CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Dinobat Penyanyi Lelaki Popular, Khai Bahar Tak Lupa Jasa Siti Nordiana

20-5-2017 07:21 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 17741| Komen: 125|Original author: Oleh: Adib Za

Description: Penyanyi Khai Bahar yang baru sahaja memenangi trofi Penyanyi Lelaki Popular dalam Anugerah Bintang Popular BH 3.0

Penyanyi Khai Bahar yang baru sahaja memenangi trofi Penyanyi Lelaki Popular dalam Anugerah Bintang Popular BH 3.0 baru-baru ini berkata dia bukan sahaja masih sukar mempercayai kemenangannya itu, malah berasa sangat berterima kasih kepada Siti Nordiana atas kemenangan itu. 


Ini kerana Khai yang mula dikenali melalui aplikasi Smule sebelum ini pernah mencetuskan fenomena tersendiri menerusi nyanyian duetnya bersama Siti Nordiana menerusi aplikasi itu, sekaligus menunjukkan betapa pengaruh daripada penyanyi itu memberi impak kepada kerjaya seni Khai sendiri. 

"Syukur atas kejayaan berganda pada ABPBH 3.0, ...saya masih tak percaya. Saya berterima kasih kepada Kak Nana (Siti Nordiana) kerana dia salah seorang insan berjasa yang menaikkan nama saya hingga viral. 

"Sampai bila-bila pun saya takkan lupa jasanya," ujarnya kepada Berita Harian. 

Foto: Carian internet

Katanya lagi, jika tiada aral melintang dia mahu merakamkan lagu bersama Siti Nordiana dan berharap ia bakal menjadi kenyataan.

"Nak sangat berduet dengannya. Insya-Allah kalau ada rezeki, saya mahu jadikan ia kenyataan," ujarnya.

Baguslah jika Khai tidak melupakan kak Nana yang banyak berjasa kepadanya. Semoga keduanya terus sukses dalam industri seni negara. - CARI 




16

Bagus
25

Marah
29

Terkejut
12

Sedih
13

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (108 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Leeanne88 19-5-2017 10:19 AM
Baguslah tak lupa daratan
Quote Allthatnana 19-5-2017 10:20 AM
Bgus kau dik non.
Quote irsa 19-5-2017 10:21 AM
Cpt2 kluar lgu duet korang
Quote wookiehoney 19-5-2017 10:22 AM
syukur alhamdulillah


Quote doubleA 19-5-2017 10:24 AM
tahniah dik @terpaku dan @d_dalia
Quote Cekgushilla 19-5-2017 10:27 AM
Nk ship bole?
Quote terpaku 19-5-2017 10:28 AM
doubleA replied at 19-5-2017 10:24 AM
tahniah dik @terpaku dan @d_dalia

khuenz...tahniah sgt..haha
Quote terpaku 19-5-2017 10:28 AM

motep?????? #nanameolspunya
Quote edoraixora 19-5-2017 10:28 AM
manis lah muka khai ni, sejuk mata memandang gitu
Quote de_ikea 19-5-2017 10:29 AM
@terpaku dan @d_dalia bergabung meletopppppppp yach!
Quote Cekgushilla 19-5-2017 10:30 AM
terpaku replied at 19-5-2017 10:28 AM
motep?????? #nanameolspunya

Utk coverina ke  :  :    
Quote terpaku 19-5-2017 10:31 AM
de_ikea replied at 19-5-2017 10:29 AM
@terpaku dan @d_dalia bergabung meletopppppppp yach!

kalau khairina ni lupa daratan mmg meminta lah kan!
Quote mawarmatahari 19-5-2017 10:36 AM
layan smule sbb khai ni la..pastu kekuburan smule aii
Quote JeepersCreepers 19-5-2017 10:38 AM
Terbaik la tajuk benang
Quote Acik_Whitney 19-5-2017 10:39 AM
#pastisenak
Quote minahsleepy 19-5-2017 10:42 AM
@terpaku dan @d_dalia berpisah teda

#daku
#terdalia
#palia
#pakudaliapunya
#daliapakupunya


Quote kentel 19-5-2017 10:42 AM
calling @d_dalia merafak sembah
Quote terpaku 19-5-2017 10:44 AM

mengambil keberkatan hari jumaat
Quote terpaku 19-5-2017 10:44 AM
minahsleepy replied at 19-5-2017 10:42 AM
@terpaku dan @d_dalia berpisah teda

#daku



#nanapakupunya
#zarulpakupunya
#amsyaropakupunya
#mateenpakupunya



Lihat semua komen(125)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-12-2022 03:36 PM GMT+8 , Processed in 0.098727 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top