Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Lelaki Rogol, Tikam Kemaluan Mangsa Ditembak Mati Pihak Polis

20-5-2017 02:07 PM |Dilihat:5100| Komen: 42

Seorang perogol bersiri ditembak mati oleh pihak polis Indonesia dalam satu serbuan kelmarin.

Mynewshub melaporkan perogol itu yang dikenali sebagai Ikbal sebelum ini didapati bersalah kerana merogol dan menikam kemaluan 23 wanita sehingga menyebabkan seorang mangsa maut. 

Dia juga didapati bersalah dan dijatuhi hukum mati pada tahun lalu oleh sebuah mahkamah di Makassar, Sulawesi Selatan. 

Namun, dia telah melarikan diri bersama beberapa orang banduan lain kira-kira dua minggu lalu. Sehinggalah kelmarin lelaki itu telah ditembak mati ketika cuba ditangkap dalam satu serbuan di Poso, Sulawesi Tengah.

Ikbal juga mendapat jolokan Kolor Ijau yang bermaksud seluar dalam hijau di kalangan penduduk yang merujuk makhluk mitos yang terkenal kerana merogol wanita pada zaman dahulu. - CARI 



Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 42
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote mirandanicky1 22-5-2017 11:55 PM
Potong anunya tu

Lain-lain Komen

Quote zawara 20-5-2017 12:42 PM
Kentang.Goreng replied at 20-5-2017 12:26 PM
Perogol Bersiri Kejam Tikam Faraj Mangsa Ditembak Mati
Published on May 20, 2017


:  :  padan muka.. jahat sgt kan!!
Quote skinsandstars 20-5-2017 12:44 PM
Bgslah ditembak mati. Takda buang duit tax citizens nak belanja makan minum tempat tido dia kat jel tu.
Quote Knowlee 20-5-2017 01:07 PM
eloklah tembak mati. simpan dlm penjara lama-lama pun buat bazir duit tanggung makan minum dia.
Quote ronapink 20-5-2017 01:41 PM
kejamnya         
Quote matchstick 20-5-2017 01:46 PM
nama pun igbal alias bala..mmg bala makhluk sekor ni. polis yg tembak cilake ni patut diberi anugerah
Quote Rainrein 20-5-2017 01:50 PM
Good riddance!! Elokla dah mati. Tapi lagi elok dia pun kena tikam dulu before mati tuh. Baru tau apa rasa kan.
Quote apalancut 20-5-2017 01:54 PM
cerita biasa dari indon, negara sakit mental
Quote beautifulliar 20-5-2017 02:11 PM
Kejam giler
Quote estrelle 20-5-2017 02:12 PM
Kejinyaaaasenak rasa baca hat tikam fefet tu.
Quote SelakLangsir 20-5-2017 02:12 PM
Mmg suka cari bala
Quote Siputjelly 20-5-2017 02:17 PM
nama pun bala. memang bala lah.
Quote renko 20-5-2017 02:18 PM
ptut pijak punai dia ni sepuas2 hati dulu
tapi da mampos lagi bagus
Quote gigahertz 20-5-2017 02:25 PM
matchstick replied at 20-5-2017 05:46 AM
nama pun igbal alias bala..mmg bala makhluk sekor ni. polis yg tembak cilake ni patut diberi anugera ...

kalau kat malaysia polis berkenaan akan ditangkap atas tuduhan tanpa niat.
Quote slavehunter 20-5-2017 02:28 PM
Kan bagus Rapist ni tembak aja....kita patut ikut camni.
Quote nishikido 20-5-2017 03:29 PM
Kejamnya..apa jadi dengan mangsa2?kene rodok pisau kot..terkemut2 pulak iols membayangkan kengerian itu....
Quote Laracinta 20-5-2017 04:16 PM
takutnya kasihan perempuan yang jadi mangsanya. Tak mungkin boleh pulih dari truma akibat di rogol dan alat sulit di tikam
Quote kiambang 20-5-2017 04:30 PM
Bagus tembak mati ... sure takkan berubah .. kejam sangat ... dah rogol kau tikam alat sulit dia ..
Quote merrissa 20-5-2017 05:38 PM
bagus sekor dah mati
Quote syaz_lina 20-5-2017 08:12 PM
Psyco gilaaa

Lihat semua komen(42)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.090459s Gzip On
To Top