Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Syarikat Filem Lucah Jepun Bakal Adakan Ujibakat Pelakon Baru Di Malaysia

23-5-2017 10:00 AM |Dilihat:105059| Komen: 180
Berikutan kekurangan pelakon lelaki dalam industri perfileman lucah di Jepun, dilaporkan syarikat penerbitan filem lucah sedang mencari pelakon lelaki untuk menyelesaikan masalah itu. 

Memetik laporan The Hive Asia, studio penerbitan filem lucah Jepun iaitu Tokyo Dreams akan datang ke Kuala Lumpur untuk merekrut pelakon filem lucah yang berbakat. 

Sebelum ini, syarikat berkenaan pernah berkunjung ke Singapura untuk merekrut pelakon filem lucah dan berjaya mendapat 5 orang pelakon lelaki daripada 25 orang yang datang ke sesi uji bakat tersebut. 

Menurut Shime Tashiaki, Pengurus studio penerbitan filem lucah tersebut, mereka telah berjaya merekrut 5 orang pelakon filem lucah yang berbakat besar dan berharap dapat mencari lebih ramai pelakon lelaki yang mempunyai bakat terpendam. 

Dilaporkan, ekoran Malaysia agak konsevatif berbanding negara lain dan menghasilkan filem lucah di Malaysia juga dianggap kegiatan yang haram, jadi syarikat berkenaan sedang mencari lokasi rahsia yang sesuai di Kuala Lumpur untuk menjalani sesi uji bakat. 

Difahamkan sesi uji bakat di Singapura turut dijalankan secara rahsia, jadi keputusan uji bakat hanya dapat diketahui setelah berjaya mendapat kelulusan maklumat yang terperinci. 

Iklan mengenai pencarian pelakon AV Jepun di Malaysia pernah beberapa kali tular beberapa tahun yang lalu. Namun tidak dapat dipastikan samada benar atau tidak.

Dalam laporan tersebut, aktiviti mencari pelakon filem lucah dijangka diadakan pada pertengahan bulan Jun sehingga penghujung Jun ini.- CARI

sumber : Internet




Apa Reaksi Anda...

Bagus
95
Marah
155
Terkejut
79
Sedih
20
Lawak
86
Bosan
23
Komen: 179
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote KhunKaew 8-8-2017 06:28 PM
sekngucing replied at 7-8-2017 03:05 PM
mana pernah aku tgok penis kaum lain... aku ni lelakilah....

sape tau tu. klu minat boleh je tgk, bkn suruh isap pon.

Lain-lain Komen

Quote jazaa100 22-5-2017 10:14 PM
Ada sorang forummer lelaki kat ci ni elok buat audition.....

Lupa lak  mn dia....


Quote kiambang 22-5-2017 10:14 PM
Agak agak ada ke muslim pergi audition .. bulan puasa tu ..
Quote Andyscenes 22-5-2017 10:16 PM
@HarryPotter da boleh participate
Quote Buritan 22-5-2017 10:20 PM
Pyopura dgn maideen sesuai...
Quote mialunar 22-5-2017 10:23 PM
Pensil 2b
Quote Pajeri_Nenas 22-5-2017 10:23 PM
ahbeng je la yg pegi
Quote sukacactus 22-5-2017 10:30 PM
Dl ada sorang tp dah migrated ke US nun
Quote tripleid 22-5-2017 10:38 PM
Edited by tripleid at 22-5-2017 10:39 PM

yg prgi inteview tu mesti ramai cainis..so ramai jgk la yg akn fail temuduga tsebut sbb nonek x cukup inci
Quote pyropura 22-5-2017 10:48 PM
... baru aku tau Jepang sukakan pensil 2B
Quote tirawa 22-5-2017 10:49 PM
Malon dan porno pisah tiade
Quote pyropura 22-5-2017 10:52 PM
Lohhh koq indon dicuekkin lagik yah?, kan indon punya 4mm lebih panjang ketimbang Malon punya   @tirawa  @biang.keladi2  @dodifarid
Quote sabbath_shalom 22-5-2017 10:52 PM
jazaa100 replied at 22-5-2017 10:14 PM
Ada sorang forummer lelaki kat ci ni elok buat audition.....

Lupa lak  mn dia....


Tigertorso ke sis

Ke HarimauMalaya
Quote tirawa 22-5-2017 10:52 PM
Mestila jadi pelakon film gay
Quote tirawa 22-5-2017 10:53 PM
pyropura replied at 22-5-2017 10:48 PM
... baru aku tau Jepang sukakan pensil 2B

Malaysie bangga nanti jadi pelakon gay antara bangsa  
Quote marla69 22-5-2017 10:53 PM
Hurmm..apa nak jadi ngan msia ni
Quote pyropura 22-5-2017 10:54 PM
tripleid replied at 22-5-2017 10:38 PM
yg prgi inteview tu mesti ramai cainis..so ramai jgk la yg akn fail temuduga tsebut sbb nonek x cuku ...

Aku rasa yang dapat semua Nigga  
Quote tirawa 22-5-2017 10:55 PM
pyropura replied at 22-5-2017 10:52 PM
Lohhh koq indon dicuekkin lagik yah?, kan indon punya 4mm lebih panjang ketimbang Malon punya   :l ...

Ini ajaran lobay malon ye bangga ikut audisen pelakon gay antara bangsa

Patutla anwar ibrahim jadi icon gay negara malaysia
Quote pyropura 22-5-2017 10:57 PM
tirawa replied at 22-5-2017 10:52 PM
Mestila jadi pelakon film gay

Sebut gay aje pasti ko laju aje mencanak masuk  
Quote tirawa 22-5-2017 10:59 PM
pyropura replied at 22-5-2017 10:57 PM
Sebut gay aje pasti ko laju aje mencanak masuk


Sendiri yg undang indon sendiri yg meroyan cakap je lah ko teruja nak ikut

Kalau kat indon kena sebat kat khalayak umum kat malaysie pulak jadi tpm

Lihat semua komen(180)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.079918s Gzip On
To Top