Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Lelaki Hilang Akal, Bawa Kereta Laju Sampai Anak Isteri Melolong-lolong Ketakutan

18-5-2017 01:38 PM |Dilihat:6375| Komen: 88


Sejak semalam, satu rakaman video memaparkan sebuah kereta yang memandu secara berbahaya telah menjadi tular di media sosial.

Melalui paparan rakaman video berdurasi 1 minit 3 saat itu, kereta dipercayai jenis Honda itu secara tiba-tiba memecut dan memotong setiap kenderaan di hadapannya.

Apa yang menarik perhatian netizen, rupa-rupanya pemandu itu tidak berseorangan malah anak-anak dan isterinya turut sama berada di dalam kereta itu.

Jelas kedengaran suara anak dan isterinya melolong-lolong ketakutan sambil meminta supaya lelaki tersebut memperlahankan kenderaannya.

Loading FB Video...

Tindakan lelaki itu yang memandu secara berbahaya telah mengundang kemarahan dan kecaman netizen. Ditambah pula, ahli keluarganya turut berada di dalam kereta tersebut. 

"Sedihnyer dengar suara anak dia tu..bapak x de otak kot" tulis Wanna Salleh.

"Ko nak mati pi la mati sensorang.. jangan babitkn anak bini.. Bodoh melantun2" tulis Hirjumairy Harun pula.

Jesteru, diharapkan kisah ini dapat dijadikan iktibar buat semua pembaca. Jangan disebabkan kebebalan sendiri, orang yang tidak bersalah yang menerima padah. Sayangilah orang tersayang, pandu cermat jiwa selamat. - CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
7
Marah
20
Terkejut
3
Sedih
4
Lawak
3
Bosan
4
Komen: 88
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote boboiyot 21-5-2017 10:22 PM
X cukup akal mcm ni la

Lain-lain Komen

Quote tanak-balik 18-5-2017 01:48 PM
aku teringat bila naik keta ngn suami kawan aku...gini la..bwk keta mcm amalan da penuh kat dada..
ank bini tak bole tegur konfem melenting maki hamun..

Bawak keta mcm syaiton menyusahkan die sorg xpe ler jgk..geram aku kalau igt..
Sumpah aku da xpenah tumpang lg keta dorg..aku rasa kalau sakai bwk keta lg elok  dr die..
Quote faztee 18-5-2017 01:48 PM
xde video ke..sape rkm
Quote helicornia 18-5-2017 01:49 PM
ya Allah iols yg tengok video pn bole rasa laju n cemasnye org dlm kete tu.bodo piang nk bunuh diri pi mampus sorang2
Quote tayam 18-5-2017 01:50 PM
dh kenapa apaknya, gaduh kot
Quote CiliPadiSedap 18-5-2017 01:58 PM
buto lah laki ni, kalau dpt kena pukul ramai2.. suwey siapa buat menantu laki cmni. baru dpt honda civic exhaust catless pipe dah berlagak..
Quote prettyuglybabe 18-5-2017 02:03 PM
pastu klu eksiden anak bini mati, mula la play victim blame game tak habis-habis..
sial punya jantan.. semoga mampus digelek lori..
Quote chinta89 18-5-2017 02:08 PM
bapak ptg diri!
Quote umbut 18-5-2017 02:08 PM
Gaduh ngan bini ler ni.. bukan boleh ditegur diorang ni.. Nak mati sorang2.. Jgn angkut anak bini..
Quote kikuri 18-5-2017 02:09 PM
malas aku tengok video tu... harap kalo mampus eksiden mampus sensorang jangan diheret anak bini sekali
Quote prettyrara 18-5-2017 02:11 PM
kesiannya kt anak bini siap menjerit ketakutan. Apa jenis ayah la ko ni.
Quote Artemesiaa 18-5-2017 02:13 PM
Perasan buat aksi dalam pilem F8 le tu.  Kalau sorang lantak le kalau nak masuk gaung ke hapa bukan masa tengah angkut anak bini sama.  Kalau kemalangan siapa yang susah nanti.
Quote hungryhenry 18-5-2017 02:14 PM
Ehh sialan punya jantan ego tahap dewa, ko pi mereput sorang2 mmg tak layak jadik bapak sialan. :
Quote lindarafee 18-5-2017 02:21 PM
PANAS JE HATI AKAK TENGOK . ADA JUGAK YANG AKU TIKAM NI
Quote BebeQ 18-5-2017 02:49 PM
jatuh jantung aku dengar suara anak tu ketakutan.
Quote romeor 18-5-2017 02:49 PM
sian anak bininya... ::
Quote cha-cha 18-5-2017 02:58 PM
Tengah gaduh lettewww.. jantan tak guna. Bersedialah kau dihantar ke rumah orang tua nanti ya!
Quote Felycya 18-5-2017 02:59 PM
Aku pernah mengalami situasi mcm ni...
Puas berlembut dh dia tetap ngan kelajuan dia ujung ujung mmg aku jerit kt telinga dia tp dia boleh tekan minyak lagi !.

Tp xde budak budak lh dlm keta time tu dan dia pon bukan laki aku... Nasib baik.. Tidak hari hari aku kena teran suara sampai terkeluar anak tekak.
Quote nisako 18-5-2017 03:07 PM
teruk tul sian anak2 dia takuttttttttttt
Quote jiwarasa 18-5-2017 03:24 PM

honda.. bunyi sampai dulu  

Lihat semua komen(88)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.064059s Gzip On
To Top