Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Terjumpa Benda Pelik, Aeril Tahu Siapa Sihir Perniagaannya?

19-6-2017 10:10 AM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 5757| Komen: 85

Sempena musim peraayaan yang akan menjelang tiba tak lama lagi, ramailah artis yang mengambil kesempatan untuk membuka booth  perniagaan bagi mempromosikan produk jualan mereka.

Tidak ketinggalan, pelakon Aeril Zafrel juga ada membuka sebuah booth di Mood Republik, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).

Namun mengejutkan apabila dia terjumpa satu 'benda pelik' dan perkara ini didedahkan sendiri di laman Instagramya.

Aeril mendakwa yang benda pelik tersebut adalah sihir yang dihantar oleh pihak tertentu untuk menjatuhkan perniagaannya.

Dalam kapsyennya dia menulis, "Jumpa benda alah ni kat booth masa meniaga malam tadi kat PWTC. Apalah niat sebenarnya??? Astaghfirullah.. Bulan Ramadan pun nak buat mcm ni. Bukan booth kat KL je booth kami kat Johor pun sama, staf jumpa benda yang sama..
 
"Zaman sekarang ada lagi orang percaya benda-benda ni. Dah bawak pergi jumpa pakar dalam bidang ni.. Ternyata benda ni sihir!! Cukup-cukuplah.. Percaya pada rezeki masing-masing #iknowwhouare." 

Foto: IG Aeril Zafrel
Hashtag #iknowwhouare jelas menunjukkan aktor filem Budak Pailang ini tahu siapa yang punya angkara. Bertabahlah kami semua doakan yang baik-baik sahaja untuk Aeril dan keluarga. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 85
Komen

Previous : Syeriv Samheizy, Tergeliat Lidah Sebut Nama Anak Shaheizy Sam

Next       : Pembantu Rumah Curi Lagi, Songlap RM100 Ribu Milik Aliff Syukri

Komen Terbaru

Quote AppropriateNick 21-6-2017 02:24 PM
MH3709 replied at 20-6-2017 11:27 AM
kau ni nampak je alim...tp bodoh jugak ye percaya benda2 karut..tah2 ada berok makyeh(budak2) takde  ...

gayah kot

Lain-lain Komen

Quote Tukul.Besi 19-6-2017 10:34 AM
Terus teringat jubir wartawan paling kontroversi dulu2
Quote ira_229 19-6-2017 10:39 AM
" Percaya pada rezeki masing-masing " yelah tu...hari tu sakan kutuk Fattah kayu
Quote putehkundor 19-6-2017 10:39 AM
Benda benda gini mak teh pun selalu buat time bosan bosan... Choiiii
Quote esteryen 19-6-2017 10:44 AM
"Zaman sekarang ada lagi orang percaya benda-benda ni. Dah bawak pergi jumpa pakar dalam bidang ni.. Ternyata benda ni sihir!! Cukup-cukuplah.. Percaya pada rezeki masing-masing #iknowwhouare."

Maksudnya dia sendiri pun percaya la kat benda2 karut ni kalau x, xdenya dia nak bawak jumpa "pakar" pastu siap #iknowwhouare bla3
Quote Aduradura 19-6-2017 10:47 AM
masyukk artiss ni eh, RM8k-RM10k sehari kalau bukak popup store sempena raya ni...
Quote qistiena 19-6-2017 10:48 AM
ade lagi yg buat bende2 yg tak baik masa bulan pose...
Quote Carlalisk 19-6-2017 10:53 AM
esteryen replied at 19-6-2017 10:44 AM
"Zaman sekarang ada lagi orang percaya benda-benda ni. Dah bawak pergi jumpa pakar dalam bidang ni.. ...

Ustaz pun pakar jgk. Mcm tmpt perubatan islam tuh sume. Tak semestinye bomoh je so klu dia jmp org cmtu takde slhnye.
Quote ila_daring 19-6-2017 11:05 AM
ira_229 replied at 19-6-2017 10:39 AM
" Percaya pada rezeki masing-masing " yelah tu...hari tu sakan kutuk Fattah kayu

haruss la kutuk...kan skang ni dia bajet llki melayu yg acah2 romantik...so tergugat kot ngn fattah...
anyway dia kutuk ape hahahah
Quote starcity 19-6-2017 11:15 AM
Ala buat bodo je la. Kalau Allah tak izinkan tak kan jadi pun org tu nak dajalkan ko
Quote deebiz14 19-6-2017 11:20 AM
Trus tringat citer binik heols dedulu balek KK senyap2 psl kene 'buatan oarang'.

Quote September14 19-6-2017 11:40 AM
Sihir tu mmg ada n skg pun lg galak org amalkn
Quote CiliPadiSedap 19-6-2017 11:53 AM
siapalah main spinner letak kt booth orang ni
Quote pocongkiutss 19-6-2017 12:00 PM
ira_229 replied at 19-6-2017 10:39 AM
" Percaya pada rezeki masing-masing " yelah tu...hari tu sakan kutuk Fattah kayu


Perlu ke nak masukkan patah amon dlm kes ni
Quote manjalara_01 19-6-2017 12:01 PM
Edited by manjalara_01 at 19-6-2017 12:03 PM
September14 replied at 19-6-2017 11:40 AM
Sihir tu mmg ada n skg pun lg galak org amalkn

tanda akhir zaman..bukan kat m'sia je..merata dunia..cth paling ketara hollywood...

Like most people don't truly understand the real meaning behind the word Hollywood. Hopefully this will help enlighten you. It is not the sweet little story jayaraman tells.
Its true origins go back to Nordic times and Pagan rituals.
The druids were tree worshippers, especially the oak. The holly was their most sacred symbol because it was sacred to mother Holle or Hel, the [Norse] goddess of the underworld……thus we have Holle, or Holly-wood (Hel-wood, the “place of magic”) and home of the Illuminati’s mass propaganda and conditioning machine in California. The holly wood was a favourite source of magic wands.”
Quote -electrifying- 19-6-2017 12:16 PM
cantiknya wawa zainal ni em em
Quote cha-cha 19-6-2017 12:20 PM
Entah2 pencungkil gigi orang makan chewing gum melekat dia ludah je kat situ
Quote senahsanasini 19-6-2017 12:23 PM
you know who you are then reveal la.
sembang poyo jaaaaaa

Quote syadq 19-6-2017 01:07 PM
Daripada sihir lingkupkan orang, baik lah guna sihir penarik ke gerai sendiri.
Quote besties 19-6-2017 01:11 PM
Takkan nak reveal kat IG. tak bijak sungguh. Selain ada kemungkinan disaman, lebih baik tunggu masa yang sesuai. Kumpul bukti. Tengok permainan penyihir tu camne. #iknowwhouare tu untuk gertak je kot.

Lihat semua komen(85)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.081445s Gzip On
To Top