CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Tak Boleh Hamil Lepas Keguguran, Elyana Pilih Ambil Anak Angkat

19-5-2017 05:41 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 22333| Komen: 140|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: Sedihnya bila seorang wanita hilang kenikmatan untuk mengalami detik mengandung terutama saat diri teringin untuk menambah zuriat.
Sedihnya bila seorang wanita hilang kenikmatan untuk mengalami detik mengandung terutama saat diri teringin untuk menambah zuriat.

Begitu juga dengan penyanyi Elyana yang mengakui dirinya tidak boleh hamil lagi atas sebab tertentu selepas keguguran tahun lalu.




Memetik Astro Gempak, Erneelya Elyana Emrizal atau lebih mesra disapa sebagai Elyana menyuarakan hasrat untuk mengambil anak angkat.

"Anak saya sudah besar, tahun ni berusia 6 tahun dan saya sebenarnya dah lama sangat hendak menambah zuriat.

"Namun selepas keguguran tahun lalu, saya tidak boleh hamil atas sebab-sebab tertentu.

"Jadi saya berhasrat untuk mengambil anak angkat dan sekarang sedang mencari," katanya kepada Astro Gempak.

Bagaimanapun, Elyana menjelaskan dia akan mengambil anak angkat daripada keluarga susah supaya dapat membantu membesarkan mereka dengan lebih sempurna, selain meringankan beban keluarga kandung mereka.


Foto: IG Elyana

"Saya kalau boleh mahu cari keluarga yang susah serta yang benar-benar tidak mampu hendak menjaga bayi mereka.

"Tidak kisah apa jantina mereka pun saya akan terima.

"Malah jika ada rezeki lebih saya mahu ambil anak angkat lebih dari satu," katanya.

Semoga Elyana segera bertemu anak angkat pilihannya dan mereka sekeluarga dilimpahkan rezeki dan bahagia selalu. - CARI
18

Bagus
16

Marah
28

Terkejut
20

Sedih
16

Lawak
21

Bosan

Friends Rank (119 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Tukul.Besi 19-5-2017 05:46 PM
Good choice elyana! Moga x depressed lagi hoccay!
Quote marla69 19-5-2017 05:55 PM
Move on., stay positive..
Quote belilies 19-5-2017 05:57 PM
Kesiannya. Patutlah rupa dia cam kekurangan sesuatu, like its never enough.
Quote Yongpallie 19-5-2017 05:58 PM
wahhh bagus Elyana.. Semua yang terjadi pasti ada hikmah.. perancangan Tuhan yang terbaik
Quote Yongpallie 19-5-2017 05:59 PM
Sheols makin cantik sangat. Harap masuk next season gegar vaganza
Quote grouper 19-5-2017 06:00 PM
Itula pentingnya konsep bersyukur dalam hidup ni kalau nak bahagia di dunia dan di akhirat. Konsep yg simple tapi sangat besar kesannya dalam kehidupan.
Quote katibism 19-5-2017 06:15 PM
Terjawab persoalan nape sumtimes sheols nmpk cam ting tong. Bertabahlah sis..ada hikmahnya semua itu
Quote Gendut 19-5-2017 06:16 PM
Syukurla at least ada sorang anak kandung. Niat nak bantu golongan susah sgt terpuji. Semoga dikurniakan anak angkat
Quote Adeakukesah11 19-5-2017 06:18 PM
Bertabah ye .

Mgkin Ada hikmahnya .
Quote kechikchomel 19-5-2017 06:21 PM
takziah..in shaa Allah, de rezeki dia tu utk amik anak angkat.
Quote Miming2 19-5-2017 06:22 PM
kesian nya... kdg2 tu perasaan tu tak sama, bila bela anak org vs anak sendiri
Quote pearl.silver 19-5-2017 07:08 PM
Tak perlu cipta perkataan ank sendiri tak sama anak angkat
Quote adel7 19-5-2017 07:14 PM
Suka die ni. Sempoi je
Quote mokcikKSKB 19-5-2017 07:24 PM
Sape aritu kata dia ting tong senget..haaa agaknya korang lek lek je kalau x bleh peknen lagi.
Quote lotionmilo 19-5-2017 07:55 PM
Bagusnya Elyana
Quote batman_2007 19-5-2017 08:18 PM
pearl.silver replied at 19-5-2017 07:08 PM
Tak perlu cipta perkataan ank sendiri tak sama anak angkat

Setuju tak perlu degrade anak sendiri atau anak angkat..
tahniah elyna atas keprihatinan beliau.. semoga murah rezeki
Quote bellxx 19-5-2017 08:19 PM
insyallah tuhan akan menggantikan dengan perkara yg lebih baik . semua ada hikmahnya
Quote kakiah12 19-5-2017 08:21 PM
kawan akak bela anak angkat dr baby lg sheols sndr ckp takde beza sayangnya sama aja..
Quote VuJiE 19-5-2017 08:25 PM
makin cantik dia ni

Lihat semua komen(140)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 01:59 PM GMT+8 , Processed in 0.092901 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top