Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Balik Raya Naik KTM , Peminat Puji Sikap Sederhana Fasha Sandha

23-6-2017 11:09 AM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 14728| Komen: 251

Bagi mengelakkan kesesakan di jalan raya pada musim perayaan ini, pelakon  jelita Fasha Sandha memilih untuk balik kampung dengan menaiki KTM ETS.

"Gembira sangat anak-anak dapat balik kampung selama tiga minggu. KTM ETS adalah cara yang paling best dan rilex untuk menuju ke Perlis. Terima kasih ETS," katanya dalam sebuah entri di lamn Instagram.

Memang betullah, cuba tengok dalam gambar, semuanya ceria belaka. 

Foto: IG Fasha Sandha
Walaupun bergelar artis terkenal, ramai peminat kagum dengan sikap Fasha yang dianggap sangat humble dan sederhana kerana memilih untuk menaiki pengangkutan awam.

@KamilAmeen: Bagus Fasha ajar anak-anak naik pengangkutan awam. Biar mereka merasa pengalaman macam kita zaman dulu-dulu."

@Shifaa123: "Bukan senang nak melihat artis menggunakan pengangkutan awam. Tahniah kak Fasha saya kagum dengan sikap bersedahana kakak ini. Apapun selamat menyambut Hari Raya."

@jaleenashariff: "Semoga selamat sampai Fasha, jaga anak baik-baik tau kerana musim perayaan ini banyak perkara bukan-bukan akan terjadi. Selamat Hari Raya".

@blingblingacik: Terbaik la. Peminat tak datang serbu ke Fasha? Selalunya kebanyakkan selebriti akan berlagak naik kereta saja."

@fazillahanimabrahim: "Sempoi! I like this attitude. Semoga selamat sampai ke destinasi."

@shahrulnizarzahir: "Semoga selamat sampai ke destinasi kak Fasha Sandha. Walaupun bergelar selebriti namun masih tidak malu menggunakan pengangkutan awam. Cayalahh."

-CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
5
Bosan
5
Komen: 249
Komen

Previous : Wak Doyok Dilabel Riak, Tayang Butang Baju Melayu Harga RM33 Ribu

Next       : Anis Al-Idrus Minta Tajaan Sekotak Kek, Tapi Ditolak Mentah-Mentah?

Komen Terbaru

Quote Areen1904 10-7-2017 04:55 PM
Bagus lah.. anak anak pun nampak happy je. Tak yah tempuh jam yang gila tu.. tak letih juga

Lain-lain Komen

Quote idakamaruddin 23-6-2017 11:12 AM
hahah mcm biasa semalam cite ND hr ni cite fasha plak

n mcm biasa nk tggu komen "eleehh itu pn nak kecohhh"

Quote September14 23-6-2017 11:17 AM
Wow bestnya naik ktm, iol pun nk beli tp motip asyik hbis je tiket sbulan awal kut g kaunter tanya
Quote mixed 23-6-2017 11:19 AM
idakamaruddin replied at 23-6-2017 11:12 AM
hahah mcm biasa semalam cite ND hr ni cite fasha plak

n mcm biasa nk tggu komen "eleehh itu pn na ...



#ibumithali
#superwoman
#ibubenar2ibu
#hebatnyasy
#angahxtakut
#myownmoney






Quote nadihazza 23-6-2017 11:19 AM
idakamaruddin replied at 23-6-2017 11:12 AM
hahah mcm biasa semalam cite ND hr ni cite fasha plak

n mcm biasa nk tggu komen "eleehh itu pn na ...

biasa dah..balik2 cerita yg sama je...
Quote MisXoXo 23-6-2017 11:21 AM
inilah yg dinantikan angah. watak ibu humble .
Quote pocongkiutss 23-6-2017 11:21 AM
Boring..next plis
Quote Miming2 23-6-2017 11:25 AM
humblebrag
Quote aderaderker 23-6-2017 11:34 AM
Setakat naik ETS tak heran,
pi naik komuter berhimpit ngan abangla nepalbro tengok..  
Quote kakasotong2 23-6-2017 11:38 AM
Reporters skrg mcm hape je, skop berita cenggini pn ambik. Asal boleh

Kisah beraya rumah bekas mertua pn tetiap tahun keluar
Quote 3dea_mension 23-6-2017 11:44 AM
zaman skang naik public transport bukannya dikira humble ke miskin..orang dh pakat malas nk penat hadap traffic bagai..

Quote riantika 23-6-2017 11:48 AM
haishhh!!! so what? what's so great? artis tak boleh naik keretapi  ke?
Quote cepheid 23-6-2017 11:48 AM
Ets ni tak sampai perlis pun tapi sampai butterworth je. Dia naik komuter pulak ke sampai perlis?
Quote anilanil 23-6-2017 11:53 AM
cepheid replied at 23-6-2017 11:48 AM
Ets ni tak sampai perlis pun tapi sampai butterworth je. Dia naik komuter pulak ke sampai perlis?

Dah tanya pakcik google ke ets mmg tak sampai perlis?
Quote syadq 23-6-2017 11:58 AM
cepheid replied at 23-6-2017 11:48 AM
Ets ni tak sampai perlis pun tapi sampai butterworth je. Dia naik komuter pulak ke sampai perlis?

Dah extended sampai Padang Besar
Quote deebiz14 23-6-2017 12:03 PM
Hehe... lelame gugur gak istana2 kat ulu banat tu.

Back to topik... humblebrag sangat yo...cam biase harapkan pujian netizens.

Skarang ape sheols post (aritu LHDN) ade double meaning.
Ntah2 mintak jadi duta. Klau betul good luck Pasha.
Quote skinsandstars 23-6-2017 12:07 PM
cepheid replied at 23-6-2017 11:48 AM
Ets ni tak sampai perlis pun tapi sampai butterworth je. Dia naik komuter pulak ke sampai perlis?

Sian kau. Diam itu lebih baik kadang2.
Quote zameyla 23-6-2017 12:07 PM
aku salah sorang yg kerja buat projek ETS ni dulu. Tapi tak berkesempatan lg nk bawa anak2 naik...
Quote cikrosienona 23-6-2017 12:08 PM
tak berapa berkenan sikap humblebrag Fasha but memandang sisi positif dalam tindakan dia - InsyaAllah anak2 dia akan membesar jadi orang yang boleh duduk sama rendah berdiri sama tinggi dengan pelbagai masyarakat walau keturunan vvip. and my prediction is anak2 fasha insyaAllah adalah waris tepat utk teruskan legasi tan sri untuk political lineage. Ameen.
Quote drivethru 23-6-2017 12:08 PM
Hanya ibu misali saje yg tahu perasaan bawa anak2 balik kpg dgn ets.

Lihat semua komen(251)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.056895s Gzip On
To Top