Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Awie Teruja Sambut Puasa Dengan Isteri Baru

5-6-2017 02:05 PM|Oleh: Adib Za | Dilihat: 4846| Komen: 65


"Puasa tahun ini merupakan sesuatu yang indah bagi saya apabila dapat berpuasa bersama isteri dan merasai makan yang disediakan olehnya ketika berbuka."

Itulah yang dikatakan oleh penyanyi dan juga vokalis kumpulan Wings, Awie yang begitu teruja apabila dapat berpuasa bersama isterinya, Sharifah Ladyana Syed Samsuddin tahun ini. 

Bercakap kepada Astro Gempak, Awie berkata ia merupakan kali pertama dia dan isterinya berpuasa bersama sebagai suami isteri.

"Ini merupakan kali pertama isteri saya berpuasa bersama suami dan yang lebih istimewanya apabila anak-anak mendapat ibu baru.

Foto: Astro Gempak
"Kehidupan kami kini lebih lengkap dengan kehadiran isteri dan saya berharap Ramadan ini menjadi permulaan yang baik buat kami.

"Saya juga berharap agar dapat meluangkan masa secukupnya bersama keluarga," katanya. 

Wah, pastinya ia memberi pengalaman terindah buat Awie dan isterinya pada Ramadan tahun ini. - CARI 

Foto: Suria FM

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 65
Komen

Previous : Paknil Rasa Lucu, Dilamar Wanita Misteri Melalui Nota Pelekat

Next       : Awal Ashaari Lega, Dah Selamat Buang Batu Dalam Hempedu

Komen Terbaru

Quote kiyudi 4-7-2017 05:24 PM
TAIK kucing mcm xde berita lain....nextttt

Lain-lain Komen

Quote sepitsiput 5-6-2017 02:08 PM
meols pulak teruja sambut raya dgn air purifier baru
Quote pichee 5-6-2017 02:09 PM
Dh 3 kali skrip sama wie..:zz:zz:zz
Quote cha-cha 5-6-2017 02:11 PM
Hahahahahahahaha mudah terhibur betul aku dengan Awie ni.
Quote cha-cha 5-6-2017 02:12 PM
pichee replied at 5-6-2017 06:09 AM
Dh 3 kali skrip sama wie..:zz:zz:zz

HAHAHHAHAHAHAHHAHA aduhhh komen uolls
Quote amyainsamad 5-6-2017 02:16 PM
mcm 1st time dpt nonok baru
Quote prettyuglybabe 5-6-2017 02:32 PM
ingatkan retis pompuan je skrip macam ni..
rupanya laki pun sama ye..
walaupun 3 kali berulang
Quote aku.semut.merah 5-6-2017 02:33 PM
Mengarut betul aku tengok Awie ni dgn pakaian ayahndanya tu
Quote chinta89 5-6-2017 02:39 PM
itu je la ayatnya setiapkali dpt tiram baru
Quote kikuri 5-6-2017 02:40 PM
awie ni dah berapa orang dah bini dia..?
Quote munahtingtong 5-6-2017 02:42 PM
kikuri replied at 5-6-2017 02:40 PM
awie ni dah berapa orang dah bini dia..?

hang nak kira tang mana?
hat nikah di sini atau di siam?
sbb dia mcm rojak gitu
sana sini ada
Quote MisXoXo 5-6-2017 02:48 PM
hunthonglahhhhhhh...laku keras..apapun selamat berbahagia awie ..semoga perkahwinan kali ni hingga ke akhir hayat.aminnnnn
Quote hotmak 5-6-2017 02:52 PM
hampir lupa awie dah kawin lg
Quote zueazza 5-6-2017 03:03 PM
tahniah awie dan isteri dapat berpuasa sama2
Quote miemiecha 5-6-2017 03:11 PM
skrip tahun mendatang blh dah tuko tu
Quote mieymiey 5-6-2017 03:12 PM
Bunyi macam baru first time dapat bini
Quote merahrose 5-6-2017 03:30 PM
amboi3....mcm 2 ex bini x masak dlu
Quote rospinki 5-6-2017 03:43 PM
im happy for u awie
Quote tagas 5-6-2017 04:00 PM
Aku membesar dgn kisah awi dr zaman sembilu ngan erra smpai laa ni

Next !!
Quote lasagnaklcc 5-6-2017 04:03 PM
Brp dah ek anak awie? Dgn bini baru ni tak mustahil dpt anak lagi. Bini muda.

Lihat semua komen(65)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.061209s Gzip On
To Top