Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Ramai Puji Chemad, Anak Farid Kamil Pandai Berlakon

1-6-2017 10:32 AM | Dilihat: 15169| Komen: 254


Ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Nampaknya pelakon Farid Kamil dan juga isterinya Diana Danielle kini telah 'melahirkan' bintang kecil yang bakal menyinar.

Siapa sangka, aksi bersahaja anak pasangan ini, Muhammad dalam iklan Lifebuoy mendapat perhatian ramai. 

Meskipun usianya baru tiga tahun, namun Muhammad atau lebih mesra disapa Chemad seakan 'terarah' mempunyai bakat semula jadi seperti kedua ibu bapanya itu. 

"Jujurnya saya gementar kerana bimbang projek itu tidak sempurna sekiranya Chemad gagal memberikan persembahan baik untuk kempen itu.

"Tetapi selepas menonton sendiri hasil akhir iklan itu saya lega dan tidak menyangka anak saya sebenarnya mempunyai bakat dalam lakonan dan tertanya-tanya juga dari mana dia belajar berlakon!

"Bukan saya tidak yakin dengan Chemad cuma apabila di set penggambaran saya tak rasa dia memberi seperti mana ditonton dalam iklan," kata Farid kepada Mstar Online. 

Foto: Mstar Online
Katanya lagi, Chemad sememangnya menyuarakan mahu menjadi seorang pelakon, namun sebaliknya sebagai bapa Farid berasakan anaknya itu masih belum mengerti.

"Dia selalu cakap hendak jadi macam Baba (panggilan Chemad kepada Farid) tetapi dia tidak tahu apa maknanya menjadi seperti saya.

"Chemad cakap begitu kerana apa yang dia nampak dan saya tak rasa dia hendak menjadi pelakon namun sebagai ibu-bapa itulah tanggungjawab saya dalam mencorakkan kehidupannya," ujarnya yang tidak menolak tawaran yang tidak mengganggu jadual pembelajaran anaknya itu nanti. - CARI 

Foto: IG Farid

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
3
Terkejut
1
Sedih
5
Lawak
6
Bosan
5
Komen: 254
Komen

Previous : "Semua Disebabkan Kekhilafan Saya Sendiri" - Usop Mentor

Next       : Wany Hasrita Dedah Terima Ugutan Bunuh

Komen Terbaru

Quote Rahman+Mulhid 20-6-2017 07:57 AM
PENGHARAMAN MENYERUPAI SESUATU KAUM

Penganut Zoroastrian


“Dan janganlah kamu mengikuti apa yang kamu tidak mengetahui tentangnya. Sesungguhnya pendengaran, penglihatan, dan hati, semuanya akan dimintai pertanggungjawabannya.” (QS: Al Isra’: 36).

“...dan sesungguhnya jika kamu mengikuti keinginan (0rang kafir) mereka setelah datang ilmu (petunjuk) kepadamu, sesungguhnya kamu kalau demikian termasuk golongan orang-orang dholim.” (QS: Al Baqarah: 145).

dari Ibnu Umar,: “Siapa saja yang menyerupai suatu kaum (gaya hidup dan adat istiadatnya), maka mereka termasuk golongan tersebut.” (HR. Abu Daud dan Imam Ahmad).

dari Abu Hurairah “Tidak akan terjadi kiamat sebelum umatku menerima (mengikuti) apa-apa yang dilakukan oleh bangsa-bangsa terdahulu (pada masa silam), selangkah demi selangkah, sehasta demi sehasta.” Di antara saha-bat ada yang bertanya: “(Ya Rasulullah) apakah yang dimaksud (di sini) seperti bangsa Persia dan Romawi?” Rasulullah saw menjawab: “Siapa lagi (kalau bukan mereka)” (HR. Bukhori, ).

Siapa saja yang menyerupai suatu kaum, ia termasuk golongan mereka. (HR Abu Daud dan Ahmad).

Tidak termasuk golonganku orang-orang yang menyerupai selain golonganku. (HR at- Tirmidzi).

dari Abu Sa’id Al-Khudriy "Kalian akan benar-benar mengikuti jalan hidup orang-orang sebelum kalian, sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta sehingga andai mereka memasuki lubang biawak, maka kalian pun mengikuti mereka". Kami (para sahabat) bertanya, "Wahai Rasulullah, apakah mereka adalah orang-orang Yahudi, dan Nashrani". Beliau menjawab, "Siapa lagi kalau bukan mereka". (HR. Al-Bukhoriy).

Lain-lain Komen

Quote cmf_premierleag 1-6-2017 09:49 AM
hensem gak anak diorang ni
dah besar sok bleh la adik ni kapel dgn ecah sbb sama2 muka kokesen
Quote fynnkakiblock 1-6-2017 09:56 AM
cmf_premierleag replied at 1-6-2017 09:49 AM
hensem gak anak diorang ni
dah besar sok bleh la adik ni kapel dgn ecah sbb sama2 muka kokesen

kalau meols jadik DD maafin yach meols tak berminat nak berbesan dgn cheta rso
Quote sepitsiput 1-6-2017 09:59 AM
Edited by sepitsiput at 1-6-2017 10:00 AM

meols dengan ini mengisytiharkan #MadEsah yachhh....mohon tular di tahun 2040 nnt... time tu harus meols acik acik.kertu wangi yg sakan menghestek #MadEsah utk drama astro yach!

MuhammadXAaisyah

#MadEsah
Quote bambimo 1-6-2017 10:10 AM
habis la chemad couple dgn ecah.mil tu taste tinggi hehehe
Quote SepatUngu 1-6-2017 10:14 AM
fotostat sgt muka maknya DD..comel

sejukkk kata org
Quote dellema 1-6-2017 10:16 AM
Hensem bdknya..
Quote Nanaku88 1-6-2017 10:20 AM
Hensem chemad ni
Quote dauswq 1-6-2017 10:23 AM
ni kan bideo nya?

Quote virgo19 1-6-2017 10:23 AM
mana iklannya.. tepekla sini nak tengok
Quote c===8 1-6-2017 10:44 AM
kahkahkahkah

komfem awal sentap
Quote kiah_mai_pulak 1-6-2017 10:48 AM
Nanti leh jadi model calculator..
Quote RatuDunia94 1-6-2017 11:00 AM
sepitsiput replied at 1-6-2017 09:59 AM
meols dengan ini mengisytiharkan #MadEsah yachhh....mohon tular di tahun 2040 nnt... time tu harus m ...

Hepp iols dh tempah utk ship kan Che Mad X Gia Quinn yach..
#CHEMADGAYA

baru sekufu yach jd bintang utama "Anak-Anak Kalkulator".

sesambil boleh himpunkan sekali anak2 kalkulator yg lain.  
Quote terpaku 1-6-2017 11:01 AM
hensem che mad ni...terpaksa meols berzikir untuk tidak menjadi pedo

#madpaku



tibahhhhhh
Quote mey12 1-6-2017 11:05 AM
kekecik dah nampak hensemnya. belum besar lagi.
Quote sponges 1-6-2017 11:05 AM
comelnya chemad ni
Quote ainashiqa 1-6-2017 11:05 AM
hahahahah!macam2 la korg ni..xmemasal da kena ship dr kecik lg
Quote mieymiey 1-6-2017 11:13 AM
Comelnya Chemad, sebijik muka DD. Dah besar nanti, confirm hensem
Quote idakamaruddin 1-6-2017 11:16 AM
jgn la di match kan ngn ecah...risau la dh la mak mer demand tinggi

iols tgk family dd ni simple2 je..xde la beriya duk show off brg designer

penah tgk rancangan apa nth dd pakai beg guess je

Quote whadda 1-6-2017 11:18 AM
bentuk kepala tu smua cam bapaknye.. tapi air muka mak

Lihat semua komen(254)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058240s Gzip On
To Top