Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Jambatan Usang Runtuh, Dua Terbunuh & 30 Yang Lain Hilang

19-5-2017 03:35 PM |Dilihat:1927| Komen: 22
Dua terbunuh manakala 30 lagi hilang selepas sebuah jambatan runtuh di sungai Sanvordem di kampung Curchorem, Goa Selatan, India pada petang kelmarin.

Memetik laporan Xinhua net, seorang pegawai kanan polis berkata, kira-kira 50 orang dipercayai jatuh ke dalam sungai, dua mayat mangsa ditemukan lewat malam dan usaha mencari mangsa yang hilang masih diteruskan. 

Dikhuatiri terdapat mangsa terperangkap dalam runtuhan, jadi kita akan menjalankan operasi mencari di bawah runtuhan, katanya.

Menurut penduduk tempatan, jambatan usang berkenaan telah ditutup kepada lalu lintas sejak empat tahun lepas.

Hari ini, Radio All India (AIR) berkata, beberapa mangsa yang hilang dikhuatiri terkorban.

Menurut saksi, jambatan itu dipenuhi orang ramai menyaksikan pegawai bomba dan penyelamat sedang menyelamatkan seorang pemuda yang cuba membunuh diri dengan terjun ke dalam sungai.- CARI

sumber: www.hindustantimes.com




Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 22
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote mirandanicky1 22-5-2017 11:58 PM
Seramnyaaa

Lain-lain Komen

Quote harrypoter 19-5-2017 03:45 PM
err...asalnya sorang je yg nak bunuh diri, sudahnya mati beramai ramai
Quote insulin 19-5-2017 03:46 PM
Takziah... Hmmm....Runtuh jambatan tu dibuatnya....
Quote ronapink 19-5-2017 03:50 PM
hat yang nak bunuh dir selamat,

saksi pula yang terbunuh
Quote Artemesiaa 19-5-2017 03:52 PM
Dah diarah tutup empat tahun lepas pun gigih nak lalu guna jambatan tu juga buat hapa kan membahayakan.
Quote cekelatkopi 19-5-2017 03:54 PM
nak selamat sorg....jadi 50 yg mati
Quote harrypoter 19-5-2017 03:55 PM
Artemesiaa replied at 19-5-2017 03:52 PM
Dah diarah tutup empat tahun lepas pun gigih nak lalu guna jambatan tu juga buat hapa kan membahayak ...

bukan nk lalu sayang...
dorang duk lepak tengok bomba menyelamat org bunuh diri
Quote MarryPottet 19-5-2017 04:03 PM
tragisnya lahai
mati masa tengah tengok bomba selamatkan org nak bunuh diri
naudzubillahimindzalik
Quote dinopower 19-5-2017 04:06 PM
alahai.... nak layan drama org bunuh diri... dah la jambatan tu sah2 dah mereput
Quote Felycya 19-5-2017 04:17 PM
Sakai sgt jakun nk jadi penonton kn dh mendapat.
Quote kikuri 19-5-2017 04:29 PM
yang nak bunuh diri aman aman je idop... orang lain pulak yang mati....
Quote akusukaq 19-5-2017 04:44 PM
CARI-LTS replied at 19-5-2017 03:35 PM
Dua terbunuh manakala 30 lagi hilang selepas sebuah jambatan runtuh di sungai Sanvordem di kampung C ...


Quote Artemesiaa 19-5-2017 06:27 PM
harrypoter replied at 19-5-2017 03:55 PM
bukan nk lalu sayang...
dorang duk lepak tengok bomba menyelamat org bunuh diri

Sama le tu gi duduk situ buat apa kan dah menempah bala
Quote merrissa 20-5-2017 12:42 AM
kalo dah ajal
Quote cha-cha 20-5-2017 12:44 AM
kikuri replied at 19-5-2017 08:29 AM
yang nak bunuh diri aman aman je idop... orang lain pulak yang mati....

Kalau belum ajal  
Quote moonbug 20-5-2017 12:48 AM
Adakah ada ahli bomba yg jatuh and hilang sekali dlm ramai2 tu? Nak rescue org tak pasal2 bomba pun mati lemas
Quote jetonkepoh 20-5-2017 07:01 PM
Ntah2 masing2 nk cuba bunuh diri berjemaah... Choiiii
Quote sabbath_shalom 20-5-2017 08:03 PM
So dia bunuh diri sekali dengan hidup2 diangkut sekali mati bersama.
Quote Zaien 20-5-2017 08:10 PM
Aduhaii x memasal... Tula kepochi nk tgk sgt kan
Quote adel7 21-5-2017 01:07 AM
Hmm punca betul yg nak bunuh diri tu. Tak memasal

Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.094864s Gzip On
To Top