Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Gara-Gara Ceroboh Rumah Dalam Keadaan Bogel, Lelaki Ini Teruk Dibelasah

16-6-2017 01:31 PM |Dilihat:2738| Komen: 27

sumber: sarawakvoice.com

Rabu lalu, seorang lelaki berusia 21 tahun teruk dibelasah orang awam sebelum diserahkan kepada polis apabila bertindak memanjat pagar sebuah rumah di Taman Kuching City Mall, Pandawan. 

Memetik laporan Utusan Malaysia, kejadian yang berlaku pada kira-kira 9.30 malam itu, suspek dikatakan dalam keadaan tidak berpakaian sedang menunggang sebuah motosikal dan cuba mencari peluang untuk menceroboh rumah berkenaan. 

Menurut sumber, suspek berjaya ditangkap orang awam yang kebetulan melalui kawasan perumahan itu selepas menyedari kehadiran suspek.

Orang awam kemudian mengikat kaki dan tangan suspek menggunakan tali sebelum menyerahkannya kepada pihak polis yang dihubungi penghuni rumah terlibat."

Sementara itu, Ketua Polis daerah, Superintenden Aidil Bolhassan ketika dihubungi mengesahkan tangkapan itu dan memberitahu suspek berasal dari Taman Samarindah, Kota Samarahan. 

Suspek ditahan reman untuk siasatan lanjut dan disiasat mengikut Seksyen 447 Kanun Keseksaan kerana menceroboh, jelasnya.- CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 26
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote nobito 17-7-2017 09:26 PM
Perlu ke pukul adik ni macam tu?????? :

Lain-lain Komen

Quote haryatie 16-6-2017 01:42 PM
da kenapa berbogel...
pastu berkeliaran, menceroboh umah org lagik
ramai sgt org giler terlepas..
menakutkan
Quote Ayda89 16-6-2017 01:59 PM
Pakai ilmu ke sampai bogel2 ni ?
Quote trakea 16-6-2017 02:03 PM
Kena tipu kot. Dia sangka dah dijampi jadi invisible man
Quote Artemesiaa 16-6-2017 02:06 PM
Syabas sebab ikat terus serah kat polis kang debik setengah nyawa tak pasal2 yang mendebik kena dakwa sama
Quote Pink_Purple 16-6-2017 02:26 PM
orang giler ke..

atau mabuk dadah..

kalau xgiler, memanng siap2 bogel utk merogol ke
Quote ms.mango 16-6-2017 02:27 PM
ish.... macam-macam perangai
Quote safeeaahmad 16-6-2017 02:56 PM
WAW KECOH Gambar Ardell Aryana Nampak Alur Seluar Dalam
http://www.beritaharianartis.net/2017/06/gambar-ardell-aryana-nampak-alur-seluar.html

FOTO FOTO Sharifah Sakinah Mengangkang Cetus Kontroversi
http://www.beritaharianartis.net/2017/06/gambar-ardell-aryana-nampak-alur-seluar.html



Quote zawara 16-6-2017 02:57 PM
cm jerangkung
Quote taji2906 16-6-2017 03:00 PM
nak jadi orang minyak tp minyak takde.... hahaha
orang ramai yg naik minyak tgk ko..
Quote kucen_miang 16-6-2017 03:09 PM
orang minyak terbengkalai la ni..minyak mahal sekarang.
Quote ultra78 16-6-2017 03:19 PM
Ilmu halimunan tak menjadi?
Quote SelakLangsir 16-6-2017 04:38 PM
Geli. Nk pukul kena tgk plk dia telanjang bulat
Quote insulin 16-6-2017 04:41 PM
Sakit jiwa kut...
Quote dinopower 16-6-2017 05:04 PM
ultra78 replied at 16-6-2017 03:19 PM
Ilmu halimunan tak menjadi?

bljr tak hbis nih
Quote idakamaruddin 16-6-2017 05:12 PM
nk bersangka baik

pemuda tu kene rompak dan ditelanjangkan

nasib baik moto dia tak kene rampas sekali

dia nk balik rumah kunci tak de apa tak de maka dia panjat pagar rumah tu,
org ramai tgk dia pelik sbb bogel plus panjat pagar rumah maka terus kene tarik n belasah

ok tak plot iols reka ni?
Quote putehkundor 16-6-2017 05:26 PM
Kedingnya sheols.
Quote WajibulGhunah 16-6-2017 05:38 PM
Eeeeeeee
Xyh pistol xyh pisau
Bogel je dpt buat org rumah menjerit
Quote manjalara_01 16-6-2017 09:51 PM
Ayda89 replied at 16-6-2017 01:59 PM
Pakai ilmu ke sampai bogel2 ni ?

kan? sblum ni pernah kluar psl kes org bogel dtg merompak. confirm die guna ilmu hitam..
Quote sueburn 17-6-2017 08:25 PM
Dah kenapa bogel? High ke ada menuntut ilmu itam?

Lihat semua komen(27)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.079963s Gzip On
To Top