Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Close

Pergi Bazar Ramadan Pun Pakai Seksi, Mahu Beli Makanan Ke Jamu Mata?

16-6-2017 01:48 PM |Dilihat:10709| Komen: 70

Artikel Oleh Myra Rozi | Video Oleh Choong Ching Mun| Suntingan Visual Oleh Choong Ching Mun

Setiap kali tibanya bulan Ramadan, bagaikan pesta makanan apabila bazar-bazar dibuka untuk memenuhi permintaan pelanggan. 

Penuh dengan pelbagai juadah yang ditawarkan namun sayangnya, ia dicemarkan dengan  kehadiran golongan yang tidak menjaga adab dan berpakaian seksi di bulan mulia ini. 

Walaupun sudah dibahaskan banyak kali, kenapa agaknya perkara ini masih berlaku setiap tahun? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
5
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
3
Bosan
2
Komen: 68
Komen

Komen Terbaru

Quote krunt 8-7-2017 02:38 PM
she replied at 16-6-2017 01:56 PM
Yg seksi tu tadehal

Yg jd masalah tu bila pmpuan gedik2 dok fliphair tgh2 sesak...haram x membeli ...

i8Oi9998 3,333 3333606 33 6 093336363,3 33 3,33  3333 3033  3 63

Lain-lain Komen

Quote chazey 16-6-2017 01:50 PM
Eksius me,

Bazaar Ramadhan tu masjid or kuil ke yang perlu menjaga aurat berpakaian litup satu badan?
Quote itik_kuning 16-6-2017 01:55 PM
yg aku paling geram gi bazar kena pulak hujan rintik2, cik kak ni boleh melenggang jalan tgh2 lorong.
bukan runaway ni budget2 diva sambil cat walk.
Quote she 16-6-2017 01:56 PM
Yg seksi tu tadehal

Yg jd masalah tu bila pmpuan gedik2 dok fliphair tgh2 sesak...haram x membeli...pergi param semata nak catwalk :
Quote prettyuglybabe 16-6-2017 02:05 PM
dia nak berpakaian macam mana pun lantak dia la..
tu dosa dia dengan tuhan..
yang ko pi snap pastu upload merata-rata tu tak dosa ke?
Quote cmf_conan 16-6-2017 02:30 PM
tak paham.. asal  bazar ramadhan je sentap sana sini tengok org pakai seksi..
kalo pasar tani ke, uptown downtown ke.. tak pulak ada yg meroyan..
asal bulan posa je, dan2 la nak jaga mata lah, posa lah..
abih bulan tak posa takyah jaga mata?
lempang sampai ke bulan sekor2 kangg
Quote gigahertz 16-6-2017 02:34 PM
itik_kuning replied at 16-6-2017 05:55 AM
yg aku paling geram gi bazar kena pulak hujan rintik2, cik kak ni boleh melenggang jalan tgh2 lorong ...

kenna pulak baju. putih kena hujann

Quote kasibiman 16-6-2017 03:05 PM
chazey replied at 16-6-2017 01:50 PM
Eksius me,

Bazaar Ramadhan tu masjid or kuil ke yang perlu menjaga aurat berpakaian litup satu b ...

winnnnnnnn
Quote Maideen. 16-6-2017 03:06 PM
Maideen rasa Editor Cari ni bukanlah seorang pakar aurat atau seorang yang telah bmendapat certificate dari Allah SWT bahawa hanya fahaman dia tentang aurat sahaja yang betul.

Maideen rasa ini adalah nasihat ikhlas dari seseorang yang tahu bahawa kat Bazar Romdan ramai lobai kepala atas berbalut kemas kepala bawah susah dikawal yang mungkin membahayakan keselamatan wanita yang tidak bungkos kepala.

Selaian itu acik acik muka tempayan tudung laboh sampai ketumit badan segedang babi tonyok pon mudah jeles kepada gadis gadis ayu yang tak bungkus kepala.

Jadi untuk mengelakan dua spesis ini, editor cari menasihatkan wanita supaya menjaga keselamatan dengan membungkos kep[ala.

Itu sahaja.

Wallahualam.
Quote white_musk 16-6-2017 03:07 PM
Ni gmbr lama lah.
Quote kasibiman 16-6-2017 03:07 PM
and kejadahnya pompuan pakai boyfren jeans or pakai leggings pon dikatakan seksi?

kalu lobai kepala bawah takleh tutop maka lobai dok lah rumah. vongoks.
Quote xAthenax 16-6-2017 03:15 PM
woooot
tak lama lagi adalah dress code untuk pasar ramadhan
kemudian dress code inspector/enforcer pula

Quote nisako 16-6-2017 03:24 PM
hmmmmmmmmmmmmmm
Quote dewinter25 16-6-2017 03:31 PM
cmf_conan replied at 16-6-2017 02:30 PM
tak paham.. asal  bazar ramadhan je sentap sana sini tengok org pakai seksi..
kalo pasar tani ke, u ...

Ahahaaahhh kiut..sampai ke bulan pun boleh ek
Quote kecimpret 16-6-2017 03:37 PM
ni pun nak jd isu..kalo  rs berdosa tgk , pandang laa brader jual roti john


Quote dubuk 16-6-2017 04:01 PM
apa saja yang berdosa boleh  report ke pejabat agama

tekan tekan tak dapat aisehmann
Quote itik_kuning 16-6-2017 04:23 PM
gigahertz replied at 16-6-2017 02:34 PM
kenna pulak baju. putih kena hujann

itu mmg saja la kan.

kalau org tengok, tau pulak marah
Quote monsterwife 16-6-2017 06:31 PM
Berpakaian pun dah jadi isu ke?akak Nak tanya  bazar ramadhan ni tempat suci ke sampaikan berpakaian pun kena ikut etika?
Quote fazamania 16-6-2017 06:37 PM
chazey replied at 16-6-2017 01:50 PM
Eksius me,

Bazaar Ramadhan tu masjid or kuil ke yang perlu menjaga aurat berpakaian litup satu b ...

Hoi babi.. kalau kapir laknat mcm ko pakai seksi aku x heran.. ni jenis pompuan islam yg pakai seksi mmg patut dipertikaikan
Quote andygila 16-6-2017 07:58 PM
Maideen. replied at 16-6-2017 03:06 PM
Maideen rasa Editor Cari ni bukanlah seorang pakar aurat atau seorang yang telah bmendapat certifica ...

Maideen, awak tak geram ke? Bagi saya, rasa beautiful tapi kenalah saya kontrol diri sendiri. Maideen pun sama kan?
Problem ialah mereka yang tak boleh berpikir lebih tinggi dari bunttttuuuuttt dan burrrriiiiiiiiiitttttt.

Tak gitu?



Lihat semua komen(70)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058166s Gzip On
To Top