Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Kes Buli Nhaveen: Empat Remaja Dituduh Bunuh, Dua Suspek Menangis Ketakutan

19-6-2017 06:23 PM |Dilihat:6816| Komen: 119

sumber : Malay Mail Online

Dua daripada empat tertuduh kes pembunuhan T Nhaveen, menangis teresak-esak di Mahkamah Majistret di Georgetown, hari ini.

Mereka menangis sebaik sahaja nampak saudara-mara di dalam mahkamah sebelum memujuk dan menenangkan kedua-duanya sebelum sesi bersidang.

Empat tertuduh ialah J Ragesuthen dan S Gokulan, kedua-duanya 18 tahun dan dua lagi berusia 17 tahun.

Mereka dituduh membunuh Nhaveen di depan Pusat Pembelajaran Karpal Singh di Jalan Kaki Bukit, Bukit Gelugor di sini pada 9 Jun lalu antara 11 malam hingga 12 tengah malam.

Mereka berdepan hukuman mati mandatori jika sabit kesalahan.

Majistret Mohamed Amin Shahul Hamid menetapkan 28 September sebagai sebutan kes.

Mereka juga dituduh di mahkamah sesyen di sini kerana menyebabkan kecederaan parah terhadap T Previin, 19, menggunakan topi keledar di tempat dan masa yang sama.

Pertuduhan dibuat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum 20 tahun, denda dan sebatan.

Hakim Irwan Suainbon tidak membenarkan jaminan dan menetapkan 21 Ogos sebagai tarikh sebutan.

Nhaveen dibuli dan diseksa sekumpulan lelaki hingga mati otak, selain kecederaan lain dan dirawat di Hospital Pulau Pinang sebelum meninggal dunia 15 Jun lalu.- CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
8
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
3
Komen: 118
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote love_ 21-6-2017 02:27 PM
Pandai pla menangis bila masuk mahkamah ye!!! masa membuli bukan main seronok sampai membunuh...
badan masih budak2 tapi perangai macam apa ja..don't judge a book by it's cover... seram betul anak2 millienium skg ni...

Lain-lain Komen

Quote missinpiece 19-6-2017 06:52 PM
Dok amma appa la eh. X dpt bayangkan camne keadaan mangsa time dibuli oleh mereka
Quote Nokiaman 19-6-2017 06:56 PM
Gantung je sampai mamposss.
Menyusahkan orang je..
Bila masa nak balun dan liwat tak ingat la pulak mende ni semua..
Biar jadi pengajaran pada warga keling kat seluruh Malaysia..
Jangan nak lagak samseng..
Tali gantung jawapnyaa....
Quote teen_angelJB 19-6-2017 06:59 PM
Pukul..ok fine..
Liwat.. What the hell..
Go to neraka la uolsss
Quote shasha79 19-6-2017 07:03 PM
seriously i dont even feel sorry for these 4 boys! may you rot in hell for what you've done to the innocent boy!
Quote Skuau 19-6-2017 07:26 PM
Indon emangnya perampok....
Quote Pink_Purple 19-6-2017 07:28 PM
tau nangis..

drama sakan puak2 ni
Quote skinsandstars 19-6-2017 07:38 PM
Sedih nengok ketinggian budak2 ni. Badan still macam budak2 tapi ganasnya kemain. Pastu nak nangis plak. Hadoi.
Quote Maideen. 19-6-2017 07:38 PM
Semoga menjadi pengajaran kepada pemukol pondan dan lelaki lembut.

Nota: Komen diatas ditujukan kepada orang awam dan  tidak termasuk lobai lobai yang bekerja Jabatan Agama  Islam yang sememangnya bertugas sebagai tukang kejar dan pukol pondan seperti yang dituntut oleh Islam.
Quote baghal_bortuqal 19-6-2017 07:52 PM
Butoh la nangis. Pegi mampos jah.
Quote rosasa 19-6-2017 08:01 PM
Kecik mcm semut je akak tengok sekor2 :
Quote novlin 19-6-2017 08:03 PM
Wat apa nak nangis? Mcm pondan jah nangis. Masa dok ejek naven pondon korang x sedar
Quote MissNigga 19-6-2017 08:11 PM
tyme balun anak orang .. tak ingat dunia .. balun kaw kaw sampai meninggal anak orang ...
skrg tau takut ...
Quote chazey 19-6-2017 08:14 PM
Moga korang dibunuh pula dek gengster2 penjara or mati di tali gantung saja! Semoga mati penuh seksa seperti mendiang!
Quote delsmomm 19-6-2017 08:17 PM
at least bdk2 ni nangis jugak takut/nyesal...

kes adik farhan... bdk2 tu... ntah la...
betul2 dah xde perikemanusiaan..::
Quote adel7 19-6-2017 08:20 PM
Tak guna la dik kau nak nangis. Benda kau dh balun bdk tu ckup2. Budak tu pun dh takde dah. Dah terlambat utk ka menyesal
Quote xAthenax 19-6-2017 08:22 PM
semoga lubang kunyit hangpa koyak rabak di sula dalam jail
Quote kechikchomel 19-6-2017 08:31 PM
nangis kunun!
Quote Aliaskotonggo 19-6-2017 08:37 PM
samseng pun menangis?? mesti tak tahan kena pelepuk dalam lokap
Quote becir 19-6-2017 08:41 PM
Tengok badan mcm budak2 form 3 baru nak baligh...stressnya!!!! :

Lihat semua komen(119)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.088418s Gzip On
To Top