Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Takziah, Bayi Abby Abadi Meninggal Dalam Kandungan

10-7-2017 11:22 AM|Oleh: Adib Za | Dilihat: 10364| Komen: 200


Takziah diucapkan kepada pelakon Abby Abadi yang dikhabarkan mengalami keguguran baru-baru ini.

Hal itu didedahkan oleh bekas suaminya, Norman Hakim menerusi satu perbualan dengan Abby di aplikasi Whatsapp dan dimuat naik ke laman Instagram miliknya. 

"Innalillah hiwainna ilaihiroghi'un...Al Fatihah."

"Mohon sama-sama doakan yang terbaik buat @abby_abadi112 @jaiezzany. Semoga dipermudahkan segala urusan rihani dan jasmani buat kami sekeluarga."


Itulah antara yang ditulis oleh Norman menerusi status Instagramnya. 

Difahamkan janin sudah meninggal di dalam kandungan dan usianya sudah mencecah 5 bulan.

"Nak kena berpantang macam orang bersalin sebab baby dah 5 bulan (dalam kandungan)," tulis Abby menerusi perbualan Whatsapp kepada Norman. 

Dalam pada itu, di ruangan komen ramai di kalangan peminat yang mendoakan Abby agar sabar dan dipermudahkan. - CARI 

Foto: Astro Awani

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 199
Komen

Previous : Demi 'Putera Kopi' Janna Nick Sanggup Bermuay Thai

Next       : "Cara Dia Tegur Memang Kasar Bunyinya" - Uqasha Dedah Selalu Bergaduh Dengan Fikry

Komen Terbaru

Quote notyghosty 13-7-2017 10:27 AM
Takziah... sesungguhnya peracangan Allah lebih indah... semoga Abby dan kluarga tabah menghadapi dugaan ini.

Lain-lain Komen

Quote julia5094 10-7-2017 10:37 AM
Innalilahiwainnailahirojiun..sedihnya dengar...tabah la abby..
Quote 32kW 10-7-2017 10:37 AM
Alahai.. takziah lah. Orang kata sakit kan kalau nak keluarkan baby yang meninggal dalam perut
Quote irdina 10-7-2017 10:39 AM
Innalilahiwainnailahirojiun... kesiannya.... iols yg sedih. berapa kali dah kan dia gugur.  semoga akak abby tabah dengan ujian ni...
Quote orsay1 10-7-2017 10:40 AM
5 bulan tu dah besar tu siannya Abby
Quote SuRiaGreeNz 10-7-2017 10:40 AM
Innalillah.. takziah kak abby..
Quote d_dalia 10-7-2017 10:40 AM
takziah..

kesian nya..wife cousin iols pun baru keguguran 2days ago..dah 7 bulan..hmm
Quote Cekla 10-7-2017 10:41 AM
salam takziah
Quote kodoksilver 10-7-2017 10:41 AM
takziah abby
Quote onexox97 10-7-2017 10:41 AM
takziah
semoga kak abby tabah dan berpantang elok2

tapi cantik je tulisan dia kat wasap tersusun elok
tak dala yg macam org suka kata dia
dia meroyan
Quote idakamaruddin 10-7-2017 10:45 AM
sedihnye...
teringat masa iols dulu anak sulung mcmni la...5 bulan nk masuk 6 bln bersalin awal n meninggal

takziah abby n hb..
Quote nabila11 10-7-2017 10:48 AM
Quote bobok_berhabok 10-7-2017 10:48 AM
takziah Abby dan keluarga
Quote minahpasrah 10-7-2017 10:51 AM
takziah Abby...
Quote adel7 10-7-2017 10:53 AM
takziah buat abby dan suami
Quote pashminamerah 10-7-2017 10:53 AM
Takziah buat Abby dan Pasangan.
Quote malaysiaku123 10-7-2017 10:56 AM
Takziah..bergenang air mata aku..abby lps kawen baru ni alhamdulillah tgk dia dh ok..ujian tuk dia ...sedihnya...semoga insyaAllah ada rzki lg ..
Quote Telolet 10-7-2017 10:57 AM
kesiannya. takziah
Quote brown_pupil 10-7-2017 11:00 AM
Alahai.. kesiannya.. 5 bulan tu dah boleh rasa baby gerak2 semua..

Semoga Abby redha dgn ujian Allah, rehat banyak2. Boleh cuba lagi pas ni..
Quote dubuk 10-7-2017 11:02 AM
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

Lihat semua komen(200)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053139s Gzip On
To Top