:35 PM
Tukul.Besi replied at 10-7-2017 05:55 PM
Sayang betul dulu2 dia buat hal masa menang sejuta.

sheols buat apa sis? berjoli sakan kah?
Quote Allthatnana 10-7-2017 06:36 PM
Tukul.Besi replied at 10-7-2017 05:55 PM
Sayang betul dulu2 dia buat hal masa menang sejuta.

Knape dgn dia    
Quote annehuda 10-7-2017 06:46 PM
bagus jugak at least ada epf socso
Quote samasam90 10-7-2017 06:50 PM
Tukul.Besi replied at 10-7-2017 09:55 AM
Sayang betul dulu2 dia buat hal masa menang sejuta.

Ce cite sikit. Sheolls lupa daratan kah?
Quote pavlovachoc 10-7-2017 06:51 PM
Changa replied at 10-7-2017 05:59 PM
sheols dah cerai belum?

Belum rasanya
Quote pavlovachoc 10-7-2017 06:51 PM
samasam90 replied at 10-7-2017 06:50 PM
Ce cite sikit. Sheolls lupa daratan kah?

Bkn ke kes nya mengandung tanpa nikah .. sori klu salah
Quote AbukRokok 10-7-2017 06:53 PM
bukan dlu menang satu juta ke?awat skrg dah miskin ka kerja di company org isnstead of bisnes sdri?
Quote peko_lolo 10-7-2017 06:57 PM
Pakai braces da
Quote Orix 10-7-2017 06:57 PM
dlu dpat 1 juta apa dia buat eh? ngapela tak invest pd benda2 yg boleh byakkan lg duit
Quote samasam90 10-7-2017 06:58 PM
pavlovachoc replied at 10-7-2017 10:51 AM
Bkn ke kes nya mengandung tanpa nikah .. sori klu salah

I dengar yg tu jah. Taktau pula kalau ada yg lain.
Quote raradhia 10-7-2017 07:10 PM
bestnya dia dah dpt keja  sy lg ni belum, harap kwn2 kat sini doakan yaa. . aamiin aamiin aamiin. .
Quote pavlovachoc 10-7-2017 07:11 PM
raradhia replied at 10-7-2017 07:10 PM
bestnya dia dah dpt keja  sy lg ni belum, harap kwn2 kat sini doakan yaa. . aamiin aamiin aamiin. .

Aamiin....

Lihat semua komen(146)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.075802s Gzip On
To Top