Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Muncul Pakai Baju Sedondon, Erra Dan Shahir Mula Berani Tayang Cinta

19-6-2017 04:46 PM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 21343| Komen: 235

Sweet sangat bila tengok Erra Fazira dan Shahir yang kini nampaknya lebih terbuka bila berbicara tentang hubungan cinta.

Bukan main lagi mereka berdua berpakaian sedondon semasa hadir dalam sebuah majlis berbuka puasa baru-baru ini.

Mengenakan baju melayu dan kurung moden rona hijau, pasangan ini kelihatan serasi benar bila bersama-sama.

Katanya ini kali pertama Erra dan Shahir muncul depan khalayak selepas lebih dua tahun hubungan mereka diperkatakan.

Foto: Media Hiburan
"Saya hadir pada majlis itu atas jemputan rakan yang juga penganjur. Apabila tiba di sana, tak sangka pula Erra mengenakan warna sama. Memang terkejut dibuatnya. Saya hanya tahu Erra hadir ke acara itu kerana dia duta kepada produk berkenaan.

"Apabila muncul pada acara sama, ia bukan bermakna saya sengaja nak menunjuk. Ingin dijelaskan kami sebagai artis sekadar menjalani kehidupan biasa. Kalau perlu muncul di khalayak, ia satu komitmen. Tak ada istilah ia sengaja dirancang," kata Shahir memberi penjelasan kepada Harian Metro

Foto: IG Shahir
Sebelum ini juga Shahir pernah mengaku yang dia memang rapat dengan Erra dan sedang mengenali hati budi masing-masing.

Benda elok tak payah ditangguh-tangguh. Memang sama cantik sama padan Erra dan Shahir. Semoga tak lama lagi kita akan dengar lebih banyak berita baik dari pasangan ini. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
4
Marah
3
Terkejut
0
Sedih
3
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 233
Komen

Previous : "Kau Ingat Ni Tahun 1972 Ke Nak Bayar Ciput?" -Ramli MS Mengamuk

Next       : Aznil Nafi Mengalu-alukan Kehadiran Mereka Yang Dah 'Tiada'

Komen Terbaru

Quote fatinz 24-7-2017 10:11 AM
Asalkan deme bahagia.

Lain-lain Komen

Quote LDP 15-6-2017 12:56 PM
che ahmad hoi hoi hoiiiii..  
Quote swimswim 15-6-2017 12:57 PM
Nak tiru lofattah lettew
Quote mesmerize 15-6-2017 12:57 PM
amboi la bahagia nampak  masing2.
semoga berjodohan.
Quote Keledek.kepam 15-6-2017 12:58 PM
Kemas pulak nengok shahir. Dulu igt da kembang setaman and serabai
Quote Aduradura 15-6-2017 12:58 PM
Edited by Aduradura at 15-6-2017 01:01 PM

Gtewwww la khennnn..

Umur shahir - 29
Umur Erra. - 43

14 thn beza umur theyolls
Quote Loginlogoff 15-6-2017 12:59 PM
Aduradura replied at 15-6-2017 12:58 PM
Gtewwww la khennnn..

Umur shahir - 29

hmmmmmmmm..redhalah kekdahnya
cinta itu buta
Quote wafeloren 15-6-2017 01:00 PM
wahh..ni da kira bagus  bangikit dari kuburan siap sedondon lagi. semoga panjang jodoh.cecepat kawin k.
Quote mixed 15-6-2017 01:02 PM
Edited by mixed at 15-6-2017 01:03 PM

Gambar Cerita Segalanya... Malu-Malu Nampak?
Diterbitkan: Khamis, 15 Jun 2017 11:23 AM


[size=0.75em]Sedondon... Pasangan Erra Fazira dan Shahir kelihatan malu-malu apabila wajah mereka dirakamkan jurugambar. Foto Instagram @shahirzawawi88

(Ubah saiz teks)

[KALAU dahulu pasangan ini nampak malu-malu nak berkongsi perasaan cinta tapi kali ini ia sudah tidak menjadi rahsia lagi.
[Buktinya, Erra Fazira dan Shahir Zawawi sudah mula berkongsi hubungan itu apabila kedua-duanya muncul dalam sebuah majlis berpakaian warna hijau sedondon.

Shahir sudah memuat naik beberapa keping gambar bersama Erra di Instagram ketika menghadiri sebuah majlis berbuka puasa bagi meraikan anak-anak dari Rumah Anak Yatim Fatimah Az-Zahra di Melaka.





[size=0.98em]Ketawa apa tu Shahir, Erra?
Tetapi yang menjadi perhatian pengikutnya, pasangan itu yang kelihatan malu-malu apabila gambar mereka dirakamkan ketika duduk di meja makan.Teruk juga Shahir dan Erra diusik peminat apabila mereka tampil sehingga ada yang bergurau pasangan itu kelihatan seperti pengantin baharu.
Haih! Makna kata dah tak lama la nak makan nasi minyak ni? Amin! Shahir pun dah bersedia nak menamatkan zaman bujang.



[size=0.98em]Majlis berbuka puasa itu turut diserikan dengan penampilan Siti Nordiana.
Rata-rata peminat yang meninggalkan komen pada gambar itu mendoakan agar mereka segera bertemu jodoh dan mendoakan kebahagian buat Erra dan Shahir.
Tidak kurang yang memuji mereka yang bijak menyembunyikan kisah cinta mereka dan tidak melihat perbezaan umur sebagai penghalang untuk mengecapi kebahagiaan.

Read more at http://www.mstar.com.my/hiburan/ ... jVZpWGirHxjrp9xp.99

Quote mijaa 15-6-2017 01:03 PM
happy nye nampak muka erra tu
Quote lasagnaklcc 15-6-2017 01:05 PM
Erra ni penyabar agaknya. Tgk shahir ni mcm slow je...
Quote rain2169 15-6-2017 01:06 PM
semoga berjodohan....
I likeeeee sangat......
Quote mixed 15-6-2017 01:06 PM
adakah shahir akan jd cam zen seden
baju akan sedodon sajok


shahr.jpg
Quote Ayda89 15-6-2017 01:07 PM
Merecikkk kak era
Quote Sonneblume 15-6-2017 01:07 PM
Erra walau tua tak nampk tua pun..sesuai je dgn shahir.yg penting tak cantas laki org.
Quote barto 15-6-2017 01:08 PM
Untung erra sbb jodoh banyak
Quote she 15-6-2017 01:09 PM
Lawa Erra...x nampak gigih sgt nk tnjuk dia sorg je lawa umo 40an
Quote eely_shana 15-6-2017 01:12 PM
Dah official la ni. Tahniah..semoga bahagia selamanya #shaherra
Quote Andyscenes 15-6-2017 01:12 PM
Kecoh la shahir, aku beli baju tu untuk raya.dia pakai utk berbuka. Nasib baik kaler lain.
Quote d_dalia 15-6-2017 01:13 PM
lasagnaklcc replied at 15-6-2017 05:05 AM
Erra ni penyabar agaknya. Tgk shahir ni mcm slow je...

iols pun rasa erra penyabar org nya..mcm sesuai sgt diorang ni

Lihat semua komen(235)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.079117s Gzip On
To Top