CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Anis Al Idrus Umum Bakal Bernikah Julai Depan

20-5-2017 07:36 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 12898| Komen: 110|Original author: Oleh: Adib Za

Description: Jika sebelum ini pelakon Anis Al-Idrus sering dikaitkan dengan gosip percintaannya yang tidak kesampaian

Jika sebelum ini pelakon Anis Al-Idrus sering dikaitkan dengan gosip percintaannya yang tidak kesampaian, namun kali ini akhirnya dia mengumumkan bakal berkahwin dengan Mohd Rafzan Nurhikmal Abdul Halim pada Julai hadapan. 


Memetik Mstar Online, Anis berkata mereka sebenarnya sudah mengikat tali pertunangan pada Mac lalu dalam sebuah majlis sederhana.

"Alhamdulillah, akhirnya saya ditemukan jodoh dengan lelaki yang menerima saya seadanya. Insya-Allah kami memilih Julai ini untuk diijabkabulkan. Pada Isnin ini saya akan umumkan tarikh sebenar majlis istimewa itu.

"Kami sudah bertunang pada Mac lalu dalam sebuah majlis yang dihadiri keluarga terdekat sahaja," katanya. 

Foto: MStar

Anis juga mengakui antara perkara yang membuatnya yakin untuk berumah tangga adalah kerana lelaki tersebut memiliki sifat yang matang. 

"Saya selesa mengatakan ia adalah takdir pertemuan yang sudah ditentukan Allah. Namun kematangan dan penerimaannya terhadap diri saya yang membuatkan perjalanan hubungan ini lebih mudah," katanya lagi yang bakal mengadakan sidang media pada 23 Mei ini.  - CARI 
10

Bagus
18

Marah
19

Terkejut
21

Sedih
23

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (106 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote boongalalang 20-5-2017 07:41 AM
Alhamdulillah, tahniah Anis & Pasangan
Semoga kekal hingga ke Jannah
Quote beautybrainy 20-5-2017 07:58 AM
Rajin TT bangun pagi2 bukak thread..
Quote NekNgah 20-5-2017 08:04 AM
Tahniah! Betul tu, cari yang matang.
Quote bambimo 20-5-2017 08:34 AM
Edited by bambimo at 16-2-2018 12:47 AM

Ni baru betul ex bf kawen bln march..ikat tali pertunangan senyap2 bulan yg sama
Bkn cm sorg tu...
Hihihi tahniah la anis walau pun meols xkenal u pun
Quote merahrose 20-5-2017 08:42 AM
bambimo replied at 20-5-2017 08:34 AM
Ni baru betul ex bf kawen bln march..ikat tali pertunangan senyap2 bulan yg sama
Bkn cm sorg tu...  ...

OKT x move on lg...
Quote SelakLangsir 20-5-2017 08:50 AM
Bagus la da nak kawen. Dok tukar2 je. Tu je la yg aku tau dr org ni
Quote aleesyasofia 20-5-2017 09:06 AM
semoga dipermudahkan urusan.. selamat pengantin baru..
dah kwin nnt xde dah dituduh playgirl bertudung.. kasi title tue pd yg berhak..
Quote matjambu 20-5-2017 09:09 AM
Bagusla umum terus nk kawin..takde la macam orang tu gigih tayang cincin
Quote BalangMerah 20-5-2017 09:10 AM
Tahniah anis
Quote Esmiria 20-5-2017 09:37 AM
untungla nk kwen.
Quote terpaku 20-5-2017 09:48 AM
ni sorang lagi tak habis2 kisah menjaja kerang
Quote kiambang 20-5-2017 09:49 AM
Tahniah ... Akhirnya ...
Quote Rayna90 20-5-2017 09:59 AM
matjambu replied at 20-5-2017 09:09 AM
Bagusla umum terus nk kawin..takde la macam orang tu gigih tayang cincin

sapa yg suka tayang cincin. mohon clue
Quote CikE 20-5-2017 10:00 AM
Alhamdulillah...tahniah anis...nmpk sisi kematangan seorg lelaki...
Quote hybridity 20-5-2017 10:03 AM
bangun pagi saje je aku nak type ..... ada aku kesah???? blurrghhhhh
Quote shahreen 20-5-2017 10:05 AM
Macam prnah nampak bakal hubby dia tp dimana ya
Quote bellxx 20-5-2017 10:05 AM
Akhirnyaaaa tahniah tahniahhh
Quote spenderterselit 20-5-2017 10:12 AM
Pmpuan ni spesis lopak.klo ade news je mesti pasal jantan pasal berlaki tak de cite lain
Quote cahayamataku 20-5-2017 10:32 AM
CikE replied at 20-5-2017 10:00 AM
Alhamdulillah...tahniah anis...nmpk sisi kematangan seorg lelaki...

Clue dia penyanyi tu femes kat China  

Lihat semua komen(110)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 07:15 AM GMT+8 , Processed in 0.092172 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top